2024-07-09, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Det var väl meningen det skulle vara Jon Snow men de tappade den tråden i GoT. Han skulle ställas mot Nattens konung men Arya dödade ju honom.

Ja fast utan, Jon Snow, så hade dom aldrig haft en sån stor arme. Och förmodligen inga drakar... Klart att det hade varit grymt om det var han som dödade Night King, helst i sista avsnittet,
Citera
2024-07-09, 20:44
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis

Nä, inte läst nåt annat än GoT-serien och jag undviker att läsa på nätet om HotD. Lite ånger att jag såg trailern och listade ut vad som antagligen kommer.
Citera
2024-07-09, 22:40
Medlem
Joffrey spoilade ju Rhaenyras död i GoT

Så om man var uppmärksam då så vet man om Aegon och hans drake lever eller inte
Citera
2024-07-10, 00:03
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Joffrey spoilade ju Rhaenyras död i GoT

Så om man var uppmärksam då så vet man om Aegon och hans drake lever eller inte

Ok, det är för länge sen och inte heller en detalj jag lagt på minnet. Kanske läser jag om GoT. Eller rättare sagt, jag kommer läsa om hela serien från början, bara vår George får tummen ur och avslutar.
Citera
2024-07-11, 02:21
Bannlyst
Har inte följt serien ordentligt, bara snabbspolat mig genom de flesta avsnitten (då jag redan spoilat storyn för mig själv tidigare + att jag ogillar prequels), men coolt avsnitt. Tänk om dum&dummare INTE förstört huvudserien...

Får verkligen hoppas att GRRM får röven ur och färdigställer böckerna och att man kan göra om serien i framtiden (kanske animerad för att underlätta). Synd att de gamla serieskaparna redan spoilat och förstört så mycket bara.
Senast redigerad av annanmedlems 2024-07-11 kl. 02:30.
Citera
2024-07-12, 10:36
Medlem
Jesusmarychains avatar
Alicents brorsa är ju störtskön förövrigt, såg igenom Cole på tre sekunder
Citera
2024-07-12, 17:07
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Håller med efter att ha tittat på trailern igen.

Citat:
Ursprungligen postat av starzkis

En annan sak jag kom att tänka på som förklaring, från GoT:

Citera
2024-07-12, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
En annan sak jag kom att tänka på som förklaring, från GoT:

Senast redigerad av Hjortronsyltrygg 2024-07-12 kl. 17:47.
Citera
2024-07-12, 19:21
Medlem
Ni verkar ha bra koll här inne, visst skulle det komma en serie om Jon Snow också? Någon som vet när den planeras sändas? eller blev det inget.
Citera
2024-07-12, 19:38
Medlem
Kan tjejen i harrenhal vara samma person som Melisandre i GoT?
Citera
2024-07-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ni verkar ha bra koll här inne, visst skulle det komma en serie om Jon Snow också? Någon som vet när den planeras sändas? eller blev det inget.

Nedlagd för tillfället, däremot kommer det en annan serie som utspelar sig hundra år innan GoT och den heter A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight.

A century before the events of 'Game of Thrones,' two unlikely heroes wandered Westeros... a young, naïve but courageous knight, Ser Duncan the Tall, and his diminutive squire, Egg. Set in an age when the Targaryen line still holds the Iron Throne, and the memory of the last dragon has not yet passed from living memory, great destinies, powerful foes, and dangerous exploits all await these improbable and incomparable friends.

https://www.imdb.com/title/tt27497448/
Citera
2024-07-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Nedlagd för tillfället, däremot kommer det en annan serie som utspelar sig hundra år innan GoT och den heter A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight.

A century before the events of 'Game of Thrones,' two unlikely heroes wandered Westeros... a young, naïve but courageous knight, Ser Duncan the Tall, and his diminutive squire, Egg. Set in an age when the Targaryen line still holds the Iron Throne, and the memory of the last dragon has not yet passed from living memory, great destinies, powerful foes, and dangerous exploits all await these improbable and incomparable friends.

https://www.imdb.com/title/tt27497448/

Nej va synd att den blev nedlagd.
Men kul att det kommer något annat, låter spännande.
väntan är bara så jobbig ibland, är så lång tid innan man får se något 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in