2024-07-17, 01:34
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Stackars satar som tänder på beggade underkläder, å andra sidan finns det ju än värre folk som vill bli pissade/brunade på...... fy......
Citera
2024-07-17, 02:50
Medlem
enlevandemans avatar
Likställer personer som budar på sånt här med mördare. Lika sjuka.
Citera
2024-07-17, 06:36
Synd, jag hade tänkt köpa och ha som tepåse.
Citera
2024-07-17, 09:55
Medlem
Det roliga är ju att hon inte förstår varför de inte får säljas, de är ju marinerade i hennes underliv med snigelspår och lär väl budas hem av random kåt gubbe.
Citera
2024-07-17, 11:07
Medlem
Magictrixs avatar
Hon hade kunnat bli ihågkommen för den fantastiska kvinnan som vann Robinson…
Citera
2024-07-17, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon hade kunnat bli ihågkommen för den fantastiska kvinnan som vann Robinson…
Men hon var bara en smutsig hora och dum också! Hon säger att hon inte ska straffas "för att Tradera gjort fel". Mm äckeltjejen, du har bättre koll på Traderas regler än Tradera...
Citera
2024-07-17, 13:30
Det är skönt vi har moralpolisen representerad i tråden i alla fall, så vi vet vad som är godkända sexuella fetischer.

Framgår det av auktionen om hon föslutit bikinin i en ziplock-påse eller motsvarande? Det är väl kutym inom handel med använda persedlar på nätet mig veterligen.
Citera
2024-07-17, 13:32
Medlem
PiceaAbiesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dissidentx
Det är skönt vi har moralpolisen representerad i tråden i alla fall, så vi vet vad som är godkända sexuella fetischer.

Framgår det av auktionen om hon föslutit bikinin i en ziplock-påse eller motsvarande? Det är väl kutym inom handel med använda persedlar på nätet mig veterligen.

Folk får göra vad de vill, det betyder dock inte att det inte är vidrigt.
Citera
2024-07-17, 14:20
Medlem
Blondinss avatar
Misstänker att hon redan sitter på en Onlyfans.
Citera
2024-07-17, 14:22
Medlem
sfrges avatar
Det här kanske blir nån ny trend. Fler kändisar hakar på.
Hur mycket är du beredd att betala för Veronica Maggios använda trosor efter en konsert?
Citera
2024-07-17, 14:44
Medlem
shaktas avatar
Får man något äkthetsintyg medskickat eller ?

Tänk om någon skickar en rutten bikini från någon pundare
Citera
2024-07-17, 14:57
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Får man något äkthetsintyg medskickat eller ?

Tänk om någon skickar en rutten bikini från någon pundare

I Japan finns det en hel industri för smutsiga trosor, det finns t.o.m. automater som liknar våra läskautomater där det finns foton på unga tjejer och deras använda trosor efter en dag, två dagar och tre dagar.

Så det finns definitivt en marknad för de som vill lukta på trosor och runka.

Problemet med den stora efterfrågan gör mig misstänksam till att alla dessa trosor har burits av dessa unga töser, det kan mycket väl vara mycket äldre kvinnor med flytningar som hjälper till kanske även män bär dessa trosor eller pissar i en hink och sedan skvätter deras urin och lite bajs på tiotals trosor. Jag tycker synd om dessa trosfantaster som kanske slickar och drar in lukten från dessa trosor som kanske inte tillhört en snygg 17 årig tjej.

För att återgå till Robinson vinnaren så tror jag att hon kommer sälja fler trosor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in