2024-06-09, 00:33
Medlem
bunjackens avatar
Produkt: onico lakrits
Finns som: vit portion.
Smakar: smakar lakrits mer åt det salta hållet
Betyg: smakmässigt nära 5 men noll effekt och pris drar ner betyget så 3/5
Pris: ca 45 kronor

Detta kände jag att jag behövde pröva och använda som godissnus för att lakrits gillar jag och hederliga 24 gram fördelat på 24 portioner

Gillade smaken väldigt mycket innehållet bra alltså en ypperligt bra produkt för sin kategori något hög prislapp kanske
Citera
2024-06-09, 11:38
Medlem
flazbazs avatar
Produkt : Lundgrens Aftonglöd
Format : vit portion.
Smak : Första gången på mycket länge som jag blir besviken på en ny produkt från Lundgrens. Med ett namn som aftonglöd hade jag förhoppningen att få en upplevelse av neonljus, solnedgångar och norrsken inombords, men fick ... lite rökig tobak med ett stänk bergamott. Riktigt slätstruket och tråkigt i mitt tycke. Vill man ha snus som inte smakar något är det kanske toppen, som vanligt är det bra konsistens och kvalitet, och de vanliga vita påsarna från L funkar väldigt bra under läppen.
Betyg : 1/5. 4/5 om man vill ha snus som inte smakar något.
Pris : ca ~45
Finns : Nyhet på 7-eleven i förrgår
Citera
2024-07-03, 21:44
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
ACE X Honeydew Black Pepper Strong

Köpa endast 1 dosa då jag ville testa något nytt.

Trodde den skulle vara stark men kändes som en velo med 2 prickar i styrka.
Citera
2024-07-18, 14:42
Produkt: XQS Hallonsoda Strong
Finns som: Vit slim portion
Smak: Hallonsoda
Betyg: 4/5
Pris: ca 40 kr

Jag tycker denna var riktigt god. Ingen konstig kemisk smak utan den smakar faktiskt hallon. Tycker även att lukten var bra. Denna kommer jag köpa fler gånger.
Citera
2024-08-14, 16:02
Medlem
chronoares avatar
LEWA Taste Of Tobacco!

Köpte den i måndags- trodde det var tobak i för smakar exakt. Sjukt god och billig så nu har jag lagt Lundgrens Skåne på hyllan
Citera
2024-08-15, 14:43
Moderator
Mr.Woodss avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2024-08-26, 18:07
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chronoare
Köpte den i måndags- trodde det var tobak i för smakar exakt. Sjukt god och billig så nu har jag lagt Lundgrens Skåne på hyllan
Köpte en dosa, men den missfärgar ju tänderna precis som tobak gör! Vad är då anledningen till att vara "tobaksfri"?

Trodde det skulle vara "vitt snus" men det var det ju inte...

Det blir inga fler dosoor av den!
Citera
2024-09-21, 10:17
Köpte nyss zone x blast mint 28 kr på Willys med 24 prillor. Snussidan.com har stocken för 219 kr med fri frakt. Jävligt bra snus som håller länge och smakar gott.
Citera
2024-09-24, 06:54
Medlem
GonerStoners avatar
Vårtgårda Blom

Vårgårda Blom är en vit portion med inslag av kamomill, vita rosor och en hint av krusbär.

Väldigt god snus om man som mig inte gillar allt för mycket utöver tobakssmaken.

Svårt att identifiera smakerna, kanske känner en hint av kamomill, framhäver iaf smaken av tobak väldigt väl.
Portionspåsarna är rätt stora vilket är ännu ett plus.

Jag ger den 4 självmordsbombare av 5.
Citera
2024-09-24, 18:52
Medlem
Har testat snusa flera gånger under året men varje gång jag testat så blir jag illamående efter att ha haft den inne i typ 5 minuter och då spottar jag ut det och testar inte snusa igen på någon vecka, är detta en vanlig reaktion man får och bara ska bli van eller är det bäst att ge upp drömmen om att va en snusare?
Citera
2024-09-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanobjorn
Har testat snusa flera gånger under året men varje gång jag testat så blir jag illamående efter att ha haft den inne i typ 5 minuter och då spottar jag ut det och testar inte snusa igen på någon vecka, är detta en vanlig reaktion man får och bara ska bli van eller är det bäst att ge upp drömmen om att va en snusare?

Om du är såpass svårflörtad med snuset är det lika bra att spara på både tandkött och pengar.
Citera
2024-10-05, 22:38
Medlem
bunjackens avatar
Produkt: lynx blueberry strong
Finns som: all white portion.
Smakar: Sött kanske en ton blåbär definitivt nåt bärigt
Betyg: 3,5/5 eventuellt en svag 4
Pris: kanske 35

Det här var faktiskt en bra smak generöst med innehåll för att vara all White

Kort info

Vikt 15 g