Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
så tragiskt...
Mycket tragiskt .

Bara förlorare i detta
Citera
2024-09-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Enligt Fonus hemsida så kommer begravningen av döttrarna hållas vid senare tillfälle pga omständigheterna .

https://minnessidor.fonus.se/memoria...b9a3ce6a3ca3c3

. Familjen har då förmodligen fått dispens för att hålla begravningen längre fram . Troligtvis pga stor chock .

Har inte sett till nån dödsannons heller för den delen, har bra koll på dom i Sundsvalls tidning, så misstänkte det.
Citera
2024-10-21, 21:19
Medlem
Vet man hur det har gått för de överlevande i olyckan ?
Citera
2024-10-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Vet man hur det har gått för de överlevande i olyckan ?
Inget nytt där vad jag vet .

Och ärligt talat så känner jag att mamman och pappan bör lämnas ifred . Dom kommer ha detta med sig livet ut hur olyckan än gick till och mår troligtvis skit .

Känns inte särskilt troligt att dom kommer träda fram i media och uttala sig .

Lär förmodligen bli ett enda långt sorgearbete för resten av livet .
Citera
2024-10-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inget nytt där vad jag vet .

Och ärligt talat så känner jag att mamman och pappan bör lämnas ifred . Dom kommer ha detta med sig livet ut hur olyckan än gick till och mår troligtvis skit .

Känns inte särskilt troligt att dom kommer träda fram i media och uttala sig .

Lär förmodligen bli ett enda långt sorgearbete för resten av livet .

Ja det är så fruktansvärt! Undrar om man orkar leva vidare! Men de måste ju tänka på sin son och barnbarn.
Citera
2024-10-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Ja det är så fruktansvärt! Undrar om man orkar leva vidare! Men de måste ju tänka på sin son och barnbarn.
Många krissamtal lär det bli .

Psykiskt sett vågar jag nog påstå att deras liv är förstört
Citera
2024-10-24, 10:33
Medlem
Knut-Annes avatar
Vad har hänt med barnbarnet, tar pappan hand om henne?
Citera
2024-10-25, 18:44
Medlem
"Efter dödsolyckan i Enånger – polisen lägger ner utredningen.

Det var i maj som två yngre kvinnor från Sundsvall omkom i en våldsam olycka mellan en personbil och buss på gamla E4 vid Enånger. Nu har polisen avslutat utredningen."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...er-utredningen
Citera
2024-10-25, 19:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4202
"Efter dödsolyckan i Enånger – polisen lägger ner utredningen.

Det var i maj som två yngre kvinnor från Sundsvall omkom i en våldsam olycka mellan en personbil och buss på gamla E4 vid Enånger. Nu har polisen avslutat utredningen."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...er-utredningen
Att dom lägger ner utredningen hoppas jag beror på att det blev fel på bilen som punktering eller något annat.
Allt annat skulle vara förödande. Fel på bilen och det blev en olycka kan ingen rå för. Maximal otur vid mötet med en buss.
Men ett misstag från föraren skulle nog man aldrig förlåta sig själv för.

Känner så med föräldrarna och hoppas dom tar sig igenom detta och kan få ett bra liv trots den stora sorgen och deras egna skador.
Citera
2024-11-07, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Att dom lägger ner utredningen hoppas jag beror på att det blev fel på bilen som punktering eller något annat.
Allt annat skulle vara förödande. Fel på bilen och det blev en olycka kan ingen rå för. Maximal otur vid mötet med en buss.

Känner så med föräldrarna och hoppas dom tar sig igenom detta och kan få ett bra liv trots den stora sorgen och deras egna skador.

Att delge pappan misstanke om brott vore ju för grymt. Han har ju fått det absolut värsta straff man kan tänka sig oavsett om det handlar om en vansinnesomkörning eller ej.
Citera
2024-11-07, 11:14
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Nej man lägger ner utredningen för att man inte kan BEVISA brott eller att gärningsmannen är död.
Citera
2024-11-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Nej man lägger ner utredningen för att man inte kan BEVISA brott eller att gärningsmannen är död.

Eller ådrog sig väldigt väldigt svåra hjärnskador/Hjärndöd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in