Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Det är väldigt enkelt….
Som jag misstänkte, inga argument, inga forskarcitat, ingen substans, ingenting. Du är värdelös. Du har ingenting att erbjuda vårt forum. Du kommer aldrig att delta i en riktig debatt, du kommer aldrig att diskutera Höss, eller Gerstein, eller något annat vittne, och du kommer aldrig att formulera ett eget argument om någonting.
Du ignorerade min utmaning i mitt förra inlägg och kommer att fortsätta undvika att ta ansvar för dina påståenden.
Citat:
Jag har varit med i dessa trådar i över 20 år eller så, och hela tiden har du och alla andra förnekare i dessa trådar brölat om hur ooootroligt lätt det är för er att se massor med fel i den vetenskapliga förklaringen om förintelsen
Och det är det. Modern förintelseforskning är inte ett seriöst, vetenskapligt forskningsfält som går att jämföra med riktig akademisk historieforskning. I tusentals inlägg har jag demonstrerat detta bortom alla rimliga tvivel, och du har konsekent ignorerat alla mina argument.
Egentligen skulle man kunna generera dina inlägg med AI. Spotta ut något om att "80 år av forskning" motbevisat "förnekarna"...
Citat:
Ändå har ingen av er, ej heller en enda förnekare i hela världen under dessa dryga 20 år klarat att motbevisa seriös historievetenskap på en enda jäkla liten punkt av alla de ni brölar om, inte en enda….
50 år av revisionistisk forskning har kategoriskt motbevisat den ortodoxa förintelsetesen och nedmonterat alla förintelsens hörnstenar. Det finns ingenting kvar att upprätthålla, annat än ett tomt korthus som skulle falla isär om revisionister inte fängslades, dödades och censurerades.
Citat:
Men nu har såklart påstått oräkneliga saker, i princip alltid gammal skåpmat som sedan länge är motbevisad och avslöjad som felaktig av er förnekare eller bara ännu en av era avsiktliga manipulationer eller rena lögner.
Så bra. Då är det bara att citera forskarnas argument... Eller?
Citat:
Under samma tid, mina 20 år här, så har seriös vetenskap konstant forskat fram mer och mer som bekräftar den vetenskapliga teorin gång gång på gång. Det är utgrävningar, undersökningar, dokument, lokaliseringar av massgravar etc etc etc, som kommer i dagen genom den forskning som bedrivs sedan krigsslutet.
Det sker nästan ingen primärforskning inom förintelseortodoxin. Forskningen har i allt väsentligt stått stilla sedan början på 2000-talet. Det mest intressanta som hänt är Caroline Sturdy Colls, och hon är spårlöst försvunnen sedan många år tillbaka. Majoriteten av historiografisk primärforskning står revisionister för. Revisionister har dominerat förintelseforskningen de senaste 25 åren. Detta är anledningen till att du aldrig har några argument. Dina argument och källor leder till texter som publicerades på slutet av 90-talet.
Just nu är det år 2024 och du har inga argument för att motbevisa revisionister.
Citat:
Under samma tid så har ni förnekare inte klarat av annat än att skämma ut er än mer, grundligt…
Revisionister har dragit ner brallorna på förintelseortodoxin i årtionden. Ni är de som står med rumpan bar. Dra upp byxorna och kom med i leken.
Citat:
Ni kan ock kommer aldrig att vinna er kamp, därför att ni helt enkelt aldrig kan styrka era påståenden
Om ni var självsäkra i er "kamp" hade ni inte behövt fängsla och censurera era meningsmotståndare.
Citat:
utan varje gong ni försöker så avslöjas ni med att förvanska och ljuga om kända bekräftade historiska fakta. Och får på rumpan så den lyser som ett dimbakljus av de fakta och bevis som seriösa historieforskare lägger fram och påvisar era lögner med.
Kan du citera dessa "fakta och bevis" som "seriösa historieforskare" använt för att "motbevisa förnekare"?
Citat:
Det, är ett försvar som jag och alla andra som argumenterar med er förintelseförnekare har, som du/ni förnekare aldrig kan övertrumfa…. 80 år nu, och fortfarande inte kommit ur ruta ett…. Svider förstår jag…
80 år och "världshistoriens mest studerade händelse", men ni kan fortfarande inte svara på grundläggande frågor om hur händelsen gick till? Inte särskilt imponerande.