Citat:
Ursprungligen postat av
gloriusbastardo
Hur kommer de sig att du körde en 11 månaders nedtrappning ? De var en jävla lång nedtrappning det. Hur länge käka du benso ?
Skulle du säga att du kände dig helt återställd efter 4 månader ren ? Jag klara mig ren som längst i 1-2 månader men min ångest vart så brutal att jag var tvungen o kliva på en medicinsk dos igen bara för o bli kvitt avtändningen.
Käkade benso dagligen i ungefär femton år, och har sumpat två chanser till nedtrappning innan så fick en skräddarsydd jätte utdragen nedtrappning av öppenvården och tredje gången gillt, 11 månader senare så blev jag ren!
Trägen vinner..
Ärligt talat nej, känner mig fortfarande inte helt återställd, ångest och handsvett som spökar fortfarande samt käkar tre olika blodtryckssänkande för att hålla nere bt.
Därför jag är så försiktig att rekommendera folk bens, det har förstört hela mitt liv.
Hoppas det blir bättre med tiden, hade mått så jävla bra av att också kliva på en "medicinsk dos" men vet hur det hade slutat. Har nog varit inlagd på beroendeklinik typ 8 gånger redan med både abstinenskramper, dilerium tremens och liknande, inget jag önskar min värsta fiende.
Knapra med respekt, det håller inte föralltid.