2024-07-17, 17:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defecator
En 7-8 k per månad kan man få in med lite flyt.

Detta blev ju en ganska kul ordvits.

Det är väl just flyt de är ute efter, snuskgubbarna.
Citera
2024-07-17, 17:43
Medlem
Inte en chans att hon inte tvättat dem. Finns ingen kvinna som lägger upp ett par badtrosor med veckors rövsvett. Den är i princip omöjlig att få bort från ett sådant material till att börja med.
Citera
2024-07-17, 17:49
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Synd, jag hade tänkt köpa och ha som tepåse.

Är du vampyr?
Citera
2024-07-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
I Japan finns det en hel industri för smutsiga trosor, det finns t.o.m. automater som liknar våra läskautomater där det finns foton på unga tjejer och deras använda trosor efter en dag, två dagar och tre dagar.

Så det finns definitivt en marknad för de som vill lukta på trosor och runka.

Problemet med den stora efterfrågan gör mig misstänksam till att alla dessa trosor har burits av dessa unga töser, det kan mycket väl vara mycket äldre kvinnor med flytningar som hjälper till kanske även män bär dessa trosor eller pissar i en hink och sedan skvätter deras urin och lite bajs på tiotals trosor. Jag tycker synd om dessa trosfantaster som kanske slickar och drar in lukten från dessa trosor som kanske inte tillhört en snygg 17 årig tjej.

För att återgå till Robinson vinnaren så tror jag att hon kommer sälja fler trosor

Det vore nog något för transvestiter att syssla med eftersom de är persversa från morgon till kväll.

Föreställ dig en 45-årig transvestit med hårig mansröv som säljer trosor med piss och rövsvett och skriver att han är en 18 årig gymnasieflicka. Det är precis sådant som transvestiter gillar att syssla med.
Citera
2024-07-17, 18:36
Medlem
Mailmanss avatar
Vad är det för skadade män som vill lägga 23k på detta?
Citera
2024-07-17, 18:37
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leck.mich.am.arsch
Tyvärr visar OF isf att en STOR del av den manliga befolkningen (aka SIMPS) borde spärras på psyket.

Håller med!

Vilka är alla dessa män som lägger pengar på OF, skulle skämmas ansiktet av mig om jag gjort något sådant.
Citera
2024-07-17, 18:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Hon avslutar intervjun i Expressen med att säga att den som ledde budgivningen kan höra av sig privat till henne för att slutföra dealen. Jag får för mig att för rätt summa får man smaka på den äkta varan också. Hon ger det intrycket. Inget fel i det. You go, girl.

I have one question. Has she been to Dubai?
Citera
2024-07-17, 18:40
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transshamanist
I have one question. Has she been to Dubai?
Om inte annat så hoppas hon nog på att få åka och det här är ett sätt för henne att visa att hon ”finns på marknaden”.
Citera
2024-07-17, 18:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Inte en chans att hon inte tvättat dem. Finns ingen kvinna som lägger upp ett par badtrosor med veckors rövsvett. Den är i princip omöjlig att få bort från ett sådant material till att börja med.
Hon har väl badat varje dag. Garanterat småtvättat i havet samt sköljt ur havsvattnet senare.
Citera
2024-07-17, 18:46
Medlem
Vissa män är såna jävla patetiska cucks. Samtliga som lagt bud borde offentligt hängas ut.
Citera
2024-07-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
Begagnat och tvättat ja. Inte otvättade badkläder. Därför tog Tradera bort annonsen och därför inga tjejer säljer använda trosor till Simps på Tradera xD Finns bättre sidor för sånt. Hon får söka sig dit.

Står det i några regler? Och gäller detta även otvättade andra kläder, typ en otvättad tröja, klänning eller mössa?
Citera
2024-07-17, 19:02
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frakta99
Vissa män är såna jävla patetiska cucks. Samtliga som lagt bud borde offentligt hängas ut.
Nu var det ju en kvinna som sålde och en kvinna som lade högsta budet innan auktionen togs bort så vilka män du talar om får du gärna specificera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in