Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-09, 21:33
Medlem
IgelBollens avatar
Hmm, har nog åkt på en till bluffprofil, nu vill hon skriva via WhatsApp. Hon har inte ens svara på min fråga.

Dock så skall jag ge beröm att de inte verkar använda sig av chat-GPT.
Citera
2024-06-10, 05:26
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Vad menar ni det är som har hänt?
Är något annorlunda?

Precis som "Overmind" skriver så jag något hänt sista 12-18 månaderna. För egen del så kunde jag med samma bilder få 4, 5 matchningar per dag. Nu är det så otroligt torrt och omvänt att en matchning varannan dag är kutym. Det går i slow-motion och är knappast kul. Har även bytt lite bilder. Det känns helkört.
Citera
2024-06-11, 07:43
Medlem
Shreddedshians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Du oxå? Ja det är helt sjukt. Varför är det så tror du?
Sitter i samma jävla rävsax.
Vi ser inte ut som Tom Brady eller Henry Cavill.
Citera
2024-06-11, 08:24
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shreddedshian
Vi ser inte ut som Tom Brady eller Henry Cavill.

Men för 1-3 år sedan rullade det ju på. Nu är det stendött. Så vi har ju lyckats.
Citera
2024-06-11, 12:18
Medlem
Shreddedshians avatar
Citat:
Men för 1-3 år sedan rullade det ju på. Nu är det stendött. Så vi har ju lyckats.

När jag var ungdom, 16-20 hade jag haft många tjejer av olika bakgrunder, nu som 30 åring det är väldigt svårt o få uppmärksamhet av kvinnor, tror att det handlar om det är de "familj byggande år" där kvinnor letar efter de bästa av de bästa partners.
Citera
2024-06-11, 20:53
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
När jag var ungdom, 16-20 hade jag haft många tjejer av olika bakgrunder, nu som 30 åring det är väldigt svårt o få uppmärksamhet av kvinnor, tror att det handlar om det är de "familj byggande år" där kvinnor letar efter de bästa av de bästa partners.

Tja, du kanske har en poäng ändå. Hur träffade du dina tjejer i 16-20 årsåldern om man får fråga?
Citera
2024-06-11, 21:29
Medlem
Shreddedshians avatar
Citat:
Tja, du kanske har en poäng ändå. Hur träffade du dina tjejer i 16-20 årsåldern om man får fråga?

När jag själv var den ålder. Nu är jag 30 min vän, då var det lite enklare, tjejer är ej så kräsna vid de unga år.
Festade med vänner, var ute, spelade fotboll, gymnasium osv.
Citera
2024-06-11, 21:47
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
När jag själv var den ålder. Nu är jag 30 min vän, då var det lite enklare, tjejer är ej så kräsna vid de unga år.
Festade med vänner, var ute, spelade fotboll, gymnasium osv.

Okej, jag förstår. Ja det är ju såklart en ingång.
Citera
2024-06-12, 20:42
Medlem
IgelBollens avatar
Har en like som jag har sett innan och det verkar som att man tappar like:n om man rör sig för lång från det geografiska området. Har något upplevt något liknande?

Får se om jag kan bekräfta detta nästa gång jag är där om like:n plötsligt dyker upp.
Citera
2024-06-12, 23:40
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Hmm, har nog åkt på en till bluffprofil, nu vill hon skriva via WhatsApp. Hon har inte ens svara på min fråga.

Dock så skall jag ge beröm att de inte verkar använda sig av chat-GPT.

Du anmäler fejkprofilen via appen.

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det har varit länge många ensamstående kvinnor med 1-3 barn men nu på senare veckor har jag antecknat att det varit varannan kvinna nu med barn OCH många som har barnen på heltid....

Varningsklockorna tjuter så jag får ont i öronen.

Många mammor som inte skriver att de har barn heller. Väldigt vanligt.
Senast redigerad av Klappasäften 2024-06-12 kl. 23:43.
Citera
2024-06-13, 17:00
Medlem
swebarbs avatar
Som average kille tror jag inte det 2024 lönar sig att installera tinder för att få sitt hopp om att hitta en tjej. Kraven har väl bara ökat varje år och värre blir det nog..

Fast klart tinders affärside är sälja boost och lura killar tro tjejer står i kö att vilja träffas

nog större chans gå ut och vara social men alla klarar inte sånt pga rädsla och blyga..
Citera
2024-06-13, 20:28
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Du anmäler fejkprofilen via appen.

Yes, avvaktar lite. Har inte så många matchningar så jag sparar denna några dagar till om personen kan förklara sig...har dock inte fått något svar än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in