2024-08-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Hur kommer det sig att hon heter Sparrevik och ser skandinavisk ut medans Lucas ser ut som en blatte?
Har du hört talas om att en kvinna kan ha 2 olika pappor till sina barn? Hur ser du själv ut?- gissar på att du ser ut som en neandertalare
Citera
2024-08-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saraleander
Har du hört talas om att en kvinna kan ha 2 olika pappor till sina barn? Hur ser du själv ut?- gissar på att du ser ut som en neandertalare
Vill vänligen uppmana inte uttrycka nedlåtande kommentarer. Visa hänsyn och på lördag skulle Lucas fyllt 18.
Senast redigerad av Gote33 2024-08-23 kl. 22:21.
Citera
2024-08-23, 22:12
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gote33
Hur kan ni nedlåta er att uttrycka er på detta vis i ett svenskt samhälle? På lördag skulle Lucas fyllt 18.
Hehe svenskt samhälle, vad nostalgiskt Länge sedan Sverige var svenskt.
Citera
2024-08-27, 21:23
Medlem
Har någon fup som funkar?
Citera
2024-08-29, 06:48
Medlem
Har från säkra källor (släkting som bor granne) att GM bor hemma hos sina föräldrar igen. Han har fotboja och får inte lämna huset på helger men hans föräldrar låter honom ha kompisar hemma var och varannan kväll så på helgerna är det som en ungdomsgård hemma hos dom.
Citera
2024-08-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtjenatjabba
Har från säkra källor (släkting som bor granne) att GM bor hemma hos sina föräldrar igen. Han har fotboja och får inte lämna huset på helger men hans föräldrar låter honom ha kompisar hemma var och varannan kväll så på helgerna är det som en ungdomsgård hemma hos dom.

Var bor han?
Citera
2024-08-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gote33
Var bor han?

Gustavsberg, Värmdö
Citera
2024-08-30, 20:42
Medlem
Nu är alltså gärningsmannen tillbaka i Gustavsberg och går på G2 gymnasiet som vilken tonåring som helst.

Hade jag haft barn i den skolan så hade jag krävt att rektorerna tar ansvar för vad som kan hända.

En grej som går emot honom gör honom extremt farlig för alla!

Han bör inte vistas bland oskyldiga!

En fotboja för att ha tagit en annan människas liv…
Citera
2024-08-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavsberg.varmdo
Nu är alltså gärningsmannen tillbaka i Gustavsberg och går på G2 gymnasiet som vilken tonåring som helst.

Hade jag haft barn i den skolan så hade jag krävt att rektorerna tar ansvar för vad som kan hända.

En grej som går emot honom gör honom extremt farlig för alla!

Han bör inte vistas bland oskyldiga!

En fotboja för att ha tagit en annan människas liv…

Det har ju gått ett år och killen redan ute. Sverige slår verkligen till igen. 1 år för mord, snacka om att spotta på han som dog och hela dennas familj/vänner osv.
Citera
2024-08-30, 21:14
Medlem
Han satt ju aldrig inne heller.. bott på annan ort bara..

Sjukt…
Citera
2024-08-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtjenatjabba

Inte förvånad. Det var precis vad jag trodde skulle hända. Han får inte gå ut så kompisarna kommer till honom…

Man undrar ju om kompisarnas föräldrar vet var dom är på kvällarna. Jag själv hade aldrig låtit mina barn gå hem till en kille som tagit en annans liv.

Man undrar också hur snacket går hemma hos dom. Hur föräldrarna känner för sitt barn. Jag hade nog haft svårt att ens prata med min unge om hen tagit en annan människas liv.
Citera
2024-08-31, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Inte förvånad. Det var precis vad jag trodde skulle hända. Han får inte gå ut så kompisarna kommer till honom…

Man undrar ju om kompisarnas föräldrar vet var dom är på kvällarna. Jag själv hade aldrig låtit mina barn gå hem till en kille som tagit en annans liv.

Man undrar också hur snacket går hemma hos dom. Hur föräldrarna känner för sitt barn. Jag hade nog haft svårt att ens prata med min unge om hen tagit en annan människas liv.

Totalt livsfarligt för de andra på skolan att ha en mördare som går lös i samma byggnad dag efter dag! Har han en väktare som assistent så inget farligt händer klasskamrater och personal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in