Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-13, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Ja eller några små sex bilder eller ännu bättre en liten sex tape

Hon verkar vara med någon lycklig jäkel i Frankrike just nu iallafall, han kanske har något sparat lol
Citera
2024-07-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markiiiii
Hon verkar vara med någon lycklig jäkel i Frankrike just nu iallafall, han kanske har något sparat lol

Jaha? Lite skvaller? Har du sett det på hennes insta eller?
Ja Keyyo är väl nästan lite av en gudinna får man säga!
Citera
2024-07-13, 17:15
Medlem
Citat:
Jaha? Lite skvaller? Har du sett det på hennes insta eller?
Ja Keyyo är väl nästan lite av en gudinna får man säga!

Ser ju ut som ganska romantiska bilder på senaste inlägget , sen tror jag inte en tjej kompis till henne vill se fotboll på semestern så tror därför det är en kille med lol
Citera
2024-07-13, 18:31
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ser ju ut som ganska romantiska bilder på senaste inlägget , sen tror jag inte en tjej kompis till henne vill se fotboll på semestern så tror därför det är en kille med lol

Brukar vara så när man inte får se sällskapet så är det garanterat en kille hon är med. Annars hade hon visat upp lite av tjejkompisen iaf =)
Citera
2024-07-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Brukar vara så när man inte får se sällskapet så är det garanterat en kille hon är med. Annars hade hon visat upp lite av tjejkompisen iaf =)

Hon är väl inte fotboll intresserad, så kanske är en kille hon även åkte för att se Champions league finalen med, lyllos honom iallafall för keyyo är ju typ den sötaste tv personligheten på länge
Citera
2024-07-14, 13:09
Medlem
Citat:
Hon är väl inte fotboll intresserad, så kanske är en kille hon även åkte för att se Champions league finalen med, lyllos honom iallafall för keyyo är ju typ den sötaste tv personligheten på länge

Champions league finalen spelades iofs i maj eller tidigt i juni möjligen , så då är de ute i senaste laget.

Ja verkligen lyllos honom isåfall. Keyyo är en fullpoängare på alla sätt , en underbar och fantastisk kvinna.
Citera
2024-07-14, 14:33
Medlem
Citat:
Champions league finalen spelades iofs i maj eller tidigt i juni möjligen , så då är de ute i senaste laget.

Ja verkligen lyllos honom isåfall. Keyyo är en fullpoängare på alla sätt , en underbar och fantastisk kvinna.

Hoppas hon är mer på tv snart än bara trams programmet på Prime nu i höst, kan tänka mig att med henne som så skådis tex så kan mycket kul hända och synas för att locka tittare
Citera
2024-08-27, 19:29
Medlem
Blev mest Keyyo när hon gjorde grejer ihop med Clara på YT förr..
Clara å Keyyo i Japan tex. Då minns jag hur man satt å pumpa utav helv!
Citera
2024-09-01, 17:40
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoClaraelikAdriana
Blev mest Keyyo när hon gjorde grejer ihop med Clara på YT förr..
Clara å Keyyo i Japan tex. Då minns jag hur man satt å pumpa utav helv!

Finns de inga lättklädda bilder på henne? Hon vekar hållit sig i skinnet.
Citera
2024-09-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Det finns några bikini bilder från ett par år tillbaka
Citera
2024-09-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen

Finns inga direkt nsfw på henne alls å hon framhäver alltför sällan sina stora härliga tuttar. På förra årets kristallengalan så verkade hon däremot blivit övertygad av nån att hon ska visa upp lite mer av vad hon har begåvats med!
Citera
2024-09-02, 08:08
Medlem
Rengardes avatar
Jag begriper inte hur någon kan tycka att hon är snygg. Hon ser exakt ut som "tjejerna" i filmen White Chicks. Men det är sånt ni gillar kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in