Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-11, 14:43
Medlem
HerrGickhans avatar
Härligt att italienskorna skåpade ut USA. Varje guld som USA inte tar är värt att glädjas åt.
Citera
2024-08-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Dom nobbar tydligen EM så blir ingen hattrick

Läste det sent igår kväll, fullt förståeligt då man undrar vilka stolpskott som lägger ett EM precis efter OS avslutats!

Som jämförelse spelas Bordtennis-EM i oktober och Friidrotts-EM samt Sim-EM har avgjorts tidigare i sommar..

Kul för SVT som ska sända mästerskapet, utan Åhman/Hellvig lär intresset vara stendött..
Citera
2024-08-11, 14:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Läste det sent igår kväll, fullt förståeligt då man undrar vilka stolpskott som lägger ett EM precis efter OS avslutats!

Som jämförelse spelas Bordtennis-EM i oktober och Friidrotts-EM samt Sim-EM har avgjorts tidigare i sommar..

Kul för SVT som ska sända mästerskapet, utan Åhman/Hellvig lär intresset vara stendött..

De kanske tackade nej för SVT skulle sända.
Citera
2024-08-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Hur fan kan man sätta EM 4 dagar efter OS? Självklart ska de bojkotta skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ja sjukt dåligt planerat av EM snubbarna och kvinnorna. Men hattrick skulle sitta fint Men får dom lösa någon annan gång förhoppningsvis!

Nu har strandpojkarna förtjänat lite semester!

Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
SVT köpte in rättigheterna i onödan. Eller kommer 2 andra svennar spela istället?

Så otroligt dumt!
Citera
2024-08-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Så otroligt dumt!

Vi har väl några hyggliga kids på väg upp..men de är ju alltför unga för EM fortfarande.
Citera
2024-08-11, 20:16
Medlem
Knotknets avatar
Jag är full så jag har ändrat mig. Grym prestation av Åhman och Hellvig.
Citera
2024-08-11, 21:01
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Sverige har 1100 manliga registrerade spelare. Får ses som en liten ganska obskyr sport. Att folk har en volleyboll hemma de tar fram när de ska till stranden ett par gånger om året är inte samma sak som att de är utövare av sporten. Det är som att säga att jag är biljardspelare för att jag spelar biljard på fyllan på krogen två ggr om året
Nej för de här 800 miljonerna var folk som spelar minst en gång per vecka. Skulle du spela biljard minst en gång per vecka är det skillnad mot om du spelar det på fyllan på krogen två gånger per år. Skulle du spela minst en gång per vecka skulle jag nog kalla dig biljardspelare ja. Förstår du?
Citera
2024-08-11, 21:11
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej för de här 800 miljonerna var folk som spelar minst en gång per vecka. Skulle du spela biljard minst en gång per vecka är det skillnad mot om du spelar det på fyllan på krogen två gånger per år. Skulle du spela minst en gång per vecka skulle jag nog kalla dig biljardspelare ja. Förstår du?
Låter konstigt att det nästan är 3ggr fler än forboll, vilket alltid är sagt ska vara största sporten i världen.
Citera
2024-08-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Låter konstigt att det nästan är 3ggr fler än forboll, vilket alltid är sagt ska vara största sporten i världen.

Volleyboll har betydligt fler utövare än fotboll i Asien och Nordamerika! Det är därifrån miljonerna kommer!
Citera
2024-08-13, 08:20
Medlem
hazard simpsons avatar
Varför lägga EM så nära OS? Idiotiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in