Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-13, 15:19
Medlem
Kuwkenkukeens avatar
Sluta va så Småaktiga.
Pål fick ha sin lilla romans… underbart är kort.

Sjukt att han nämnde flashbacktråden när det tog slut 😅
Citera
2024-08-17, 11:22
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Nu förminskar du hans flickvän

Nu är du bara småaktig.
Citera
2024-08-19, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Var det Jessika Gedin som filmade när Pål knullade på den lettiska horan bakifrån i soffan medan hennes blötögda pojkvän tittade på?
Jag vet inte om detta stämmer men tydligen köpte han horor för skattepengar i sitt projekt och fick flickvännen att filma... Jag vet inte, men om det stämmer så får man väl ändå lyfta på hatten
Citera
2024-08-24, 09:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Separerat:

Citat:
Om uppbrottet från Pål Hollender.

https://www.expressen.se/amelia/prem...3-centimeter-/
Citera
2024-08-24, 12:14
Medlem
Säg inte nåt annat att den korta romansen med Sanna hade nåt annat syfte för honom än att prova på att knulla en dvärg.

Pål verkar ha groomat och sen tvärt dumpat henne.
Citera
2024-09-09, 23:08
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
-Det som gjorde extra ont var att han pratade så mycket om vår gemensamma framtid. Han säger att han menade det han sa, där och då, men att han inte känner så längre. Men det verkar också som att han tagit illa vid sig av kommentarer på Flashback om att han var tillsammans med en kortväxt och att detta spelade in.

Hon fortsätter..;

Citat:
– Jag tackar min lyckliga stjärna för att min kompis hindrade mig från att tatuera in Påls för- och efternamn i caps lock (stora bokstäver, reds anm) under mitt hjärta ett par veckor innan han gjorde slut, när han hade bett om en paus. Jag satt i tatueringsstolen och tänkte att en sådan tatuering skulle få honom att förstå hur mycket han betydde för mig.

Totalt träffades dom alltså ca 1 1/2 månad och hon var redan beredd att föreviga kärleken med lite bläck.

Som det kan gå ..
Vem är den nya tjejen han träffar nu då..?

https://www.expressen.se/amelia/prem...3-centimeter-/
Senast redigerad av MissDecibella 2024-09-09 kl. 23:11.
Citera
2024-09-09, 23:16
Avstängd
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Jag vet inte om detta stämmer men tydligen köpte han horor för skattepengar i sitt projekt och fick flickvännen att filma... Jag vet inte, men om det stämmer så får man väl ändå lyfta på hatten

Det är väl någon slags prestation faktiskt, har någon i tråden försökt att sätta en diagnos på Pål?
Citera
2024-09-28, 11:45
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Det är väl någon slags prestation faktiskt, har någon i tråden försökt att sätta en diagnos på Pål?

Jag undrar om hans syster har gjort det, hon är ju psykiatriker. Hon kom in till mig en gång när jag låg bältad på SÄS i Borås för att meddela att jag skulle få ligga där i fyra timmar till. Hennes bror jobbade också på psyket i Borås, som mentalskötare nattetid. Satt extravak på mig några gånger. Jäkligt laidback kille faktiskt.
Citera
2024-10-03, 07:51
Medlem
Pål är ju en av dessa konstnärssjälar med psykisk sjukdom. Ungefär som Linda Skugge, Anna Odell och Regina Lund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in