Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
Dette tror jeg du har rett i!
Det er ikke bare det at de henlegger siktelsen mot TH - de har siktet en skurk PSS og spilt inn en kriminell entreprenør.
Når de i tillegg forteller oss at de har 10 etterforskere på saken betyr det at de har noe konkret å gå etter.
Hadde jeg vært GM hadde jeg sovet veldig dårlig.
Jeg tror GM har drevet mye med svindel generelt. Alvorlighetsgraden har økt med tiden.
Spørs om noen aktuelle sim-kort kan kobles til PSS:
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Kanskje sim-kortet kan kobles til PSS? Var det brukeren av dette sim-kortet som ble etterlyst?
VG Fredag 30. september 2022; "Den nye drapssiktelsen ble tatt ut kort tid etter at Øst politidistrikt gikk åpent ut i begynnelsen av mai og etterlyste brukeren av et konkret telefonnummer som knyttes direkte til planleggingen av Anne-Elisabeth Hagens forsvinning. Det er uklart om etterlysningen har en sammenheng med den nye siktelsen."
Et eksempel på hvem som kjøper et stort antall sim-kort.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...ejkrecensioner
"Sandra utrustades med fyra laptops och en pärm fylld av sim-kort för att lura folk att bli kunder hos Rive juridiska byrå.
– Skapa 500 Googlekonton och låt dem ligga på hög, instruerade Rives grundare Richard Olsson i ett inspelat samtal som SVT:s Dokument inifrån fått tillgång till."