2024-08-31, 18:55
Medlem
Det här har jag totalt missat. Får läsa in mig lite här ser jag. Rask är besatt alltså. Dålig musik, dålig text men narcissist så han hittar på sånt där trams. Eller det är väl värre än trams då. Va fan?!?
Citera
2024-08-31, 19:07
Medlem
Faltas avatar
Rask hänger tom ut oss som skriver här i tråden. Uppenbart att narcissisten läser den här tråden. Han har fått hybris, en tragisk människa.
Citera
2024-08-31, 20:56
Medlem
Imorgon är det den 1a september!
Då ska dom som donera pengar till Tessans skulder och alla följare få reda på hur mycket som är insamlat! Spännande……
Citera
2024-08-31, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Imorgon är det den 1a september!
Då ska dom som donera pengar till Tessans skulder och alla följare få reda på hur mycket som är insamlat! Spännande……

Ja, uslingen ångrar nog att han sa att hela månadens adsense skulle gå till skulderna, dvs inte bara donationerna. Detta kommer han aldrig att brösta.
Citera
2024-08-31, 21:05
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Hur mycket tror ni rask betalat anjo för att promota hans musik på IG? med tanke på hur mkt han la för att köpa tillbaka sin kanal på yt gissar jag på tussing per inlägg
Citera
2024-08-31, 21:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Hur mycket tror ni rask betalat anjo för att promota hans musik på IG? med tanke på hur mkt han la för att köpa tillbaka sin kanal på yt gissar jag på tussing per inlägg
Tycker musik säljer sig ganska bra själv. Rask kommer aldrig att bli något som artist, han hade one hit wonder sen dog karriären och han försöker förgäves i sparka liv i den, gå vidare mannen, du är patetisk.

För att svara på din fråga gissar jag på 10k.
Citera
2024-08-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tycker musik säljer sig ganska bra själv. Rask kommer aldrig att bli något som artist, han hade one hit wonder sen dog karriären och han försöker förgäves i sparka liv i den, gå vidare mannen, du är patetisk.

För att svara på din fråga gissar jag på 10k.
Vilken var hans one hit wonder? 100 kilo stridsmaskin?
Citera
2024-08-31, 21:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Stämmer bra det, en riktig klassiker vid det här laget

https://youtu.be/CBfj2YMXAfs?si=XHfaWfBQvxvt77Qv

Vill också passa på att gratulera Bajsbaronen som firar 11 år på youtube imorgon. Vilken resa det har varit
Citera
2024-08-31, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Stämmer bra det, en riktig klassiker vid det här laget

https://youtu.be/CBfj2YMXAfs?si=XHfaWfBQvxvt77Qv

Vill också passa på att gratulera Bajsbaronen som firar 11 år på youtube imorgon. Vilken resa det har varit
Familjen Rask är nog stolta över vad baronen åstadkommit.
Citera
2024-08-31, 21:59
Medlem
Citat:
Vad är det nu? 65 kg spaghettimaskin?
Citera
2024-08-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad är det nu? 65 kg spaghettimaskin?
Haha, han är riktigt smalfet. Undra vad hans testonivåer ligger på? Kan inte föreställa mig att han orkar genomföra ett träningspass. Motbevisa mig gärna bajsis.
Citera
2024-08-31, 22:38
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Haha, han är riktigt smalfet. Undra vad hans testonivåer ligger på? Kan inte föreställa mig att han orkar genomföra ett träningspass. Motbevisa mig gärna bajsis.
Rask är en riktig soyboy, Therese har högre halter testo under pattarna. Armar och axlar som en 12 årig pojke. Det fullkomligt skriker beta-hane om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in