Citat:
Ursprungligen postat av
krosh
Men lol, nu träder fler gangsters fram och säger att de var bjudna men inte gick?
Vad kommer härnäst? ”Jag och min polare Ronny blev också bjudna, men vi var tvungna att prioritera ett inkasseringsärende i Husby”
Läste det nu med, alltså jag känner en fadd smak i munnen. Vidrigt. Hedarv säger att han inte kom som President för Comanches utan som civil person LOOOL. Okej grabbar, då är det alltså heeeelt legitimt att Putin dyker upp som polare på Zelenskys fester, för han kommer bara som civil person. Skilj på politik och vänskap typ. Ut ur Riksdagen för helvete, fett trött på detta nu!
HA var klubben som drev igenom skiten vi hade här på 90-talet, dom lirar ju med andra kriminella aktörer såsom kriminella invandrargrupper, då dom inte har något annat val. Du kan INTE vara politiker i och sitta i Riksdagen med dessa kopplingar när vi har ett rent HELVETE på gatorna!
När ska du växa upp Kristersson????? Hur länge kommer du hålla fast vid samarbetet för att sitta kvar på statsministerposten???? Du förstör för Moderaterna, förstå!!!