Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-26, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Ja det gör jag, speciellt då det hänt i verkligheten också. Det hade du vetat om du sett videon.

En clickbaitkanal som lurar lättlurade tittare med en preppad Cybertruck? Han är ju avslöjad för länge sedan, att vuxna (?) människor tror på det är extremt märkligt.
Citera
2024-08-26, 17:32
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
En clickbaitkanal som lurar lättlurade tittare med en preppad Cybertruck? Han är ju avslöjad för länge sedan, att vuxna (?) människor tror på det är extremt märkligt.
Tja, då får du komma med några bevis för dina påståenden. Aluminium är inte elastiskt som stål, när det ger efter så bryts det av snarare än böjs. Precis vad som hände i videon. Cybertruck är tyvärr designad av en idiot.
Citera
2024-08-26, 18:18
Medlem
Citat:
Tja, då får du komma med några bevis för dina påståenden. Aluminium är inte elastiskt som stål, när det ger efter så bryts det av snarare än böjs. Precis vad som hände i videon. Cybertruck är tyvärr designad av en idiot.

Hur var det med listerna i förra videon som du försökte lansera som sanning?
Citera
2024-08-26, 18:42
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Hur var det med listerna i förra videon som du försökte lansera som sanning?
Vad tramsar du om? Jag har inte postat nån video med några lister. Kom med bevis för dina påståenden istället för att skriva en massa skit.
Citera
2024-08-26, 19:26
Medlem
Citat:
Vad tramsar du om? Jag har inte postat nån video med några lister. Kom med bevis för dina påståenden istället för att skriva en massa skit.

Bevis för att du är lättlurad? Behövs det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in