Citat:
Ursprungligen postat av
vajervevaren
Varför ska man behöva tolka vad du eller Fia egentligen menar? Jag tolkar henne så som hon säger, du vet inte ens vad hon har sagt men ändå så vet du bättre vad hon egentligen menar.
Därför att hon kan ställa frågor som besvaras med "goddag yxskaft"
På frågan om hon fått svar kan det tolkas på olika sätt:
1. Hon har fått svar.
2. Hon har fått svar, men svaret var "goddag yxskaft" och inget svar på det FRÅGOR hon ställt.
Du är så trångsynt att du såklart väljer det första alternativet och menar att Fia ljuger.
Redovisa istället vilka frågor som ställts respektive svar och sedan gör du en ny analys och återkommer med den? Vad sägs?
Citat:
Ursprungligen postat av
vajervevaren
Är inte din assistent, vi är överens om att hon ljuger när hon säger att hon aldrig fått svar på 4 år, och det var det som var min poäng.
Det är vi inte överens om eftersom det med all sannolikhet förhåller sig på det sättet att soc svarat på något helt annat än det som Fia frågade. Detta vet du nog mycket väl, du som är på TikTok dagarna i ända.
Citat:
Ursprungligen postat av
vajervevaren
Om du vill analysera socialtjänstens svar så varsågod och gör det, jag har berättat var de finns att hitta, men känns ju onödigt då du redan bestämt dig för vad du tycker innan du läst dem.
Det intressanta är vad frågan respektive svaret var på varje fråga.
Ska det vara så svårt att berätta?