2024-06-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Ja, det är väl troligt om du inte kan höra att det rent musikaliskt låter bra. Sedan kan det förstås vara en sort och stil du inte uppskattar, men det är ju något annat.

Fast rent musikaliskt låter det inte bra i mina öron. Däremot uppskattar jag många andra artister som faktiskt är världsberömda. Dessutom är jag gitarrist och pianist så jag vet att jag inte är tondöv
Citera
2024-06-07, 13:03
Medlem
Du verkar inte helt övertygad över din eventuella tondövhet eftersom du frågade i inlägget innan.
Citera
2024-06-07, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Är det någon som lyssnat på hennes musik? Jag trodde inte att jag var tondöv men jag tycker varken hon eller Benjamin har bra röster, och dom blir hyllade på sociala medier för att deras röster är helt ljuvliga? Är jag tondöv?
Håller verkligen med, speciellt Biancas röst och låten Blomstertid. Nog den enda låten jag hört förresten med Bianca, men i mina öron så låter det inte alls bra.
Citera
2024-06-07, 15:06
Medlem
jesussugers avatar
Fy fan vad kass låt
Låter som nått en högstadie klass snickrat ihop.
Citera
2024-06-07, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Håller verkligen med, speciellt Biancas röst och låten Blomstertid. Nog den enda låten jag hört förresten med Bianca, men i mina öron så låter det inte alls bra.

Den låter bra om hon sjunger för eget husbehov, men som artist? Nej.
Citera
2024-06-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Du verkar inte helt övertygad över din eventuella tondövhet eftersom du frågade i inlägget innan.

Jorå.
Kan inte på allvar förstå om folk tycker att dessa två har fina röster. Benjamins orkester låter bra men inte resten. Det är rätt självklart att dom har slagit sig in i musikbranschen genom kontakter och genom att dom är barn till Wahlgren och Ingrosso
Citera
2024-06-08, 07:50
Medlem
Telepatisks avatar
Låter den inte väldigt Auto-Tune:ad stundvis? Fast det kanske alla sådana låtar är numera?
Citera
2024-06-08, 08:09
Medlem
Musslis avatar
Det är inte många som kan musik som tycker Benjamins röst låter särskilt bra. Man kan vara en framgångsrik artist ändå, se bara på Håkan Hellström och Bruce Springsteen t. ex.

Bianca sjunger varken bra eller dåligt, hon låter väl som tjejen som var duktig i skolans aula typ. Hon kommer säkert lyckas bra i musikkarriären ändå.
Citera
2024-06-08, 17:56
Medlem
Det är en himla tur att den drivna affärskvinnan Bianca Ingrosso, 29 år, även kallad Queen B, har sin mamma som kan rycka in och ryta ifrån.

Mamma Pernilla som fått idel hyllningar på sin Insta ang sin multibegåvade dotter reagerade starkt när dottern fick följande kommentar på sin Insta "Sjunga? Haha". Pernilla tog i från tårna och skrev med stora bokstäver ang dessa elaka troll som bara vill trycka ner andra osv.

Ve den som ger sig på att komma med kritik i andra medier gällande Bianca, då får de nog ett samtal från mamma.

Har aldrig läst att Bianca tackar för alla de som kommenterar hyllningar till henne men om någon kommenterar hennes läppar, då kan hon gå in och förklara att hon faktiskt bara fyller dem två gånger per år osv. Och så nu då mamma...
Senast redigerad av Fransitrans 2024-06-08 kl. 17:59.
Citera
2024-06-08, 18:01
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Det är en himla tur att den drivna affärskvinnan Bianca Ingrosso, 29 år, även kallad Queen B, har sin mamma som kan rycka in och ryta ifrån.

Mamma Pernilla som fått idel hyllningar på sin Insta ang sin multibegåvade dotter reagerade starkt när dottern fick följande kommentar på sin Insta "Sjunga? Haha". Pernilla tog i från tårna och skrev med stora bokstäver ang dessa elaka troll som bara vill trycka ner andra osv.

Ve den som ger sig på att komma med kritik i andra medier gällande Bianca, då får de nog ett samtal från mamma.

Har aldrig läst att Bianca tackar för alla de som kommenterar hyllningar till henne men om någon kommenterar hennes läppar, då kan hon gå in och förklara att hon faktiskt bara fyller dem två gånger per år osv. Och så nu då mamma...

Pernilla är ju ett jävla skämt så vem bryr sig?
Citera
2024-06-08, 18:18
Medlem
Såg ett klipp från "Wahlgrens Värld" där Sofia Wistam kallar Bianca för "Queen B". Bauer kommenterade på Biancas Insta "QUEEN" med ett hjärta och en flamma. Caia kommenterade "VÅR QUEEN", Lovisa Worge med "QUEEEEEEN". Det är inte konstigt att narcissismen frodas och är i full blomning.

Biancas ex Philippe hjälpte sig själv genom att hålla sig ifrån att gå tillbaka till Bianca, att istället "stanna kvar på jorden". Han ser genuint glad ut tillsammans med sin tjej. Hon är sparsam med lägga ut på Insta men för ett tag sedan lade hon ut bilder på fint de gjort på sin lilla balkong efter att ha varit på IKEA.

Jag tror att det enkla är befriande för Philippe och att han inte för fem öre saknar spektaklet runt Bianca. All desperation hon signalerar med ett ansikte som inte går att känna igen, samt maniskt strösslande med avklädda bilder med fokus på de opererade brösten. Ja, det får honom nog att uppskatta sin flickvän med looken "girl next door" ännu mer.
Citera
2024-06-08, 19:46
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransitrans
Såg ett klipp från "Wahlgrens Värld" där Sofia Wistam kallar Bianca för "Queen B". Bauer kommenterade på Biancas Insta "QUEEN" med ett hjärta och en flamma. Caia kommenterade "VÅR QUEEN", Lovisa Worge med "QUEEEEEEN". Det är inte konstigt att narcissismen frodas och är i full blomning.

Biancas ex Philippe hjälpte sig själv genom att hålla sig ifrån att gå tillbaka till Bianca, att istället "stanna kvar på jorden". Han ser genuint glad ut tillsammans med sin tjej. Hon är sparsam med lägga ut på Insta men för ett tag sedan lade hon ut bilder på fint de gjort på sin lilla balkong efter att ha varit på IKEA.

Jag tror att det enkla är befriande för Philippe och att han inte för fem öre saknar spektaklet runt Bianca. All desperation hon signalerar med ett ansikte som inte går att känna igen, samt maniskt strösslande med avklädda bilder med fokus på de opererade brösten. Ja, det får honom nog att uppskatta sin flickvän med looken "girl next door" ännu mer.

Tror också det har varit bland de bästa besluten den mannen tagit i sitt liv -att lämna självupptagna, aggressiva och narcissistiska Bianca.

Fascineras fortfarande över att deras grannar klagat på deras bråk. Hon verkar vara ett helvete att leva med, inte undra på att hon inte har några riktiga vänner utöver sina betalda assistenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in