Citat:
Citat:
Utomeuropéernas hemska behandling av djur är den absolut främsta anledningen till att jag blev "nazist". Jag tycker på så himla många olika sätt illa om mitt eget folk, men jag kan ändå inte helt hata dem eftersom de till skillnad mot andra folk här i världen oftast är snälla mot djur. Har läst att du redan donerat stora summor till Svenskarnas Hus. Du har verkligen dragit ditt strå till stacken. Betala istället tillbaka till dina omtänksamma föräldrar, det är även en del av vara patriot att man gör rätt för sig.
Jag hjälper vilda djur istället genom egna insatser. Vi människor har behandlat vilda djur mycket illa och förstört naturen som är deras hem.
Jag hjälper vilda djur istället genom egna insatser. Vi människor har behandlat vilda djur mycket illa och förstört naturen som är deras hem.
Jag startade förra året en tråd om det här:
(FB) Hur många av er blev nationalister på grund av rasfrämlingarnas elakheter mot djur?
Jag har alltid älskat djur. Uppväxt i en mångkulturell förort märkte jag tidigt skillnaden mellan svenskarnas och rasfrämlingarnas syn på djur. Vi svenskar älskade djur, medan araberna och afrikanerna hade en helt annan syn på dem. I stallet var det bara vi vita tjejer som hängde. Om vi svenska barn t.ex. fick se en katt i närheten av skolgården så ville vi gå fram och klappa den, medan främlingarnas direkta instinkt var att de ville plåga den. I orten där jag bodde hade vi typ ett Mini-Zoo där det fanns olika sorters djur. En natt hade några tänt eld på kaninburarna där så att kaninerna brunnit upp. De vuxna sade att det kunde vara precis vilka som helst som eldat upp kaninerna, men jag förstod ju direkt att det var svartskallar som hade gjorde det. Sedan visade det sig att min instikt var rätt. Må ni brinna i helvetet, PK-töntar!
Ute i världen är djurplågeriet förskräckligt. Bara inom Europa så finns det evenemang där de kastar sten på åsnor tills de dör och tänder eld på tjurars horn. Under en blodfestival i Extremadura så var det en kossa som började föda ut en kalv mitt under en stenkastning, men de slutade inte kasta sten på henne i alla fall. Spanska blattejävlar! På en ö i Grekland så har jag en gång fått bevittna hur tonårspojkar använt en kattunge som en fotboll. Och utanför Europa är det ju ännu mer fruktansvärt. Det är nästan bara germanerna som är snälla mot djur.
För hur många av er var rasfrämlingarnas vidriga beteende mot djur en bidragande orsak till att ni blev nationalister?
Ute i världen är djurplågeriet förskräckligt. Bara inom Europa så finns det evenemang där de kastar sten på åsnor tills de dör och tänder eld på tjurars horn. Under en blodfestival i Extremadura så var det en kossa som började föda ut en kalv mitt under en stenkastning, men de slutade inte kasta sten på henne i alla fall. Spanska blattejävlar! På en ö i Grekland så har jag en gång fått bevittna hur tonårspojkar använt en kattunge som en fotboll. Och utanför Europa är det ju ännu mer fruktansvärt. Det är nästan bara germanerna som är snälla mot djur.
För hur många av er var rasfrämlingarnas vidriga beteende mot djur en bidragande orsak till att ni blev nationalister?
Det är svårt för mig att tycka om Nordiska motståndsrörelsen när de står på djurhatarnas sida mot djurälskarnas sida. Palestinierna anordnar sinnessjuka festivaler där de för nöjes skull hugger benen av levande kossor, medan de i Tel Aviv håller hundälskarfestivaler där det gullas med hundar så att det nästan går till överdrift. Tel Aviv är hundälskarstaden nummer ett.