2024-06-21, 13:33
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syllvarv
Hoppas du får ditt lantliga boende plus hund <3

Djur är verkliga vänner och bättre sällskap än folk!
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.Krusell
Har läst att du redan donerat stora summor till Svenskarnas Hus. Du har verkligen dragit ditt strå till stacken. Betala istället tillbaka till dina omtänksamma föräldrar, det är även en del av vara patriot att man gör rätt för sig.

Jag hjälper vilda djur istället genom egna insatser. Vi människor har behandlat vilda djur mycket illa och förstört naturen som är deras hem.
Utomeuropéernas hemska behandling av djur är den absolut främsta anledningen till att jag blev "nazist". Jag tycker på så himla många olika sätt illa om mitt eget folk, men jag kan ändå inte helt hata dem eftersom de till skillnad mot andra folk här i världen oftast är snälla mot djur.

Jag startade förra året en tråd om det här:

(FB) Hur många av er blev nationalister på grund av rasfrämlingarnas elakheter mot djur?

Det är svårt för mig att tycka om Nordiska motståndsrörelsen när de står på djurhatarnas sida mot djurälskarnas sida. Palestinierna anordnar sinnessjuka festivaler där de för nöjes skull hugger benen av levande kossor, medan de i Tel Aviv håller hundälskarfestivaler där det gullas med hundar så att det nästan går till överdrift. Tel Aviv är hundälskarstaden nummer ett.
Citera
2024-06-21, 13:47
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Utomeuropéernas hemska behandling av djur är den absolut främsta anledningen till att jag blev "nazist". Jag tycker på så himla många olika sätt illa om mitt eget folk, men jag kan ändå inte helt hata dem eftersom de till skillnad mot andra folk här i världen oftast är snälla mot djur.

Jag startade förra året en tråd om det här:

(FB) Hur många av er blev nationalister på grund av rasfrämlingarnas elakheter mot djur?

Det är svårt för mig att tycka om Nordiska motståndsrörelsen när de står på djurhatarnas sida mot djurälskarnas sida. Palestinierna anordnar sinnessjuka festivaler där de för nöjes skull hugger benen av levande kossor, medan de i Tel Aviv håller hundälskarfestivaler där det gullas med hundar så att det nästan går till överdrift. Tel Aviv är hundälskarstaden nummer ett.

Vet inte varför jag svara dig, men vet du vad Kosherslakt är?
Citera
2024-06-21, 14:29
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vet inte varför jag svara dig, men vet du vad Kosherslakt är?
"Svara inte trollet"
"Offervilja är bara ute efter att splittra rörelsen"
"Sluta splittra rörelsen då, din jävla alkishora, Ingrid & Conrad går faktiskt från klarhet till klarhet"
"Ingrid & Conrad är bäst"

Ja, jag vet vad kosherslakt är.

Det här är en fråga som jag är insatt i och kan och som jag har studerat sedan jag var ett litet barn. Förlåt för att jag innan en Morrissey-konsert på Hovet åt på McDonalds. Israelernas syn på djur är ungefär på Frankrike-nivå. Judarna som utvandrat från Europa till Israel har nästan en likadan syn på djur som vi i norra Europa har. Det är typ svensk-nivå på djursynen hos de europeiska judarna i Israel.
Citera
2024-06-21, 15:19
Medlem
Citat:
"Svara inte trollet"
"Sluta splittra rörelsen då, din jävla alkishora, Ingrid & Conrad går faktiskt från klarhet till klarhet"

Det här är en fråga som jag är insatt i och kan och som jag har studerat sedan jag var ett litet barn. Förlåt för att jag innan en Morrissey-konsert på Hovet åt på McDonalds. Israelernas syn på djur är ungefär på Frankrike-nivå. Judarna som utvandrat från Europa till Israel har nästan en likadan syn på djur som vi i norra Europa har. Det är typ svensk-nivå på djursynen hos de europeiska judarna i Israel.

Roligt att du pratar om totalt invalidiserade artmongon och det i... Tel Aviv... Dagen när Regeringen bestämt att slakta 200+ vargar.

Svenska folket djurvänner? Det är en sanning med modifikation.

Det gäller långt från alla, och speciellt inte i vissa miljöer.

Fråga annars björnarna i Västernorrland, järven i Jämtland eller lodjuret i småland.

Nu vet vi iofs inte vad du har för koncept kring vad som är djur och djurskydd.
Citera
2024-06-21, 22:52
Medlem
Mikael.Krusells avatar
Bilden i Glad midsommar önskar Nordfront, är gjord med AI. Varför inte bara ta en fin bild på naturen med en vanlig kamera eller ta en målning an Anders Zorn?

https://nordfront.se/glad-midsommar-onskar-nordfront-3
Citera
2024-06-21, 23:28
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Palestinierna anordnar sinnessjuka festivaler där de för nöjes skull hugger benen av levande kossor, medan de i Tel Aviv håller hundälskarfestivaler där det gullas med hundar så att det nästan går till överdrift. Tel Aviv är hundälskarstaden nummer ett.
Du är ett exempel på hur lätt det är för judarna att propagandisera korkade vita gojer. DU är anledningen till att jag inte fullt ut kan protestera när judarna kallar oss boskap.
Senast redigerad av baggebo1 2024-06-21 kl. 23:33.
Citera
2024-06-21, 23:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
"Svara inte trollet"

På svaret här låter det nästan som att du är så korkad att du inte ens fattar att användaren du svarar är en vänsterextremist.
Citera
2024-06-22, 21:51
Medlem
Och äntligen har NMR kommenterat på R Eklund fallet...

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2024/06/22/klargorande-om-robert-eklund/

ett mer kortfattat uttalande kan man knappast be om

Och frasen
Citat:
Med anledning av den uppkomna situationen kan Nordiska motståndsrörelsen dessutom komma att bli mindre transparenta gällande vissa saker i framtiden.
är väldigt kryptisk

krattar man manegen för ännu mindre uppdateringaroch förklär det som att vara hemlig som Nordisk Styrka gör?
Citera
2024-06-22, 22:59
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lappegro
Och äntligen har NMR kommenterat på R Eklund fallet...

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2024/06/22/klargorande-om-robert-eklund/

ett mer kortfattat uttalande kan man knappast be om

Och frasen

är väldigt kryptisk

krattar man manegen för ännu mindre uppdateringaroch förklär det som att vara hemlig som Nordisk Styrka gör?
Man hade väl kanske kunnat säga något om när han lämnade
Citera
2024-06-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjongPrick
Man hade väl kanske kunnat säga något om när han lämnade

De som har behov för att veta det vet nog det ska du se. Varför ska hela världen få ta del av varenda detalj? I vilket parti, förening eller företag fungerar det så?

Inte ens detta meddelande hade behövts om ni frågar mig.
Senast redigerad av KillGoldstein 2024-06-23 kl. 08:57.
Citera
2024-06-23, 11:05
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
De som har behov för att veta det vet nog det ska du se. Varför ska hela världen få ta del av varenda detalj? I vilket parti, förening eller företag fungerar det så?

Inte ens detta meddelande hade behövts om ni frågar mig.

Det är intressant för att bedöma hur mycket uppe i det blå USA varit. Men utgår från att det skett efter 2022 som var när de inledde processen för terrorklassning.
Citera
2024-06-23, 12:07
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjongPrick
Det är intressant för att bedöma hur mycket uppe i det blå USA varit. Men utgår från att det skett efter 2022 som var när de inledde processen för terrorklassning.

I intervjun säger han att han lämnat för ett och ett halvt år sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in