Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 19:24
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundinfo
NAS kantras av gängkriminalitet, tunga droger och rena fyllefester. Den innersta kretsen typ styrelsen lever gott på medlemmarnas medlemsavgifter. Inget av de gör redovisas för medlemmarna. Man behöver inte vara medlem för att vara asatroende det är min personliga åsikt.

Du har helt rätt i att man inte behöver vara medlem för att vara asatroende.....
Resten är BS
Allt redovisas årligen för medlemmarna på årsmötet samt i den digitala medlemstidningen.
Kantas av kriminalitet, tunga droger och rena fyllefester?
Kriminella finns antagligen, drogar finns det säker de som gör och vem fan har inte varit på en fyllefest.... Men 98% kan jag garantera är vanligt folk med jobb, familj, vovve, villa och Volvo.

Jävligt lätt att snacka när man inte vet, men man kan ju ta och fråga nån som vet. Ungefär som "ring en vän". Svårare är det inte.
Citera
2024-03-12, 03:09
Medlem
Kundinfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Du har helt rätt i att man inte behöver vara medlem för att vara asatroende.....
Resten är BS
Allt redovisas årligen för medlemmarna på årsmötet samt i den digitala medlemstidningen.
Kantas av kriminalitet, tunga droger och rena fyllefester?
Kriminella finns antagligen, drogar finns det säker de som gör och vem fan har inte varit på en fyllefest.... Men 98% kan jag garantera är vanligt folk med jobb, familj, vovve, villa och Volvo.

Jävligt lätt att snacka när man inte vet, men man kan ju ta och fråga nån som vet. Ungefär som "ring en vän". Svårare är det inte.

Behöver inte ringa en vän då jag har info från en säker källa från NAS
Citera
2024-03-17, 14:37
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundinfo
Behöver inte ringa en vän då jag har info från en säker källa från NAS

Och jag har varit medlem mer eller mindre från start och litar mer på mina egna åsikter än nån som "har en säker källa".
Citera
2024-08-02, 21:54
Medlem
Ska man tolka inaktiviteten i tråden som att organisationen helt stagnerat eller gått utför?
Citera
2024-08-03, 10:54
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Ska man tolka inaktiviteten i tråden som att organisationen helt stagnerat eller gått utför?

NAS hade sitt sommarblot vid Rökstenen för ett par veckor sedan med runt 200 deltagare i och utanför cirkeln.
Aftonbladet reporter var där med en fotograf.
Det har dessutom skrivits massor, tv pch radio har haft repotage, om att NAS troligen kommer att få till den första hedniska begravningsplatsen på många 100 år.
Orkar inte länka just nu, men googla så hittar du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in