2024-10-07, 20:46
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Det gick någon vecka efter att högern ÄNTLIGEN fått njuta lite av S lotteriskandal och vad gör Åkesson då?

Bjuder in gängkriminella till sitt bröllop.

😂😂😂

Det går inte att regisera bättre.

Ulf måste vara så sjukt trött på inkompetenta Sd.
Fast du kan ju inte termologin alls. Med gängmedlemmar avses kriminella nätverk av invandrare.

MC gäng är en annan sak.
Citera
2024-10-07, 20:47
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Ok. Att du inte röstar är ett problem i sig, varför är du inne här på fb och vädrar dina åsikter som har 0% effekt på vårat land framtid och styre? Det är dock en sidofråga irrelevant till mitt svar. Jimmy vill bl stadsminister. För att tala till ett barn: Vet du vem Hitler är? Behöver jag säga mer?

Ja du vet inte mycket om historia om du är orolig över att Jimmy skall bli nya Hitler.
”Är du lite som ett barn? Låte känslor gå före resonemang, studerat inte något tillräckligt bra och låter det skrämma upp dig?” Nej lägg ner sådant snack. Sitta och försöka nedvärdera mig och håll gärna en högre nivå i dissektionen tack, det blir inte kul för någon att diskutera med dig om du ska redan efter inlägg nr 2 börja tramsa.

Jag röstar inte därför jag vill inte ge iväg min röst till dessa skit partier eller denna indirekta demokrati.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Skulle gissa dom alla känner till vem personen är, och har invaggats i bejakande beteendet att han ska betraktas som ok. Jimmie kan nog bli lite hämndlysten om man talar om för JÅ vad han borde göra. Det ligger i hans natur.

När media frågat, flera gånger både nu och förut, så bara avvisar topparna blasé genom typ "Nja det är inget jag känner till så mycket om" eller "Det är nog inga problem, han har varit polare länge" och liknande. Dom försöker komma undan själva, och tänker inte längre än så.

Dom ser sig inte som ett aktningsvärt 3e rikets största parti, som måste kunna skydda sig från lojalitetsmässiga infiltrationer från såväl kriminella, wallraffare, utländska spionintressen, eller folk som kan utöva utpressning från insidan osv. Dom ser sig som att 'ingen skulle våga göra något mot dom', för denne blir då av med sin egna parti-position. Dom ser sig mer som 'ett gäng grabbar' i gymnasiet gör, eller vissa mindre kriminella ungdomsgäng, baserade på kombination av hierarki, lojalitet och hot i kombination. Det är inte ett vuxet beteende med ansvarsfullt statsmannaskap, alls. Järnrörs-skandalen, samma tonårs-beteende liksom.

Ändå bjuds diktatorer som slaktar sin befolkning in i nobelfesten. Problemet för Åkesson handlar om att han bjuder in hundratals som tar sina partners och vänner med sig. Idiotiskt! Självklart kommer någon med klandervärt bakgrund att komma. Men att säga att Åkesson medvetet godkände en gängkriminell bara för att de synts på bild kan bara expo och dess förlängda gren in i mainstreammedia få det till.
Citera
Medlem
Det intressanta är att SVT (linjärt) som ligger under publik service inte tagit upp det (vad jag sett) SVT via internet går ej under det men skall utredas om det även skall ingå, känns som något klickskapande
Citera
Medlem
Men lol, nu träder fler gangsters fram och säger att de var bjudna men inte gick?

Vad kommer härnäst? ”Jag och min polare Ronny blev också bjudna, men vi var tvungna att prioritera ett inkasseringsärende i Husby”
Citera
2024-10-07, 20:48
Citat:
Det gick någon vecka efter att högern ÄNTLIGEN fått njuta lite av S lotteriskandal och vad gör Åkesson då?

😂😂😂

Ulf måste vara så sjukt trött på inkompetenta Sd
.

Haha
Ja jag kan nästan riktigt tänka mig hur tongångarna går hemma hos paret Uffe med fruga
Säkert att även L och Johan Pehrsson håller på att koka över. Nu har han i alla fall sin chans att kanske få övertyga uffe om att SD är inte lämpliga.

Åkesson och Sd som lekte tuffa innan och sade sig de SKULLE INGÅ i en regering efter nästa val
Så blir det nog inte nu längre. Jag tippar på Åkesson och SD är ute från Tidö inom ett års tid.

Nu räcker det med maggan sitter tyst och inte säger något korkat så kommer S växa av bara tidningsrubrikerna och se på när SD och Åkesson snärjer in sig mer och mer i sina trådar av lögner.
Citera
2024-10-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Som röstande på SD senaste 20 åren har jag stått ut med mycket. Men detta är och börjar bli för mycket.
Gängkriminalitet är fan inte okej bara för att det i stor utsträckning är svenskar i mc-gängen.
Det är klart svårare att ta Åkessons snack om hårda tag mot gängen när han själv har alldeles för nära kontakt med företrädare för de gäng han säger sig vilja bekämpa.
Uselt agerande av SD och Åkesson.
Han har alltid varit en del, och alltid velat vara. Tvätta sina öron och ljuga🍾 har han lyckats med. Med bravur då 20+-% alltid lyckats bedras. Men bög och prästflata bryr sig nog inte så mycket. De har fullt upp med sina intressen som Pride och få se nu hur de reagerar på adoptionstopp internationellt då alla barnen just kommit hit så. Intressant…
Citera
2024-10-07, 20:50
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

😂😂😂

Ulf måste vara så sjukt trött på inkompetenta Sd.

Ibland ger Åkesson själv nästan intrycket att han är less på "extremhögerbollarna" som aldrig kan bete sig i hans parti.

Vi får inte glömma att hela regeringen står och faller med en politisk vilde i SD som säger att; "Det räcker nu!"

Därför blir det lite extra kul att se Tuffe Uffe tassa fram på äggskal till mikrofonen på presskonferensen där Jimmie ska sträckas upp "lite lagom" genom att vara arg, upprörd och förlåtande samtidigt, så ingen blir upprörd eller arg och för att alla ska bli "Tidönöjda".

Edit: Det heter faktisk "extremhögerboll"!
Citera
2024-10-07, 20:53
Men om vi nu skall tala juridik så har ju SD och Åkesson skrikit om ta medborgarskapet från de kriminella eller de med samröre med dem.

Så hur tänkte Åkesson nu göra om det tydligen redan ikväll kommit fram att han själv haft samröre med HA, mc- president för comanches och tydligen även inblandad i jordgubben och någon skjutning på köpcenter?

Hur fan tänkte Åkesson här egentligen när han och SD umgåtts i dessa kretsar så långt som 2016??!

Det kanske är dags för en JK anmälan och därefter en polisanmälan och därefter vi får utvärdera om Åkesson skall få behålla sitt medborgarskap?
Jag vill inte ha gängkriminella i Sverige,. Svarta som vita eller drägg och bönder eller politiker. Stöder ni kriminella och narkotika så skall ni även ställas till svars inför en domare!
Citera
2024-10-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Men om vi nu skall tala juridik så har ju SD och Åkesson skrikit om ta medborgarskapet från de kriminella eller de med samröre med dem.

Så hur tänkte Åkesson nu göra om det tydligen redan ikväll kommit fram att han själv haft samröre med HA, mc- president för comanches och tydligen även inblandad i jordgubben och någon skjutning på köpcenter?

Hur fan tänkte Åkesson här egentligen när han och SD umgåtts i dessa kretsar så långt som 2016??!

Det kanske är dags för en JK anmälan och därefter en polisanmälan och därefter vi får utvärdera om Åkesson skall få behålla sitt medborgarskap?
Jag vill inte ha gängkriminella i Sverige,. Svarta som vita eller drägg och bönder eller politiker. Stöder ni kriminella och narkotika så skall ni även ställas till svars inför en domare!

Det är helt klart bristande vandel.
Citera
2024-10-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Som röstande på SD senaste 20 åren har jag stått ut med mycket. Men detta är och börjar bli för mycket.
Gängkriminalitet är fan inte okej bara för att det i stor utsträckning är svenskar i mc-gängen.
Det är klart svårare att ta Åkessons snack om hårda tag mot gängen när han själv har alldeles för nära kontakt med företrädare för de gäng han säger sig vilja bekämpa.
Uselt agerande av SD och Åkesson.
Instämmer, vi får avvakta och se hur det ligger till.
Men onekligen ser det ut som Åkesson privat umgås med, inte en utan flera M/gängkriminella.
Då är det förmodligen flera i SD ledningen eller i riksdagen som gör det med.
Jag har funderat på att skippa att rösta på SD pga SDs urusla uppgörelse med Moderaterna/Tidö.

Stämmer detta avslöjande är det definitivt slutröstat på SD.
Citera
2024-10-07, 20:56
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Men lol, nu träder fler gangsters fram och säger att de var bjudna men inte gick?

Vad kommer härnäst? ”Jag och min polare Ronny blev också bjudna, men vi var tvungna att prioritera ett inkasseringsärende i Husby”

Läste det nu med, alltså jag känner en fadd smak i munnen. Vidrigt. Hedarv säger att han inte kom som President för Comanches utan som civil person LOOOL. Okej grabbar, då är det alltså heeeelt legitimt att Putin dyker upp som polare på Zelenskys fester, för han kommer bara som civil person. Skilj på politik och vänskap typ. Ut ur Riksdagen för helvete, fett trött på detta nu!
HA var klubben som drev igenom skiten vi hade här på 90-talet, dom lirar ju med andra kriminella aktörer såsom kriminella invandrargrupper, då dom inte har något annat val. Du kan INTE vara politiker i och sitta i Riksdagen med dessa kopplingar när vi har ett rent HELVETE på gatorna!
När ska du växa upp Kristersson????? Hur länge kommer du hålla fast vid samarbetet för att sitta kvar på statsministerposten???? Du förstör för Moderaterna, förstå!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in