2024-09-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Nå har jeg sagt i fra til deg flere ganger at det er ingen grunn til å bagatellisere medaljene til MBH, slik som du gir uttrykk for i flere kommentarer.

Vi er begge gjester her i det svenske forumet, noe jeg setter pris på og vil da ikke besvare flere meldinger som legger opp til brukerkrangel.

Jeg har ikke lagt opp til krangel, jeg trodde du gjorde det. Nå forstår jeg at du ikke gjorde det :-) Takk for en avklarende melding fra deg! Det er fort gjort å misforstå, når ban bare skriver, og ikke kan høre tonefallet til folk, slik man gjør når man snakker med noen på ordentlig :-) Jeg tror vi er enige i det meste i denne saken, jeg kan ikke huske å ha lest noe særlig fra deg som jeg er uenig i.
Citera
2024-09-28, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Jeg har ikke lagt opp til krangel, jeg trodde du gjorde det. Nå forstår jeg at du ikke gjorde det :-) Takk for en avklarende melding fra deg! Det er fort gjort å misforstå, når ban bare skriver, og ikke kan høre tonefallet til folk, slik man gjør når man snakker med noen på ordentlig :-) Jeg tror vi er enige i det meste i denne saken, jeg kan ikke huske å ha lest noe særlig fra deg som jeg er uenig i.

Vi er enige om det aller meste. Ja, det er bare tekst vi forholder oss til her, det er annerledes når man samtaler. En viktig påminnelse. Takk :-)
Citera
2024-09-28, 14:46
Medlem
Citat:
Vi er enige om det aller meste. Ja, det er bare tekst vi forholder oss til her, det er annerledes når man samtaler. En viktig påminnelse. Takk :-)

Jepp, sånn blir det gjerne missforståelser når man bare tekster, og ikke kjenner hverandre ;-)
Senast redigerad av Klinke 2024-09-28 kl. 14:50.
Citera
2024-09-28, 16:45
Medlem
Citat:
Marius Borg Høibys rusprøver viste bruk av kokain, ecstasy og cannabis.

https://www.vg.no/nyheter/i/eMdzbl/opplysninger-til-vg-kokain-ecstasy-og-cannabis-funnet-i-marius-borg-hoeibys-urinproeve
Citera
2024-09-28, 17:02
Medlem
Vossevangens avatar
Nvm
Senast redigerad av Vossevangen 2024-09-28 kl. 17:15.
Citera
2024-09-28, 17:15
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.vg.no/nyheter/i/eMdzbl/opplysninger-til-vg-kokain-ecstasy-og-cannabis-funnet-i-marius-borg-hoeibys-urinproeve

Lika bra och knarka rejält om man nu skall hålla på.

Tyvärr är han för korkad för att inse att han har problem.
Citera
2024-09-28, 17:43
Medlem
Citat:
Hvor troverdig er det egentlig at Slottet ikke var kjent med Epsteins fortid? Det at han allerede var domfelt for overgrep da MM hadde avtaler med ham, lå bare et googlesøk unna.
Hvor troverdig er det at Epstein som hadde en stor og mektig omgangskrets prøvde å bruke vennskapet med MM? En inngiftet kongelig som verden knapt visste eksisterte.

«Kronprins Haakon hilste på Epstein da de møttes på gata på St. Barts i 2012, opplyser Varpe.
Ifølge Slottet var ingen av dem kjent med Epsteins fortid, og kontakten ble brutt i 2013.
– Kronprinsessen valgte å avslutte kontakten med Epstein i 2013, blant annet fordi hun opplevde at Epstein prøvde å bruke forbindelsen han hadde hatt med kronprinsessen overfor andre personer, sier Varpe.
Epstein hadde en mektig omgangskrets med kjendiser, kongelige og politikere»

https://www.nrk.no/norge/mette-marit-beklager_-motte-jeffrey-epstein-flere-ganger-1.14805063

https://www.seher.no/kongelig/paminnelse-mette-marit-ankommer-i-dag/80764945

Det trenger ikke være troverdig i dine øyne selv om det er fakta. Og fakta er noe man forholder seg til. Så anbefaler jeg deg å ta konspirasjonene bak husets fire vegger. Mye rart man skal lese.
Citera
2024-09-28, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotepusen
Andersen synser her og vet slett ikke.

Jeg synes vi må moderere oss en tanke her i tråden. Det er tross alt MBH som har utført volden, trakasseringen og befatter seg med kriminelle i denne saken, og det er det vi bør fokusere på. Og Se og Hør er et norsk sladreblad som inntil nå har hatt null kredibilitet i norsk presse. Se og Hør er den presseaktøren som er nærmest på kongefamilien her i Norge, men de er langt fra en seriøs pressefaglig aktør.

De er vel også det mediet i Norge som ikke ønskes tilstedeværelse av kongefamilien. Og det med god grunn. Likevel er det slik sladder som dette som gir bladet penger i kassa, ikke rart de prøver så hardt, si.
Citera
2024-09-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Jepp, sånn blir det gjerne missforståelser når man bare tekster, og ikke kjenner hverandre ;-)

Takk at dere tok til fornuften. Hender man må scrolle i sidesvis for å komme forbi slikt visvas. Slike krangler passer uansett bedre i private meldinger.
Citera
2024-09-28, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av imalosera
Takk at dere tok til fornuften. Hender man må scrolle i sidesvis for å komme forbi slikt visvas. Slike krangler passer uansett bedre i private meldinger.

Klinke og jeg har som oftest gode meningsutvekslinger, og er enige om mye, så da er det lurt å la detaljene ligge (som fort kan bli misforståelser) eller gå over til pm, som du så riktig påpeker.
Takk for din tilbakemelding :-)
Citera
2024-09-28, 19:08
Avslutad
Fikk lyst til å dele et innlegg jeg fant på et annet forum. Mye sant i dette:

«MBH har helt klart et sinnemestringsproblem, det har skremmende bilder og lydopptak vist oss. Jeg er fristet til å sitere utsagn fra første episode i NRK sin serie om MM på to episoder (fra 2011).

MM sin yngste bror sier om henne: «Hun har et temperament som er større enn det vi er vant til på Sørlandet. Hun er en meget viljesterk dame.»

Dronningen beskriver sin svigerdatter bl.a. på følgende måte: «Hun er humørfylt, men kan også bli ganske sint.»

Videre forteller nevnte bror om turbulensen i startfasen på kronprinsparets forhold: «Det var vanskelig, men vi hadde lagt en strategi om ikke å uttale oss - med mindre det var noe hyggelig. Det var best å stå stille i stormen.»

MBH har altså vokst opp med en mor som både er viljesterk og ikke redd for å vise sinne. Dette er atferd som preger en familie på godt og vondt. Videre er strategien å sitte stille og ikke si noe, nå blitt velkjent for Norges befolkning…»

https://tv.nrk.no/serie/kronprinsesse-mette-marit/sesong/1/episode/NNFA42002111
Citera
2024-09-29, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Det trenger ikke være troverdig i dine øyne selv om det er fakta. Og fakta er noe man forholder seg til. Så anbefaler jeg deg å ta konspirasjonene bak husets fire vegger. Mye rart man skal lese.

Ja, det er mye rart man skal lese. "Konspirasjonene," vet du hva det betyr? :-P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in