2024-10-22, 11:39
Medlem
AldoRaines avatar
Jag har ett fysiskt sim i min iphone 15 pro. Har beställt ett annat abonnemang pga utlandsresa från hallon.

Kan jag ha e sim på mitt nya abonnemang och behålla det fysiska. Alltså kan jag växla mellan dessa i tel. Under vilken inställning?
Citera
2024-10-22, 11:45
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Jag har ett fysiskt sim i min iphone 15 pro. Har beställt ett annat abonnemang pga utlandsresa från hallon.

Kan jag ha e sim på mitt nya abonnemang och behålla det fysiska. Alltså kan jag växla mellan dessa i tel. Under vilken inställning?

https://support.apple.com/sv-se/109317
Citera
2024-10-22, 18:25
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine

Ja det kan du.
Citera
2024-10-22, 18:44
Medlem
Raggarspinns avatar
Under inställningar->mobilnät->sim-kort så kan du välja att aktivera det sim-kortet som du vill använda. Eller aktivera båda linjer.
Du kan också välja primär linje för röstsamtal och mobildata. När du ringer ett mobilsamtal så går det att välja vilken nummer du vill använda, primär är förvalt alternativt senast använd linje.
Senast redigerad av Raggarspinn 2024-10-22 kl. 18:48.
Citera
2024-10-23, 07:47
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarspinn
Under inställningar->mobilnät->sim-kort så kan du välja att aktivera det sim-kortet som du vill använda. Eller aktivera båda linjer.
Du kan också välja primär linje för röstsamtal och mobildata. När du ringer ett mobilsamtal så går det att välja vilken nummer du vill använda, primär är förvalt alternativt senast använd linje.

Toppen, stort tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in