2024-06-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Frågan är ju varför skattebetalarna ska bekosta deras växande, osunda lekstuga och psykologernas gratisreklam för sina egna brands.

För att vi älskar att titta på det. GVFÖ är ju ett av de program med mest tittarsiffror och med mest engagemang. Jag menar - du själv har ju lagt ett antal timmar på att titta, engagera dig och dessutom skriva om det. Det hade du inte gjort om programmet inte berört dig.
Citera
2024-06-06, 15:10
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrazywoman
För att vi älskar att titta på det. GVFÖ är ju ett av de program med mest tittarsiffror och med mest engagemang. Jag menar - du själv har ju lagt ett antal timmar på att titta, engagera dig och dessutom skriva om det. Det hade du inte gjort om programmet inte berört dig.

Bara de två senaste säsongerna, men tror inte jag såg färdigt säsongen innan denna. Kommer inte se sista avsnittet heller eller möjligtvis ha på det i bakgrunden. Alltså tittar verkligen folk på det? Jag känner ingen som gör det och hör det aldrig diskuteras faktiskt. Det kanske är en liten klick 25-30åringar som jobbar inom media som kollar?
”Berört” = jag tycker det är underhållande ibland och oetiskt ofta. Nu helt sjukt med Edvin Törnbloms rykte.

Sen handlade min fråga om att bekosta deras privata sekt, inte programmet i sig.
Citera
2024-06-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Bara de två senaste säsongerna, men tror inte jag såg färdigt säsongen innan denna. Kommer inte se sista avsnittet heller eller möjligtvis ha på det i bakgrunden. Alltså tittar verkligen folk på det? Jag känner ingen som gör det och hör det aldrig diskuteras faktiskt. Det kanske är en liten klick 25-30åringar som jobbar inom media som kollar?
”Berört” = jag tycker det är underhållande ibland och oetiskt ofta. Nu helt sjukt med Edvin Törnbloms rykte.

Sen handlade min fråga om att bekosta deras privata sekt, inte programmet i sig.

Vet inte om jag skulle kalla det sekt. Att skapa ett community för folk som varit med om samma sak är ju inte så konstigt. Det finns ju FB grupper för allt och folk som varit med om samma sak brukar ju vilja snacka om det med varandra. Varför skulle det annars finnas byar i USA med nästan bara svenskar som emigrerat.
Citera
2024-06-06, 19:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaLidaLagom
Har hört rykten om att han sa något om hennes ansikte. Men som sagt, bara lösa rykten.
Vad kan det vara? om vi spekulerar, att hon ser ut som en långhårig Saint Bernards hund?, visserligen en attraktiv långhårig Saint Bernards tik!
Citera
2024-06-06, 21:48
Medlem
Crapmagics avatar
https://www.expressen.se/noje/anasta...bA4QLI7w%3D%3D
Citat:
– Det är klart det är tufft. Nu ska hela svenska folket höra att någon inte tycker jag är fin, liksom.
Ja ba beskriver hur alla tjejer tänker liksom!

Ungefär det mest bräckliga uttalande jag läst, 1 gosse säger inför svenska folket att jag inte är fin, fan han vänder ju hela folke emot mig! dom var på det klara med att jag visst var fin!

Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Sista paret, så intetsägande att jag glömt bort deras namn-här hade jag fel och till min förvåning blomstrar kärleken och de båda har lagt på sig lite relationskilon, han har tom fått lite mage(sexigt…not)!De kommer nog hålla ihop, trots att de stör sig på varandra hela tiden, gissar att de är ganska ensamma som personer och inte har mycket umgänge i övrigt. Kanske blir det en liten tv-bebis där?
Då gissar du fel
Senast redigerad av Crapmagic 2024-06-06 kl. 21:55.
Citera
2024-06-07, 00:14
Medlem
Hela säsongen är så skum? Skumt klippt alltihop jämfört med tidigare säsonger. Väldigt lite vardag. Jag ville gärna se hur Emmy upplever det att flytta till Sthlm, hur Torsten har det i Borås när Anastasia jobbar, samma med Christoffer i Malmö. Istället är det bara massa likande klipp från tjafs och jargonger.
Citera
2024-06-07, 03:13
Medlem
Durochmolls avatar
Jag såg att Alex från förra säsongen ska bli pappa i slutet av oktober, och hans matchning Lina Tomikas verkar inte helt oväntat vara singel igen. Undra hur länge förhållandet med Åka höll? Han verkar iaf bo kvar i deras köpta hus i Falkenberg.
Citera
2024-06-07, 07:18
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag såg att Alex från förra säsongen ska bli pappa i slutet av oktober, och hans matchning Lina Tomikas verkar inte helt oväntat vara singel igen. Undra hur länge förhållandet med Åka höll? Han verkar iaf bo kvar i deras köpta hus i Falkenberg.

Grattis till Alex! Tyckte han verkade vara en fin och bra kille och det gläder mig att det går bra för honom. Tyckte matchningen med Lina i förra säsongen var helknasig där det mer verkade som "experterna" parat ihop dem för att han skulle agera "vårdare" åt henne eller nåt.

Jag fick känslan att Lina's förhållande med Åke var mer av ett alibi för att försöka trycka dit Alex lite extra under återträffen de hade. Men det slog slint med det iom att Alex hade träffat någon ny, något som man märkte att Lina inte hade förväntat sig.
Citera
2024-06-07, 07:51
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Hon var riktigt otäck på riktigt. Det som är bra med programmet är att ”bra killar” (inte självutnämnda ”snälla” killar) hittar någon. Efter programmet då, först matchas dem med en dominant mobbare. Speciellt de senaste åren, det verkar inte ha varit lika lätt för vissa äldre fd deltagare, men det är nog lättare att träffa någon när man är 20-30 och vill/kan bilda familj.
Citera
2024-06-07, 07:52
Citat:
Ursprungligen postat av SpenatSartre
Hela säsongen är så skum? Skumt klippt alltihop jämfört med tidigare säsonger. Väldigt lite vardag. Jag ville gärna se hur Emmy upplever det att flytta till Sthlm, hur Torsten har det i Borås när Anastasia jobbar, samma med Christoffer i Malmö. Istället är det bara massa likande klipp från tjafs och jargonger.

Deras inkompetens och omdöme när det gäller klippningen kanske har att göra med deras kompetens och omdöme hur de hanterade Linnéa och Jim.
Citera
2024-06-07, 09:08
Medlem
Steff83s avatar
Det mest spännande som återstår nu är väl "Vad hände sen-avsnittet". Att dom två kvarvarande säger ja till varandra tar jag för givet. Inte för att allt är perfekt med dom verkar ha viljan att testa vidare på egen hand.
Citera
2024-06-07, 09:42
Är de bara jag som stör mig på att diskmaskinsparet kör stekpannan i diskmaskinen?
Om han är expert varför gör han det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in