2024-06-16, 20:43
Medlem
Offerviljas avatar
Låten Death of the West med bandet Death in June i musikpausen av kvällens Radio Nordfront. Underbart!
Citera
2024-06-16, 21:43
Medlem
Offerviljas avatar
Tack till terroristorganisationen Nordiska motståndsrörelsen för två stycken superbra sändningar ikväll!

Hata USA, länge leve NMR!

Jag måste börja donera pengar till NMR, men jag har faktiskt på riktigt inga pengar alls just nu. Eller jag är ju till och med skyldig mina föräldrar en massa pengar efter Ingrid & Conrad-tiden. Det är dock pengar som jag inte kommer att behöva betala tillbaka. Förresten har jag blivit så där halvsmal igen. Vikt: 44,9 kg. Det där med vikten hänger ihop med måendet. När man äter sig tjock och fet så mår man bra, när man inte äter någon mat alls så mår man dåligt. Förlåt också för att jag finns och är dålig och sämst.

Mer än ord och Radio Nordfront är bäst!
Citera
2024-06-16, 21:50
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Men ditt inbillningsbegåvade jävla aspiespån. Du kan bara inte sluta tjata om ”Palestinarörelsen”. Sökte NMR medlemskap där eller vad vill du ha sagt? Vilka är kraven? Kina, Ryssland jämte de flesta länder i världen stödjer Palestina och fördömer Israels framfart i Gaza. Blir de medlemmar i ”Palestinarörelsen” då? Eller måste man verka i Sverige?

Jag har aldrig hävdat att judar ”kontrollerar” båda sidor utan det är bara din sönderkonspirerade hjärna som misstolkar det jag skriver.
Det är du som påstått att den anti-sionistiska rörelsen är judisk vilket jag absolut inte håller med om. Vad trodde du att jag menade med mina exempel i form av judiska pro-vapengrupper och judiska pro-lifegrupper?

Jag ifrågasätter hela ditt upplägg. Du är en förvirrad tönt som tror att du framstår som smart när du fokuserar på ”judiska narrativ” som du tycker dig avslöja men som endast din extremt lilla konspirationsklubb bryr sig om. Om människor fungerade som i din autistbubbla så skulle nationella för länge sen tagit makten i alla länder i Europa. Svara nu istället på min fråga för jag har besvarat dina frågor. Vad är det för resultat du förväntar dig att uppnå?
Har du hål i huvudet.

Varför skall jag släppa något som du själv poängterar är en viktig rörelse i USA och att den är ett direkt hot mot judisk makt, något jag absolut inte håller med om.

Jag har aldrig påstått att allt detta handlar om Sverige. Men eftersom det är NMR:s ställningstaganden i frågan som delvis diskuteras så följer det sig naturligt att detta också tas upp och försvaras eller kritiseras. Att du sedan inte kan skilja detta från det geopolitiska och verkar vilja påstå att all kritik mot Israel bör ses som en och samma rörelse får du skylla din egen dumhet på. Det är under inga omständigheter autistiskt att skilja på detta utan i allra högsta grad nödvändig för att dra rätt slutsatser.

Vill du gå vidare måste du börja svara på frågor, vilket du konstant undvikit sedan början på denna diskussion.

Det fetstilta

Du sade följande:

"Judar försöker alltid att spela båda sidor. Det du länkar till om Keith Woods understryker just det. Har man inte genomskådat detta så förstår man helt enkelt inte fullt ut hur judar fungerar"

Du hänvisar till citatet av Keith Woods som beskyller judar för att de alltid skyller på vita för sitt eget beteende, i det här fallet sionism. Vilket precis är hela min poäng med att kritisera den pro-palestinska antisionistiska rörelsen, något som du konstant kritiserat mig för med massa svammel om konspirationer. Trots att du själv håller med om att de alltid agerar så. Inte bara ett väldigt kognitivt dissonant resonerade utan bevisligen inkorrekt och falskt. Hade du bara släppt det dravlet hade detta kanske kunna komma någonstans.

Men visst. Försöker spela, försöker kontrollera är inte helt samma sak som att kontrollera så det var lite slarvigt uttryckt. Jag köper försöker kontrollera/spela. Rätt skall vara rätt. Min poäng kvarstår dock att detta är ett problem som måste beaktas.

Skitsnack. Du har inte refuterat något av mina huvudargumentet. Din ängslighet över att vägra bemöta mina frågor är talande för att du uppenbarligen har hål i dina resonemang och istället måste tillskrivas mig massa dravel.

Nej. Jag frågade först och har tröttnat på ditt patologiska undvikande, jag svarar efter.
Senast redigerad av skillnad 2024-06-16 kl. 21:59.
Citera
2024-06-17, 08:43
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Har du hål i huvudet.

Varför skall jag släppa något som du själv poängterar är en viktig rörelse i USA och att den är ett direkt hot mot judisk makt, något jag absolut inte håller med om.

Jag har aldrig påstått att allt detta handlar om Sverige. Men eftersom det är NMR:s ställningstaganden i frågan som delvis diskuteras så följer det sig naturligt att detta också tas upp och försvaras eller kritiseras. Att du sedan inte kan skilja detta från det geopolitiska och verkar vilja påstå att all kritik mot Israel bör ses som en och samma rörelse får du skylla din egen dumhet på. Det är under inga omständigheter autistiskt att skilja på detta utan i allra högsta grad nödvändig för att dra rätt slutsatser.

Vill du gå vidare måste du börja svara på frågor, vilket du konstant undvikit sedan början på denna diskussion.

Det fetstilta

Du sade följande:

"Judar försöker alltid att spela båda sidor. Det du länkar till om Keith Woods understryker just det. Har man inte genomskådat detta så förstår man helt enkelt inte fullt ut hur judar fungerar"

Du hänvisar till citatet av Keith Woods som beskyller judar för att de alltid skyller på vita för sitt eget beteende, i det här fallet sionism. Vilket precis är hela min poäng med att kritisera den pro-palestinska antisionistiska rörelsen, något som du konstant kritiserat mig för med massa svammel om konspirationer. Trots att du själv håller med om att de alltid agerar så. Inte bara ett väldigt kognitivt dissonant resonerade utan bevisligen inkorrekt och falskt. Hade du bara släppt det dravlet hade detta kanske kunna komma någonstans.

Men visst. Försöker spela, försöker kontrollera är inte helt samma sak som att kontrollera så det var lite slarvigt uttryckt. Jag köper försöker kontrollera/spela. Rätt skall vara rätt. Min poäng kvarstår dock att detta är ett problem som måste beaktas.

Skitsnack. Du har inte refuterat något av mina huvudargumentet. Din ängslighet över att vägra bemöta mina frågor är talande för att du uppenbarligen har hål i dina resonemang och istället måste tillskrivas mig massa dravel.

Nej. Jag frågade först och har tröttnat på ditt patologiska undvikande, jag svarar efter.

Din konspiratoriska mosiga hjärna leder dig ständigt på villovägar. Som när du tolkar ”spelar på båda sidor” som ”kontrollerar båda sidor”. Ändå gav jag närmast övertydliga exempel i form av judiska pro-vapengrupper och judiska pro-lifegrupper. Det fanns judar som stödde Hitler också men han var inte judekontrollerad för det.

Varför slår den judiska maktapparaten stenhårt ned på anti-Israel protester i väst om det är ofarligt för judar? Det är foliehatt de luxe om man hävdar att anti-sionismen är judisk.

Ditt resonemang är bara dunkelt. Vad är det rent konkret du kritiserar NMR för egentligen när det gäller Palestina? Är det någon optik eller pilpul din aspiehjärna stört sig på? För jag vill minnas att du åtminstone inte är någon kontrajihadist utan du stödjer palestinierna och fördömer Israels blodbad i Gaza.
Citera
2024-06-17, 11:27
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
USA:s deklaration
https://www.state.gov/terrorist-designations-of-nordic-resistance-movement-and-three-leaders/

oerhört fånigt, men det visar ju vilket skämt den parlamentariska demokrattin är, och vad det verkliga syftet med antiterror-lagar alltid var. NMR är mikroskopiska, och mest ett gäng goa gubbar nuförtiden, att ett land på en annan kontinent terrorklassar dem är befängt.

Enl. justitieministern utreder regeringen nu möjligheten att förbjuda "nazistiska, eller andra extrema, sammanslutningar som begår brott" dvs begränsa föreningsfriheten.

Kom möjligen initiativet att förbjuda NMR från Sverige... så att regeringen sedan kan gå vidare och förbjuda "andra extrema, sammanslutningar som begår brott"?

https://sverigesradio.se/artikel/strommer-oppnar-for-att-begransa-foreningsfriheten
Citera
2024-06-17, 15:56
Medlem
malva123s avatar
https://sverigesradio.se/artikel/vasterbottning-terrorstamplas-av-usa-nu-svarar-han

Vilken skräll *klund går ut i SR

Han ångrar han var med i NMR

Han tar avstånd från nazismen

Kommentarer på det?

Edit: Kanske ska ligga i tråden "vad gör nationella med förrädare" då han satt i riksledningen
Senast redigerad av malva123 2024-06-17 kl. 16:03.
Citera
2024-06-17, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Tack till terroristorganisationen Nordiska motståndsrörelsen för två stycken superbra sändningar ikväll!

Hata USA, länge leve NMR!

Jag måste börja donera pengar till NMR, men jag har faktiskt på riktigt inga pengar alls just nu. Eller jag är ju till och med skyldig mina föräldrar en massa pengar efter Ingrid & Conrad-tiden. Det är dock pengar som jag inte kommer att behöva betala tillbaka. Förresten har jag blivit så där halvsmal igen. Vikt: 44,9 kg. Det där med vikten hänger ihop med måendet. När man äter sig tjock och fet så mår man bra, när man inte äter någon mat alls så mår man dåligt. Förlåt också för att jag finns och är dålig och sämst.

Mer än ord och Radio Nordfront är bäst!

Hoppas du får ditt lantliga boende plus hund <3

Djur är verkliga vänner och bättre sällskap än folk!
Citera
2024-06-17, 17:55
Medlem
adolf512s avatar
Finns ett fint ställe dit SMR medlemmar kan hamna nu

https://en.wikipedia.org/wiki/Guantanamo_Bay_detention_camp

Vet inte vad som tog USA så lång tid att agera, svenska staten behöver också ta tag i problemet.

Vi behöver inte nazist-sekter i samhället.
Citera
2024-06-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
https://sverigesradio.se/artikel/vasterbottning-terrorstamplas-av-usa-nu-svarar-han

Kommentarer på det?

Edit: Kanske ska ligga i tråden "vad gör nationella med förrädare" då han satt i riksledningen

Bara två terrorgubbar kvar. Pär-Ingrid och Vejdeland. Vem av dem är starkast?
Senast redigerad av experten10 2024-06-17 kl. 19:10.
Citera
2024-06-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123

Kommentarer på det?

Robban Ek låter deprimerad
Ledaren som brukade hålla stormtal på första maj och var aktiv i deras TV-satsningar

Vad hände
Citera
2024-06-17, 19:32
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Bara två terrorgubbar kvar. Pär-Ingrid och Vejdeland. Vem av dem är starkast?

Pär-ingrid har erkänt svagt psyke, men har svårt att se honom hoppa av han har varit med för länge. Enklast är väl att göra som i Finland och lägga ner organisationen och köra under annat namn men då kommer man tappa en stor del av aktivisterna och medlemmarna.
Citera
2024-06-17, 20:00
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lappegro
Robban Ek låter deprimerad
Ledaren som brukade hålla stormtal på första maj och var aktiv i deras TV-satsningar

Vad hände

Har han bara tappat tron på själva organisationen, metoder o dyl, eller har han "hoppat av"?
Han säger att han inte längre är "nazist" men det kan ju vara för att han inte orkar med svammel och tjafs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in