Människor som hatar ukrainare eller ryssar och favoriserar motparten, samt vice versa verkar fortfarande inte fatta att det är samma slags människor. Iq fiskmås.
Dessutom så är det tragikomiskt och se vissa hycklare här kalla ryssar för alkisar när Sverige ligger på samma nivå av alkoholkonsumtion. Liksom kom med vettig kritik istället som vi intelligenta gör, istället för att projicera massa omogen fjanteri liksom ni vore fjortisar.
Även ryssarna är offer för Putin då galningen satt dessa i skiten, således är det inte bara Ukrainare som är offer. Många ryssar är kritiska mot Putin och varit det från dag ett samt vill att det ska vara fred. Tyvärr så skapar korruption sådana här situationer.
Önskar att det istället trappades ner och kom någon fredliga lösning. Detta kommer ju bara leda till att ryssarna kommer ta i ännu mer(= ännu fler ukrainska offer!), kanske andra blandar sig i konflikten, och då kan det bli ett storskaligt världskrig om vi har otur.
Massa fjantar sitter i trygghet på sin lur och säger "kom då vi ger er stryk" men när det verkligen skulle gälla skulle de springa iväg med svansen mellan benen och skrika "mamma". Jag avskyr Putin och stödjer Ukraina själv men jag är liksom ingen fjant som spelar inte "tuff" på internet, jag är en vuxen människa, inte en stöddig fjortis som måste hävda sig. Jag bryr mig dessutom om civila människor, vill ha fred, är inte någon hycklande krigshetsare. Tänk på alla oskyldiga civila som dödas på bägge sidorna. Krig är ingen lösning, det leder bara till mer krig.