Citat:
Ursprungligen postat av
Mzl2021
Känns bra att läsa detta! Hämtat ut recept idag och hoppas att det går bra, är lite nervös

Jag har ätit det i 21 dagar nu. Fick 14mg tabletter och började första fem dagarna på en fjärdedel men kände ingenting. Gick upp till en halv tablett och då började biverkningarna. Första dagarna med en halv tablett så blev jag lätt illamående men det ökade snabbt i samband med att dosen ökades på i kroppen.
Blev sjuuuukt illamående, fick diarré, halsbränna och rapade heeeeela tiden. Nu avstår jag en tablett ibland. Det börjar lugna ned sig nu i kroppen. Har tappat ca åtta kilo utan att göra något alls. Är inte sugen på mat alls utan äter mest för att kroppen behöver det.
En annan sak jag märkt att jag i princip inte har något sug på godis eller alkohol. Har en Hemmakvällburk som har räckt över en månad och kall öl i kylen som varit orörd i typ en månad. Nu räcker det med ett glas vin till maten på helgen och två Dumble så är jag nöjd. Mitt mål var att gå ned ca 10 kilo första månaden med motion men jag har inte kunnat motionera pga biverkningarna. Så om man lägger manken till så kan man säkert gå ned 15 kilo på en månad med motion.