Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Jo, det är det. Eftersom snygga unga kvinnor inte ställer upp där, de går till porr om de vill vara nakna framför kamera. Kvar i Naked attraction blir därför transor, fetton, bögar och pensionärer. Ungefär som på nudiststränder.
Isåfall har du inte sätt mycket när det kommer till nudiststränder om du tror att inte snygga tjejer struttar omkring där i utlandet åtm, men å andra sidan tror jag inte vi kommer komma överens om skönhetsnormerna så du kommer nog kunna hålla fast vid din bild över nudiststränder, jag tror jag förstår! du förespråkar mjukporr? och vill inte att dom snygga tjejerna ska göra hårda BBC orgier på film
Själv undrar jag hur vi ska överleva den här tråden genom hela säsong 2 om det ska vara såhär att det efter varje avsnitt kommer in en ny konservativ gubburshling

som har nått emot att personerna som medverkar brutit den heliga intimitetsprincipen, jag ser inte det depraverade, däremot ser jag ett depraverat urval av människor som kanal5 gjort, så jag håller med dig i grunden.