Citat:
Ursprungligen postat av
Jahbrah
Tack för svar, najs. Ska säga att nu var det en långflygning och faktiskt inte mycket kö, men ändå att behöva göra allt dubbelt, när man tror att man kan göra det halvt. Kör man korta brukar det funka med bagdrop, så vi ska ge tråden att det beror på flygning, som du så riktigt nämnt.
Ska stå för att ARN är en rätt duglig flygplats dock. Men på senaste verkar det som de försöker för mycket, men det bara försvårar.
Den där sopgubben hade dock en smärre förmögenhet i sin gigantiska sopsäck. Kanske han delar med någon av de lilahåriga eller slöjförklädda hensen i "security" om han får skjuts till närmsta pantbank? För skjuts behövde han. En helikopter med sele runt säcken hade varit bäst, hehe. Något annat legitimt skäl kan jag inte se. Och har inte sett något liknande, gudarna ska veta att jag sett "värre" flygplatser.
Jag flyger i snitt en gång i veckan från ARN. Det finns faan mycket att önska av denna flygplats. Den kritik som framförs har jag dock noll förståelse för.
Uteliggare? Inte faan finns de airside. Har aldrig tänkt på det landside, vad gör du där som gör det till ett problem? Sluta dräll runt landside!
Ny security på T5 funkar ju fantstiskt. Allt i väskan förutom vätskor över 100 ml (som var tillåtet en period inom EU med nya scannrar). T2 har ju kvar den gamla iof.
Huruvida bagdrop finns för din flight är ju upp till ditt flygbolag att betala för. Jag lovar dig, vill bolaget betala för det så har ARN kapacitet föt det, anklaga inte ARN för det.
Med det sagt, ARN är en skitflygplats och en skam för Sverige! Dock inte av någon de anledningar du tar upp.