Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-09, 17:26
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Kalla som du själv tog som exempel hörde väl till världseliten? 3 OS guld, 6 OS silver, 3 VM guld, 59 pallplaceringar i världscupen etc. Du sa ju själv också att hon hade 20-25 i fettprocent.

Ja och hade hon inte varit överviktig (elitidrott mått mätt) hade hon varit ännu bättre.
Citera
2024-10-09, 19:25
Medlem
Citat:
Det där stämmer ju inte alls. Inte ens bodybuilders är så korkade så att dom inte fattar att dom inte kan gå runt med en fettprocent på under 10% under uppbyggnadsfasen. Man tappar otroligt mycket styrka i att inte ha nått kroppsfett, det är helt omöjligt att ligga på elitnivå då. Du tränar uppenbarligen inte alls och har aldrig satt foten på ett gym så du kan lägga ner dina goda råd.

Mata inte trollet. Helt uppenbart att han bara driver.
Citera
2024-10-09, 19:27
Medlem
Citat:
Skidning är bara syreupptagning ditt spån. Läs mitt andra inlägg. Björgen tog förövrigt steroider som alla andra kvinnor med sådan kropp.

Exakt. Och mensen försvinner. Det är inte hälsosamt nånstans. Den här pajasen har endera helt efterblivna kroppsideal eller så trollar han bara. Jag gissar på det sistnämnda.
Citera
2024-10-10, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Exakt. Och mensen försvinner. Det är inte hälsosamt nånstans. Den här pajasen har endera helt efterblivna kroppsideal eller så trollar han bara. Jag gissar på det sistnämnda.
Folk här verkar ha extrema problem att inte se allting i svartvitt. Antingen tar tjejen stereoider och är rippad, eller så ser hon ut som den norrländska mejerikossan.

Angelica Bengtsson är ett perfekt exempel på att det finns ett mellanting.
Citera
2024-10-10, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0

Skulle nog tro att 90% trollar. FB är ett dött forum för friska personer. Jag tycker det säger sig självt att en idrottare är vältränad om man är elitnivå. Motsatsen är svår att finna
Citera
2024-10-10, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Skulle nog tro att 90% trollar. FB är ett dött forum för friska personer. Jag tycker det säger sig självt att en idrottare är vältränad om man är elitnivå. Motsatsen är svår att finna
Men har du seriöst fel på synen? Du verkar stirra dig blind på vad dessa damer gör, snarare än hur de faktiskt ser ut.

Jävla bängsäck.
Citera
2024-10-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders0311
Men har du seriöst fel på synen? Du verkar stirra dig blind på vad dessa damer gör, snarare än hur de faktiskt ser ut.

Jävla bängsäck.

Du, en FB tölp pratar utseende? Hahahaha
Jag ser sådana där variga finnar framför mig och 25 kilos övervikt. Blekfet kropp ;D
Citera
2024-10-10, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Du, en FB tölp pratar utseende? Hahahaha
Jag ser sådana där variga finnar framför mig och 25 kilos övervikt. Blekfet kropp ;D
25 kilos övervikt är fetma. Den norrländska mejerikossan har, skulle jag tippa, mellan 5 och 10 kilos övervikt på rumpan.
Citera
2024-10-23, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders0311
https://images4.imagebam.com/f7/ce/42/MEWFOCG_o.jpg
https://images4.imagebam.com/3b/f5/b3/MEWFOCH_o.jpg
https://images4.imagebam.com/f0/0d/4b/MEWFOCJ_o.jpg
Var det inte Martina Hingis som blev hånad och utskrattad i den brittiska pressen 1997 för att hon hade klätt sig skandalöst, samtidigt som hon var så rund om rumpan? Vill minnas att hon pudlade och tog på sig rejäla shorts istället för de trosor som knappt täckte halva hennes fläskstjärt.

Det är annat än dagens feminister det, de hade attackerat den som kritiserat och krävt att alla damer ska befrias från kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in