2024-06-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Håller med! Nu sörjer ju alla olika och allas ivf processer är såklart inte samma men att ta 1-2 sprutor vid samma tid varje kväll i ca 10 dagar kan väl inte hindrat henne från att sörja samtidigt?
Plus att detta var ju 4 år sen så hon menar att nu ska hon börja sörja sin döda far pga en dröm hon hade igår?

Gick tillbaka på hennes instagram och hon hade inga problem att blanda content från ivf och begravning när det begav sig.

Hittade även bilden hon la ut med sin "hängande" mage från överviktsoperationen, som fick agera nytt content men istället som "mammamage" nu 4 år senare.

Sorgen grundar sig ju säkert i att hon vet att barnet inte får lära känna sin morfar. Det hade gjort mig väldigt ledsen iallafall. Men ja det var en konstig tidpunkt att det kom nu.
Citera
2024-06-12, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
På mitt barns förskola går det ett gäng influensers ungar. Dem flesta har satts på förskola runt ettårsdagen och många av dem går absolut heltid så iallafall i Stockholm har man rätt till 40h/vecka om man är influenser.

Många influencers har egna företag, AB:n eller enskild firma, medan H fakturerar via ett faktureringsföretag alltså typ frilans, så där har man väl inte samma försäkringar/sjuklön osv, utan är väl rätt utan trygghet på det sättet?
Citera
2024-06-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Gött att bli bjuden på middag! Brända fiskpinnar med pulvermos(?). Det orkar man väl göra själv trots en natt med dålig sömn? Hur mycket (lite….) stimulans har då inte L fått idag?

Skrockade också åt den där middagen. Varför tar man ens ett foto på skiten och lägger ut på sitt flöde??

Min treåring kunde fixat denna middag.
Citera
2024-06-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Gick också bak i tid nu och kolla, så mycket mer färg och fix hon hade innan Lars kom? Och som hon själv förändrats mycket mer livfull innan barn? Och tunnare dock är ju en annan också där efter barn men utan OP

Håller med. Hennes konto blomstrade så mycket mer INNAN hon faktiskt fick sitt efterlängtade barn.
Citera
2024-06-12, 20:07
Medlem
Nu är Hanna minsann sjuk också. Kan det vara pga sju timmar på Ullared?
För vart annars skulle hon smittats i Juni 😅
Citera
2024-06-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skrockade också åt den där middagen. Varför tar man ens ett foto på skiten och lägger ut på sitt flöde??

Hahaha ja, dagisnivå på den. Hon kunde väl köpt med något istället
Citera
2024-06-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Det ser ut som potatismos och panerad fisk. Din treåring är kanske ett geni men mina barn hade knappast klarat det
Citera
2024-06-12, 20:17
Medlem
Jag är nästan 90% säker på att Hanna la ut bild på Bibbi i blöja när L var nyfödd, med någon kommentar om att Kevin var så rolig som gick all in när han lekte med henne? Någon annan som minns? Så den har nog bara suttit kvar i ett halvår 🫠
Citera
2024-06-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Det ser ut som potatismos och panerad fisk. Din treåring är kanske ett geni men mina barn hade knappast klarat det

Du måste vara blind då.
Citera
2024-06-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Du måste vara blind då.
Jag fattar en del av kritiken men måste man hacka på exakt allt. Det är inget fel på måltiden bara för att det är en vardagsrätt.
Citera
2024-06-12, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Jag fattar en del av kritiken men måste man hacka på exakt allt. Det är inget fel på måltiden bara för att det är en vardagsrätt.

Jag har inte hackat på måltiden. Tycker det är jättesnällt av hennes mamma att bjuda på mat även om det så vore en torr macka. Vad vet vi om hennes ekonomi och ork.

Men det är fiskpinnar och inget annat.
Citera
2024-06-12, 20:37
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Jag har inte hackat på måltiden. Tycker det är jättesnällt av hennes mamma att bjuda på mat även om det så vore en torr macka. Vad vet vi om hennes ekonomi och ork.

Men det är fiskpinnar och inget annat.

Men det är en fin gest ändock, att hon vill belysa att hennes mamma kom hem till dem och lagade mat; vare sig det var en enkel vardagsrätt eller en trerättersmiddag. Jag tolkar det som att maträtten inte var det hon ville belysa utan att hennes mamma hade rått om henne.

Jag tyckte det var fint, men jag är också inte en negativ och kritisk person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in