Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2024-07-08, 13:07
Medlem
Vad härligt det låter. Skulle kunna tänka mig.

QUOTE=evertdrevert|53578559]Jag brukar åka till Kärsön. Längst ut på udden är det några par ibland. Två gånger har dom knullat.
Ganska kul, då dyker det blixtsnabbt upp ett tjugotal gubbar och står och tittar på och runkar.

Längs västra sidan av ön är det bara män. Det är bara att lägga sig och runka upp ett stånd, så kommer det garanterat fram någon som vill bli avsugen och vice versa. Jag är väl egentligen hetero, men tycker det är häftigt att suga av killar. Det är ganska anonymt.Ingen som säger något, bara en stor kuk i munnen. Tror jag sugit av ett 30-tal. Kanske är jag lite bisexuell i alla fall

Jag börjar bli ganska duktig på deepthroat. Jäkligt upphetsande har jag förstått. En härlig känsla när kuken sprutar rakt ner i halsen [/quote]
Citera
2024-07-08, 13:32
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamboogie
Vad härligt det låter. Skulle kunna tänka mig.

QUOTE=evertdrevert|53578559]Jag brukar åka till Kärsön. Längst ut på udden är det några par ibland. Två gånger har dom knullat.
Ganska kul, då dyker det blixtsnabbt upp ett tjugotal gubbar och står och tittar på och runkar.

Längs västra sidan av ön är det bara män. Det är bara att lägga sig och runka upp ett stånd, så kommer det garanterat fram någon som vill bli avsugen och vice versa. Jag är väl egentligen hetero, men tycker det är häftigt att suga av killar. Det är ganska anonymt.Ingen som säger något, bara en stor kuk i munnen. Tror jag sugit av ett 30-tal. Kanske är jag lite bisexuell i alla fall

Jag börjar bli ganska duktig på deepthroat. Jäkligt upphetsande har jag förstått. En härlig känsla när kuken sprutar rakt ner i halsen
[/quote]Du har sugit 30 kukar och är fortfarande inte säker på att du är bög.
Citera
2025-05-25, 01:00
Medlem
Blev hänvisad hit av moderator som tyckte jag postat på fel ställe.

FRESCATI - Bögberget vid Universitetet STHLM

Vad tycker Ni om platsen? Har ni varit där? Är ni nyfikna och vill gå dit?

Jag älskar att sola naken där!

Det var lite debacle härom sistens då en klass (?) från Amerikanska Gymnasiet, runt hörnet, valde att traska genom området och fick se en och annan penis!... De blev så upprörda så de tillkallade polis som förklarade att nakensolning var Okej däruppe på berget.
Polisen gick senare runt på berget och upplyste de solande om att de måste vara diskreta och inte framfusiga.

Även föreningen Stockholm Swim-Run, brukar dundra förbi på berget, en eller ett par gånger sommartid.
Citera
2025-05-25, 12:32
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiQsen
Blev hänvisad hit av moderator som tyckte jag postat på fel ställe.

FRESCATI - Bögberget vid Universitetet STHLM

Vad tycker Ni om platsen? Har ni varit där? Är ni nyfikna och vill gå dit?

Jag älskar att sola naken där!

Det var lite debacle härom sistens då en klass (?) från Amerikanska Gymnasiet, runt hörnet, valde att traska genom området och fick se en och annan penis!... De blev så upprörda så de tillkallade polis som förklarade att nakensolning var Okej däruppe på berget.
Polisen gick senare runt på berget och upplyste de solande om att de måste vara diskreta och inte framfusiga.

Även föreningen Stockholm Swim-Run, brukar dundra förbi på berget, en eller ett par gånger sommartid.

Frescati och Kärsön är väl allmänt kända för att vara böghäng. Väljer man att besöka dessa platser så får man ju vara beredd på att bögarna blir närgångna. Vill man bada naken finns det bättre platser, där man inte blir störd.
Citera
2025-06-13, 07:56
Medlem
Ågesta är bra om man vill vara i fred
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Men finns det inget nudistbad där man kan bara få vara ifred?
Poängen är ju att man skall kunna vara naken och inte få konstiga förslag eller stirrande blickar.

Jag vill heller inte bli uppraggad av främmande par när jag och maken ligger och softar på en filt.
Jag vill sola, bada, läsa böcker och äta sandiga kanelbullar för i helvete,
inte behöva mota bort kåta människor med en pinne.
Citera
2025-07-03, 22:25
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4

Haha, såhär 20 år efter min frågeställning, så måste jag ju erkänna att ligga och möga i solen med sand i samtliga kroppsöppningar inte längre lockar det minsta.
Men tack för tipset 😁
Citera
2025-08-31, 09:19
Medlem
Sand? Man kan ligga på gräs också.
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Haha, såhär 20 år efter min frågeställning, så måste jag ju erkänna att ligga och möga i solen med sand i samtliga kroppsöppningar inte längre lockar det minsta.
Men tack för tipset 😁
Citera
2025-08-31, 19:09
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Sand? Man kan ligga på gräs också.

Klippor också.
Citera
2025-08-31, 19:14
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertdrevert

Jag är väl egentligen hetero, men tycker det är häftigt att suga av killar. Det är ganska anonymt.Ingen som säger något, bara en stor kuk i munnen. Tror jag sugit av ett 30-tal. Kanske är jag lite bisexuell i alla fall

Tror du?
Citera
2025-08-31, 23:04
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:

Är det nakenbadet nära det gamla kraftverket?
Var där när jag tränat hund en gång på Södra.
Gick ner till badet med hunden då det var varmt som fan.
Plötsligt såg jag (och hustrun som var med) en massa nakna människor.
Hoppsan, här ska vi nog inte gå.
Så styrbord dikt och ner till några badklippor lite till höger om nudisterna.
FY FAN!!!
Överallt låg det begagnade kondomer och skräpade.
Verkligen äckligt.

/VV
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här