2024-09-09, 14:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vem har liven?
Children first.
Undrar om representanten från För allas bästa är nöjd med att stå bredvid en person som i megafon ropar ut att barn plågas för att man ska kunna utvinna adrenochrome, att det har offrats barn till demonen Molok genom att sätta upp ett system för sopor med stora hål så att barn ska trilla ner där, att bebisar används som ritualoffer osv. Jag hade definitivt inte velat ha det spritt att jag umgås med såna människor om jag vore en seriös politiker.
2024-09-09, 14:48
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo samt att de trodde att artikeln om dem skulle ha effekt .
Nu idag hade de med sig en politiker vilket visade sig vara en från För allas bästa som enligt LadyL inte längre har socialtjänst i fokus eftersom det skrämde bort väljare
Mannen som talar nästan obegripligt är pappa till det 10 eller 11 barnet till kvinnan vars alla barn tagits ifrån henne och antingen växt upp i familjehem eller hos deras pappor
Det som gick att få ut av det talet var att han tycker att "vanvårdstjänsten ska ta sig i kragen" kärnfullt och bra tycker jag.
2024-09-09, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det som gick att få ut av det talet var att han tycker att "vanvårdstjänsten ska ta sig i kragen" kärnfullt och bra tycker jag.
Han får träffa sitt barn med kontaktperson , han och mamman är gamla vänner med bonden T*m och hjälpte honom med djuren när T var och roade sig runt om i Sverige under sina maniska skov .
2024-09-09, 15:00
Medlem
Citat:
Children first.
Undrar om representanten från För allas bästa är nöjd med att stå bredvid en person som i megafon ropar ut att barn plågas för att man ska kunna utvinna adrenochrome, att det har offrats barn till demonen Molok genom att sätta upp ett system för sopor med stora hål så att barn ska trilla ner där, att bebisar används som ritualoffer osv. Jag hade definitivt inte velat ha det spritt att jag umgås med såna människor om jag vore en seriös politiker.
M pratade om iq hos de som jobbar hos socialtjänst samtidigt som han tror på adrenochrome som är ett påhitt från en actionfilm , M låter som om han lärt sig tala genom att titta på gamla filmer från 30-40-talet
2024-09-09, 16:45
Medlem
vajervevarens avatar
Hahaha alltså undrar om Fia gör detta med flit
https://www.tiktok.com/@familyunited.mammasofia/video/7412250947197488416

Sätter S*lle i en överdimensionerad stol så han ser ännu mer ut som en liten hobbit.
2024-09-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo samt att de trodde att artikeln om dem skulle ha effekt .
Nu idag hade de med sig en politiker vilket visade sig vara en från För allas bästa som enligt LadyL inte längre har socialtjänst i fokus eftersom det skrämde bort väljare
Mannen som talar nästan obegripligt är pappa till det 10 eller 11 barnet till kvinnan vars alla barn tagits ifrån henne och antingen växt upp i familjehem eller hos deras pappor

Dom hängde mkt hos T*m då det begav sig.
Han (T*m) tog sig in på någon uppvisning som barnet hade och tog kort och pratade med barnet också. Föräldrarna fick inte närvara men skickade alltså in T*m ist.
2024-09-09, 16:59
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Hahaha alltså undrar om Fia gör detta med flit
https://www.tiktok.com/@familyunited.mammasofia/video/7412250947197488416

Sätter S*lle i en överdimensionerad stol så han ser ännu mer ut som en liten hobbit.

Haha vad fan ville dom få sagt med det där?

Han erkänner att han sagt det. Toppen. 🤷🏻‍♂️
2024-09-09, 17:41
Avslutad
Citat:
Children first.
Undrar om representanten från För allas bästa är nöjd med att stå bredvid en person som i megafon ropar ut att barn plågas för att man ska kunna utvinna adrenochrome, att det har offrats barn till demonen Molok genom att sätta upp ett system för sopor med stora hål så att barn ska trilla ner där, att bebisar används som ritualoffer osv.

Brukar hans svada vara så där fantasifull? Nu är vi inne på vad som skulle kunna definiera vanföreställningar. Är han en av alla gräsliberaler, har han en haschpsykos?
2024-09-09, 18:54
Medlem
Hej har nån fuparna/domarna? Spyr på denna människa ush hon har gått på sina barn läste jag i den dom, mamma Sofiapeddo….
2024-09-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Brukar hans svada vara så där fantasifull? Nu är vi inne på vad som skulle kunna definiera vanföreställningar. Är han en av alla gräsliberaler, har han en haschpsykos?

Ja det är hans kutym. Givetvis är gräs ett av hans födoämnen. Luft, gräs och svampar är vad professorn tycker om att livnära sig på.
2024-09-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Ja det är hans kutym. Givetvis är gräs ett av hans födoämnen. Luft, gräs och svampar är vad professorn tycker om att livnära sig på.
Det var främst fruns diet eftersom han fantiserat ihop att hon behövde hålla diet för att kunna bli gravid och sedan för att han menade att dottern var allergisk , själv åt han minsann kött osv om han fick tag i det utan att betala själv
2024-09-09, 19:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Jag ser inte honom jätteofta men jag har hört han prata om detta innan, Molok drog han bla upp i en live Fia hade för nån vecka sen kanske.
Det verkar finnas ett samband mellan att vara dessa LVU-motståndare och att tro på rätt märkliga teorier men den som håller sig borta från det bäst är ändå Fia tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in