2024-09-29, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imalosera
Takk at dere tok til fornuften. Hender man må scrolle i sidesvis for å komme forbi slikt visvas. Slike krangler passer uansett bedre i private meldinger.

Takk, og velkommen til å skrive/kommentere på Flashback! :-D
Senast redigerad av Klinke 2024-09-29 kl. 00:23.
Citera
2024-09-29, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Ja, det er mye rart man skal lese. "Konspirasjonene," vet du hva det betyr? :-P

Takk for at du prøver, Klinke. Selv har jeg gitt opp å svare på disse usaklighetene.
MM er sterkt å klandre for sin kontakt med Epstein, det samme gjelder hennes forklaring relatert til dette.
Jeg reagerer også på at kronprinsfamilien fikk låne en svinedyr luksusyatch som de suste rundt med i Middelhavet. På forespørsel fra pressen, nektet de å oppgi hvem som eide båten. Så hva som ligger her av eventuelle uheldige bindinger, vet ingen
Citera
2024-09-29, 03:30
Medlem
Klinke: Jag lät artikelsidan översätta från norska till svenska när jag la ut mitt urklipp från den. Och jag granskade inte hur översättningen blev. Jag ska kolla det mer noggrant om jag gör ett sådant urklipp av en norsk artikel igen så att det inte blir så grova fel i den automatiska översättningen.

Angående det antal droger som nu påvisats i blodprov och urinprov tyder på att Marius är en van knarkar och djupt inne i ett missbruk med olika sorters droger. Jag hoppas att han döms till fängelsestraff för jag har uppfattat att norsk kriminalvård fungerar långt bättre än den svenska och att han skulle ha en chans att rehabiliteras där.
Citera
2024-09-29, 09:43
Medlem
Citat:
Jepp, sånn blir det gjerne missforståelser når man bare tekster, og ikke kjenner hverandre ;-)

Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva du prøvde å kommunisere med vedkommende. Men åpenbart gjorde ikke denne personen det, som alt annet.

Ps. Ja, vet godt hva konspirasjoner er. Gjør du?
Citera
2024-09-29, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Klinke: Jag lät artikelsidan översätta från norska till svenska när jag la ut mitt urklipp från den. Och jag granskade inte hur översättningen blev. Jag ska kolla det mer noggrant om jag gör ett sådant urklipp av en norsk artikel igen så att det inte blir så grova fel i den automatiska översättningen.

Angående det antal droger som nu påvisats i blodprov och urinprov tyder på att Marius är en van knarkar och djupt inne i ett missbruk med olika sorters droger. Jag hoppas att han döms till fängelsestraff för jag har uppfattat att norsk kriminalvård fungerar långt bättre än den svenska och att han skulle ha en chans att rehabiliteras där.

Ja, mannen trenger helt klart rehabilitering. Han må uansett ta konsekvensene for det han har gjort, det er rett og rimelig. Så får de juridiske instanser også ta en vurdering på om det er fengsel eller tvungen psykisk helsehjelp han trenger.
Citera
2024-09-29, 10:00
Medlem
MongoHasses avatar
Har inte läst riktigt allt men det norska kungahuset är ju för helvete riktigt jäkla pinsamt! En halvgalen prinsessa som gifter sig med en afrikansk bögshaman och kronprinsens fru har en son från tidigare förhållande som inte bara ser ut som Joffrey Baratheon utan också beter sig så?

Vårt kungahus innehåller definitivt flera tvivelaktiga personer men det norska kungahuset har passerat pinsamhetens gräns med råge. In med Joffrey Baratheon i fängelse på studs! Skicka iväg afrikanen dit pepparn växer omgående! Om inte, hoppas jag att Norge inför republik snarast!
Citera
2024-09-29, 10:02
Avslutad
Citat:

Ja, man får inntrykk av at han er en van knarkare. Kokain, ecstasy og cannabis er litt av en cocktail. Bland det med annan medisin som har sine galna bivirkninger så er det en ennå verre cocktail.
Senast redigerad av Frupluttis 2024-09-29 kl. 10:19.
Citera
2024-09-29, 10:09
Avslutad
Pinsamt av grabben att hålla på så. Han fick allt gratis genom sin mamma och vad gör han?
Citera
2024-09-29, 10:13
Avslutad
Angående Epstein: Selvfølgelig visste slottet om det.
Men de trodde det skulle gå under radaren.
Han ble nok sett på som en mektig kontakt å ha, med mektige venner. Hvis man har giddet å lese om den første rettssaken hans så vil man se at han slapp billig på grunn av mektige venner. Enhver kan lese seg fram til det.
De er ikke tilbakestående på slottet. Derimot å la MM ta på seg all skyld alene og la henne gå Kanossagang synes jeg selv var dårlig gjort. Hele apparatet på slottet feilet her.
Ja til republikk!
Senast redigerad av Frupluttis 2024-09-29 kl. 10:15.
Citera
2024-09-29, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva du prøvde å kommunisere med vedkommende. Men åpenbart gjorde ikke denne personen det, som alt annet.

Ps. Ja, vet godt hva konspirasjoner er. Gjør du?

Konspirasjoner og konspirasjonsteorier er ikke det samme, selv om noen slenger ut ordet "konspirasjon," når det de sikter til er "konspirasjonsteori."
Citera
2024-09-29, 11:01
Medlem
Citat:

Aha! Da forstår jeg hvorfor det ble skrevet at Morten Borg er MMs biologiske far, hehe ;-)
Citera
2024-09-29, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Takk for at du prøver, Klinke. Selv har jeg gitt opp å svare på disse usaklighetene.
MM er sterkt å klandre for sin kontakt med Epstein, det samme gjelder hennes forklaring relatert til dette.
Jeg reagerer også på at kronprinsfamilien fikk låne en svinedyr luksusyatch som de suste rundt med i Middelhavet. På forespørsel fra pressen, nektet de å oppgi hvem som eide båten. Så hva som ligger her av eventuelle uheldige bindinger, vet ingen

Nå er det vel du som fremmer mange usakligheter her i tråden og vrir og vender på fakta der du lager dine egne teorier som fremstår helt bak mål.

Citat:
Konspirasjoner og konspirasjonsteorier er ikke det samme, selv om noen slenger ut ordet "konspirasjon," når det de sikter til er "konspirasjonsteori."

Jeg brukte 'konspirasjoner' fordi @vannlilje fremstiller det som om slottet faktisk konspirerer mot folket. Men siden det virker som en påstand uten bevis, er det mer nøyaktig å kalle det en konspirasjonsteori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in