Citat:
Ursprungligen postat av
Lilithseyes
Jag tar inte ställning angående det som rör Palestina, då jag inte anser att det hör hemma i den här skvallertråden om en halvkändis som inte jobbar med politik, inte har nån utbildning i det och inte är nån expert i ämnet. Jag tycker att det går att diskutera en halvkändis eller Instagramoprofil ur utifrån andra aspekter, trots att denne tar ställning offentligt i en politisk fråga. Din ståndpunkt i frågan om Palestina och hur du ser på Lady Dahmers ställningstagande har framgått med all tydlighet nu! Jag vet inte vad du vill med att upprepa detta som svar på i stort sett alla inlägg i tråden? "Lady Dahmer har snygga skor!" Ditt svar: "Ja men a Palestins då??? Hur kan du berömma hennes skor när hon har fel angående Palestina?! Va va va???" Ja, vi vet, vad vill du?
För mig är det ointressant om du tar hänsyn eller inte till palestinafrågan, kan inte påminna mig att jag frågat vad du tycker.
Då hennes Instagram handlat extremt mycket om just den frågan så kommenterar jag det utan att fråga dig om lov.
Ditt lallande om hennes skor kommenterar jag inte mer än att jag tycker ditt lallande haltar.
Skrivs det inlägg där någon försöker påvisa att ld skulle vara smart så måste det väl vara helt okej att jag hävdar motsatsen.
Säger ld själv att det inte förekom våldtäkter den 7:e oktober, eller någon skriver att ld har rätt i det - då får du tåla att jag skriver att de har fel. Jag kommenterar alltså utan att lura på vad du tycker om det.