2024-07-18, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Milfar var det jag levde för när jag var lite yngre. Så jäkla härligt att förföra en sexuellt utsvulten puma som var typ dubbla ens egen ålder (jag var 20).

De gjorde allt och de gjorde det fantastiskt. Man blev behandlad som en kung.

Många tjejer har jag haft sedan dess men inget kommer nog slå det jag hade med en vrålkåt squirtande 42 åring när jag precis hade fyllt 21.

En hel helg med alkohol, knull, blev väckt av en avsugning och en bricka med frukost och grogg.

Känns lite ledsamt att man inte räknas som lammkött längre. Tur man tog vara på dem åren.

Milfar älskar enligt min erfarenhet 'lammisar' och de var alltid tillgängliga vid krog-stängning.

Inte märkligare än män som vill ha yngre tjejer vilket dessutom är mer norm än undantag.
Ja och normen är att kvinnor vill ha äldre män
Citera
2024-07-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Det är ju lagom bra skillnad.
Ja, en var 11-12 år äldre. Vaknade upp till hennes svarta spets och en rosa ponnybok bredvid sängen
Citera
2024-07-19, 03:43
Medlem
Jag har varit med många äldre när jag var omkring 25 så det är absolut ingen omöjlighet.
Citera
2024-07-19, 07:57
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegernsDoft
Ja, en var 11-12 år äldre. Vaknade upp till hennes svarta spets och en rosa ponnybok bredvid sängen

Rosa ponnybok ?!
Citera
2024-07-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storahuset
Jag är en kille på 25. Varje gång när jag ser mogna kvinnor blir jag galet kåt för de är himla attraktiva. Har igen erfarenhet med att ligga med MILF dock (skille gärna vilja testa!)... Hur träffar ni MILF??

Och tänder MILF på unga killer också?

Vanligtvis Inte
nej. En 25 åring kan inte knulla en milf
Som hon vill bli knullad.
Citera
2024-07-21, 18:58
Medlem
Många av dem äldre jag legat med från man var 25-30 och dem var 45+ så har samma svar alltid varit att de haft trötta män i deras förra förhållanden och att de männen i samma ålder inte orkar lika länge i sängen / kör i några minuter kommer och rullar av.

Mest att de vill ha en yngre viril man som kan hålla på i 15-20minuter per gång och att man förmodligen bra mycket hårdare stånd än många av 45+ männen har.
Citera
2024-07-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Vanligtvis Inte
Vad grundar du detta påståendet på?
Citera
2024-07-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viruset88
Många av dem äldre jag legat med från man var 25-30 och dem var 45+ så har samma svar alltid varit att de haft trötta män i deras förra förhållanden och att de männen i samma ålder inte orkar lika länge i sängen / kör i några minuter kommer och rullar av.

Mest att de vill ha en yngre viril man som kan hålla på i 15-20minuter per gång och att man förmodligen bra mycket hårdare stånd än många av 45+ männen har.
15-20 min viril? Tom farfar klarat den tidsintervallen
Citera
2024-07-22, 14:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Vanligtvis Inte

Hur doktorerar man i hur milfar vill bli knullade då?

Och vad är det som t.ex. säger att de inte kan njuta av att bli knullad av en yngling med hård kropp och en ungdomlig hunger då även om han inte är riktigt fullärd i bingen?

För övrigt är det milfar vi snackar om här och inte fjortisar, vill en milf komma så liksom hjälper hon väl sig själv om nu inte ynglingen är kapabel till det.
Citera
2024-07-22, 18:05
Medlem
Citat:

På kvinnors egna berättelser och klagomål på män som inte kan knulla
Citera
2024-07-24, 17:12
Medlem
Citat:
15-20 min viril? Tom farfar klarat den tidsintervallen

Högst tveksamt att de flesta 50+ kan pumpa på i 15-20minuter nonstop. Det är inte många som är speciellt tränade i den åldern. Ja man kan köra 5 juck i minuten så absolut kan din farfar klara av det också.
Citera
2024-07-25, 23:00
Medlem
Få äldre kvinnor tänder på unga killar. Det finns såklart undantag men av naturliga skäl vill kvinnor ha "män" och inte pojkar. Däremot är det jättemånga unga killar som drömmer om en milf. Det gör att utbudet tillsammans med konkurrensen är stenhård. Ingen bra ekvation för unga killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in