2024-11-08, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det är ju ändå lustigt att SD-medlemmarna ändå inte får uttrycka sitt stöd för Trump. offentligt, skulle de göra det så kommer de åt väggen på den mycket smala åsiktskorridoren inom Sverigedemokraterna och då blir det en spark i baken ut ur partiet

Därför borde medlemmarna lämna det partiet åt att dö. Det är vad SD förtjänar. Men det är väl alltför lukrativt att vara även SD-politiker så det där partiet dröjer sig kvar.
Citera
2024-11-08, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Propaganda. Han arbetar ju på SVT. /../ Mats Knutssons intresse är hans egenintresse, att tjäna pengar på att vara propagandist.
Förstår. Du tycker SVT är en politiskt motiverad organisation, som Knutson jobbar för, och älskar att "synas och vara självbelåten" och medvetet sprida en världsbild som du inte gillar; men som alla andra som är 'dummare än du' faller pladask för.
Och därför skriver Knutson att Trump-stödet i SD-sfären väcker frågor. Förstår.

Du kanske har lagt märke till hur många andra som också verkar "jobba för SVT" med då? Typ Reinfeldt, Bildt, typ nästan alla politiska toppskikt i Europa - höger såväl som vänster. Jag törs i princip garantera dig, att inte ens Trump själv håller med dig om din tolkning av hans 'triumf' till presidentskapet.
Senast redigerad av Robbinist 2024-11-08 kl. 03:52.
Citera
2024-11-08, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
SVT är en politiskt motiverad organisation, som Knutson jobbar för, och älskar att "synas och vara självbelåten" och medvetet sprida en världsbild .

Jag hatar Sveriges Television. Jag hatar dig. Du förstör mitt inlägg och jag förstör ditt och har bara med den lilla lilla del som verkligen är värt något. Dra nu åt helvete med dig! Samtalet är slut.

Ni andra. Läs gärna mina inlägg i sin helhet.
Citera
2024-11-08, 06:48
Medlem
Amors avatar
Förvånansvärt få av oss Sd:are som stödjer Trump då, med tanke på att hans politik ändå ligger i linje med SD på många sätt.

Att inte alla stödjer honom beror säkert på hans personliga karaktär samt att man inte kan vara säker på att han kommer vara bra för Ukraina. Om Ryssland får ett fördelaktigt fredsavtal riskerar det att bli ett säkerhetsproblem för Sverige på sikt.

Jag landade i att hoppas på Trump, totalt sett är det viktigt för de nationalistiska idéerna att han vann detta. Särskilt pga USA:s kulturella inflytande på Sverige. Många av vänsterns tokigheter här hemma är i princip direktimporterad från den amerikanska vänstern. Dock är jag inte oförbehållet positiv till honom.
Citera
2024-11-08, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Förvånansvärt få av oss Sd:are som stödjer Trump då, med tanke på att hans politik ändå ligger i linje med SD på många sätt.

Att inte alla stödjer honom beror säkert på hans personliga karaktär samt att man inte kan vara säker på att han kommer vara bra för Ukraina. Om Ryssland får ett fördelaktigt fredsavtal riskerar det att bli ett säkerhetsproblem för Sverige på sikt.

Jag landade i att hoppas på Trump, totalt sett är det viktigt för de nationalistiska idéerna att han vann detta. Särskilt pga USA:s kulturella inflytande på Sverige. Många av vänsterns tokigheter här hemma är i princip direktimporterad från den amerikanska vänstern. Dock är jag inte oförbehållet positiv till honom.

SD är folkmordsivrande sionister samt är ett bihang till USA. Hade jag begripit det tidigare hade jag aldrig rösta på dem 2006 samt 2010. Trumps personliga karaktär är det inget fel på. Däremot ska vi få för oss det. Svensk massmedia har arbetat i 8 års tid med att smutskasta hans person. Som om SVT eller några andra är bättre. Jag gillar Trump eftersom han inte är woke samt haft en fredlig attityd mot Ryssland men han är inte superstark. Han utnyttjas även han av Israellobbyn.

Att Sverige har ett dåligt säkerhetspolitiskt läge nu beror på SD och resten av riksdagen och inte på Ryssland. Korrupta obildade idioter och då är det "självklart" att säkerhet ges av NATO som allians samt att blanda sig i kriget. Det är naket rakt upp och ned att NATO inte är den "försvarsallians" skitorganisationen säljer in sig att vara. Hade ni varit intelligenta hade ni begripit att Sveriges säkerhet hade stärkts av neutralitet i kriget och bibehållna handelsrelationer, och annat utbyte, med alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in