Citat:
Ursprungligen postat av
Stig-Britt
Du flyttar din position hela tiden. Nyss anmärkte du på att jag pekat ut det som något slags expertis. Du hade fel, det var din egen tolkning - jag gjorde aldrig det.
Nu är det istället för låg nivå. Vad sägs om att läsa tråden? Ingen har påstått att den ger något slags slutgiltig sanning i frågorna, men jag länkade den som kontrast till ditt direkt felaktiga svammel om att skillnaderna är för små mellan mänskliga populationer för att de ska kunna uppdelas i raser. Det är svammel och helt fel, och det framkommer varför i tråden om du läser den istället för att svamla.
Du slåss mot väderkvarnar.
Nä du skrev ju bara...
"Om någon vill sätta sig in i det ".....
Nej att de genetiska skillanderna är för små MELLAN olika mänskliga poulationer, för att istället vara betydlgit större ca 80-90% INOM en polulation vi kallat för 1 ras, är vetenskapligt belagd fakta....
SOM du KAN sätta dig in i, om du ex läser den länk jag letade upp till dig, skriven av en expert i ämnet som på översatt, enkel svenska exakt beskriver skälet till att forskare och vetenskap dig slutat att prata om mänskliga raser.
Jag, förstår du, till skillnad från dig vad det verkar, sitter aktivt och söker upp just expertis om jag vill "sätta mig in i något" och det finner man alltså garanterat INTE på , annat än då det länkas från vettiga källor, på flashback.
Så LÄS min länk, så slipper du alltså ha huvudet fullt med lögner.