Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
Är det verkligen ingen mer än jag som ser att vi blir lurade av Ugglan och IB.
T ex uppfattningen att H faktiskt kom hem, gör ju både IB och Ugglan sitt yttersta för att krossa.
IB och Ugglan har gemensam agenda, så tror jag, och den uppfattningen är jag ju inte ensam om att ha. För att detta inte ska bli allt för tydligt, så har de delvis olika åsikt om en del saker.
Varför gör de detta? Jo, jag tror (precis som flera andra här) att de skyddar någon eller ett par av de namn som figurerar i diskussionen. Kanske på uppdrag av en viss person/personer.
Ingen normalt funtad person misstar sej på Ugglans och IBs agenda i denna Helenatråd,
de är här i tråden av en enda anledning och det är att förhindra att sanningen om vad som egentligen hände den juninatten med Helena ska få se dagens ljus! Som du nämner så är det fullständigt förbjudet att ens närma sej hemmet, det är ett absolut måste att placera henne på bron med KM, det senare är ju för att om hon går på bron med KM så vet båda två att fallet aldrig kommer lösas iom att det är en lögn och dödar hennes egentliga hemresa som gick med bil direkt från Stadt.
Polisen borde rimligen följa denna tråd och då har de ju bollen lite upplagd på straffpunkten, nästan utan målvakt dessutom, sök svaret på varför dessa två vaktar tråden och fallet löser sej självt!
(En notis, de är faktiskt fler och fler som förstått detta med Ugglan och IB.)