Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-03-02, 19:47
Medlem
godboys avatar
Detta försvinnande har jag missat. Har han nu hållit på med klubbverksamhet i Colombia av alla ställen så kan han mycket väl blivit mördad vare sig han hållit på med droger och prostitution eller ej.

Har en vän i USA som någon gång sa att bedriver man vissa verksamheter i Sydamerika så krävs det nästan att man har med maffian att göra för att ens få ha sin verksamhet. Ofta går det ju hand i hand med både droger och prostitution när det gäller den verksamhet som den förvunne haft.
Citera
2024-10-26, 19:19
Medlem
Efter att ha konstaterat att han ej längre är efterlyst av Interpol, och efter att ha sett att han senast år 2022 var inblandad i en rättsprocess så vågar jag påstå att detta försvinnandet är uppklarat.

Citera
2024-11-04, 10:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Om dessa israeler sålde droger vet jag ingenting om men om de gjorde det, så hade de att göra med både lokala och inte lokala colombianer.

Finns svenskar som har bott i Colombia som har varit inblandade i drogmarknaden där men dessa har s. a. s. gift in sig. Att komma dit som utlänning till detta våldsamma land och försöka att ta över går inte. Då slutar det mycket otrevligt. Dessutom en enorm korruption.

Tyvärr tror jag inte att hans mamma kommer att få svar på alla frågor hon har.

Han ”återfanns vid liv 2022” enligt databasen för försvunna personer märkligt fall….
Citera
2024-11-04, 14:46
Medlem
Skaraborg2s avatar
Oklart fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han ”återfanns vid liv 2022” enligt databasen för försvunna personer märkligt fall….

Ja ett märkligt fall.

Var någonstans återfanns han vid liv? I Colombia eller Sverige? Denna rättsprocess från 2022 var skedde den? Här skulle behövas fler uppgifter om denne man är i livet eller inte.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in