2024-06-07, 14:56
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Härligt uttryck, precis vad det är. I stackars Malmö tar ytisarna sin småungar till Biltema, IKEA, Jula, Bauhaus osv och låter glina öppna förpackningar, leka med borrmaskiner, verktyg. Allt möjligt faktiskt. Säger nån åt ungarna dras rasistkortet. Personalen tittar bara på, vågar inte sätta stopp för detta ofog. Malmö, nästan hela, är Sveriges anus.
Ja ungefär så skulle man kunna säga. Malmö var en gång något helt annat - nu "luktar" det arab piss i varenda hörna
Citera
2024-06-07, 15:19
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganghataren
Så jävla negativa ni är. Malmö har blivit en mycket lugnare stad de senaste 2-3 åren. Här händer inte mycket numera om man bortser från Rosengård.

Skulle tro att detta beror på att de flesta av dom stora gangstrarna sitter inne. Men det är bara vad jag tror. Har ingen insyn i den världen. Känner mig inte ett dugg rädd att gå ut på stadens gator efter mörkrets intåg längre.

Visst det finns många invandrare i Malmö. Malmö har alltid varit invandrartätt. Men man ska också ha i åtanke att de allra flesta går till jobbet varje morgon och lever ordnade liv.

Vad skulle till exempel sjukvården, bussföretagen, städfirmorna, taxiföretagen, hemtjänsten m.m gjort utan invandrarna. Det är tjänster som du och jag använder.

Sedan håller jag med om att rättsvårdande myndigheter måste fortsätta låsa in de som tillhör kriminella gäng.

Är du på riktigt
Jobbar du på turistbyrån?
Malmö=Sveriges rövhål.
Malmö är Europas 10:e farligast stad.
Alltså på tio i topp listan av de värsta städerna i Europa.
Malmö anses våldsammare än exempelvis Bryssel och London.
Går man utanför Europa så är Irans huvudstad Teheran efter Malmö.
Det är sinnessjukt
Det är farligare vistas i Malmö än Teheran.
Hör ni det tjejer!!!
Citera
2024-06-07, 15:26
Medlem
Lao Tzus avatar
Nu kan jag inte Malmö på men jag har hört att det också kommit nya positiva inslag med invandringen till Malmö. Maträtter och idrottsutövare. Exempelvis kebab och Zlatan.

Är inte majoriteten invandrare i Malmö danskar? Jag har hittills aldrig haft några problem med danskar ens i Danmark.
Citera
2024-06-07, 15:33
Medlem
MattiasDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Teabag
Finns det någon här som har flyttat TILL Malmö och faktiskt trivs där?

Malmös geografiska läge i Sverige lockar mig. Nära till både Danmark och Tyskland och lite mildare vintrar. Dessutom är Malmö inte lika stort som t.ex. Stockholm.

Är det verkligen så illa i Malmö? Tycker det händer mer skit i Stockholm och Göteborg. Dessutom så bor väl de flesta babbarna i hyresrätter i typ Rosengård och liknande?

Malmö är extremt segregerat. Självklart finns det fantastiska områden som ligger långt ifrån allt det negativa. Är själv svag för områden som Davidshall, Gamla Väster, Friluftsstaden och Ribersborg.
Citera
2024-06-07, 15:44
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Jag är uppvuxen i Malmö. Dock i Limhamn så jag klarade mig från det värsta. Nästan bara svenskar i min klass. Jag bor kvar i Malmö eftersom jag har allt annat här. Men jag skulle aldrig i mitt liv ha barn i denna staden.
Är det inte Limhamn som kallas för "Rosengård by the sea" numera?
Citera
2024-06-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskines
Citatet du hänvisar till är för det första felaktigt citerat, för det andra så är det (felriktad) kritik mot parkeringsvakter och "förmyndar-mentalitet" - det handlar inte om migrationspolitik eller demografi, det är en gubbe som är sur för att hans bil blev bogserad från område där stoppförbud råder.

Sen vet jag inte om karaktären "Gösta" är den bästa personen att identifiera sig med, men med tanke på din trådstart så kan jag absolut se släktskapet.

Har du en pinne uppkörd i arslet eller är du autist?
Citera
2024-06-07, 15:50
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Har du en pinne uppkörd i arslet eller är du autist?

Malmöit utan rassiga glasögon mot omvärlden - faller det in under något av ovanstående?
Citera
2024-06-07, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Haha, jag förstår vad du menar men är det inte bättre att skicka hem ockupanterna och återta stor Sverige?

Absolut! En slutlig lösning på det element som ockupera Sverige skulle vara fint.

Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Skitsnack Malmö är en arbetarestad som med S hjälp förvandlats till en getto av brott

Sossarna gör om alla städer till anus ,se på Borlänge och Eskilstuna. Stockholm håller oxå på att förfalla. Ett första tecken på att staden håller på och förfalla ,är politiker måste höja kommunalskatten för man måste slösa skattepengar på icke närande grupper.
Senast redigerad av Niggers 2024-06-07 kl. 16:09.
Citera
2024-06-07, 16:09
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Malmö har alltid varit en smältdeg för arabjävlar, judarna, danskar o massa annat skit.

Underhållande hur mycket många hatar på Malmö utan att veta någonting om Malmö. Förr var det en väldigt fin stad med otroligt bra läge. Att sen hela Sverige dumpade blattar där är ju alla svenskars fel som röstat för massinvandringen, men ni ligger på något sätt skulden på Malmö eller Skåne.
Citera
2024-06-07, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Underhållande hur mycket många hatar på Malmö utan att veta någonting om Malmö. Förr var det en väldigt fin stad med otroligt bra läge. Att sen hela Sverige dumpade blattar där är ju alla svenskars fel som röstat för massinvandringen, men ni ligger på något sätt skulden på Malmö eller Skåne.

Problemet är att Sverige har en för generös asylpolitik. Det är S som har öppnat panadoras ask över Sverige och förstört Sverige med mångkultur.
Citera
2024-06-07, 16:13
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Är du på riktigt
Jobbar du på turistbyrån?
Malmö=Sveriges rövhål.
Malmö är Europas 10:e farligast stad.
Alltså på tio i topp listan av de värsta städerna i Europa.
Malmö anses våldsammare än exempelvis Bryssel och London.
Går man utanför Europa så är Irans huvudstad Teheran efter Malmö.
Det är sinnessjukt
Det är farligare vistas i Malmö än Teheran.
Hör ni det tjejer!!!

Tror du verkligen på det själv? Finns många mycket farligare städer och områden i Europa, speciellt i Belgien och Storbrittanien. Sen är det ju araber och pakis som skapat all kriminalitet i både Malmö, Bryssel, London.
Citera
2024-06-07, 16:16
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Problemet är att Sverige har en för generös asylpolitik. Det är S som har öppnat panadoras ask över Sverige och förstört Sverige med mångkultur.

Håller helt med. Utan återvandring är Skåne helt förlorat och stockholmare blir tvingade att betala för all framtid. Sen röstar många tyvärr för massinvandringen sen gnäller de om kostnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in