2024-06-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jävlar vad oärlig du är. Jag svarade på ditt nonsens om abort - du svarar med en lång harang om invandringen och påstår en massa som jag aldrig gett uttryck för.

Vilket skitsnack. Ditt inlägg inleddes med:
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny
Det är vita män också.

Ovanpå det gav du som ett direkt svar på nordafrikanska, arabiska eller indiska mäns kvinnosyn att kvinnor bör undvika män(även vita män). Det är helt uppenbart vad din och feministernas agenda är: så splittring mellan svenska män och svenska kvinnor och använda sig utav det nordafrikanska, arabiska eller indiska män sysslar med för att attackera svenska och vita män.
Citera
2024-06-02, 19:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vi borde införa en ritual för kvinnor som går ut på att de blir placerade i en skog under ett dygn och så får de välja om de ska ha sällskap av en slumpmässigt utvald man eller en björn.

Om inte annat får vi se hur många som faktiskt väljer björnen när det väl kommer till kritan och hur många som bara tog chansen att hoppa på det senaste manshatartåget.

Ok, björnen vandrar iväg. De vandrar stora sträckor per dygn. Letar föda såsom bär, växter, kött, osv. Björnen ser mannen och kvinnan inte skymten av efter det.

Kvinnan är i 60 års åldern och är van campare, hon brukar vara ute flera dygn i sträck. Hon har med sig björnsprej och myggnät, osv osv. Mannen är i 20 års åldern och han vandrar också iväg. Kvinnan hittar snabbt ett bra ställe att sätta upp campen på och sedan letar hon efter bär och annat att äta. Hon ser varken till mannen eller björnen på hela dygnet.

Men helt plötsligt kommer björnen tillbaka till kvinnan och säger att det ligger en liten flicka i dens säng. Ojdå säger kvinnan och går med björnen hem till björnen. Jodå där ligger en liten flicka i björnens säng. Kvinnan ber den lilla flickan att gå hem, björnen måste få sova i sin egen säng. Men flickan är uppnosig och bortskämd och börjar skrika och stampa med foten. Då blir kvinnan arg och irriterad och tar den lilla flickan i armen och släpar ut henne från björnens hem. "Du ska veta hut inför skogens härskare!" - skriker hon till flickan. "Jag ska anmäla dig!" - skriker flickan tillbaka. "Dra åt helvete" svarar kvinnan tillbaka. Sen tar kvinnan och björnen en öl tillsammans och njuter av skogens alla ljud.

Snipp snapp slut så var sagan slut lille efterblivne pöjk.
Citera
2024-06-02, 19:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej, grizzlybjörnar som dödar människor finns på riktigt. Jag har redan postat ett par exempel ur verkligheten på detta fenomen.
De finns på riktigt enstaka sådana händelser ja.
8 st på närmare 150 år i Yellowstone där folk campar och vandrar

Citat:
Och återigen så har du missuppfattat frågeställningen. Frågan är alltså inte vill du hellre möta en björn i skogen eller en man som vill dig illa, utan frågeställningen är vill du hellre möta en björn i skogen eller en man.
Nej, jag har inte missförstått (för hundrade gången) - en björn är en björn den har inte onda avsikter och situationen går att kontrollera.
Möter man en man så vet man inget om hans avsikter och det är svårare att kontrollera situationen.
Så det blir björnen.

Citat:
Valet står alltså inte mellan en björn och Peter Madsen utrustad med skruvmejslar, utan valet står mellan en björn och en slumpmässigt utvald man. Visst, har du en extrem otur så blir mannen du möter en Peter Madsen men den risken är såklart försvinnande liten.
Det är kul att du börjat fatta det nu - men tjatigt blir det.
Nej, det står mellan björn och en främmande man. Att björnen inte är Peter Madsen vet jag -- men jag vet inte vad mannen är för typ. Han kan lika gärna vara en Peter Madsen eller Ted Bundy.

Citat:
Du kan för övrigt inte överhuvudtaget kontrollera björnar hur mycket du än inbillar dig att du kan det. Björnarna som dödade kvinnorna i mina länkade exempel hade troligen inte heller onda avsikter. Lik förbannat gjorde de kaos med kvinnorna.
Nej, man kan inte kontrollera björnar - man kan kontrollera situationen.
Citera
2024-06-02, 19:16
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Vilket skitsnack. Ditt inlägg inleddes med:

Ovanpå det gav du som ett direkt svar på nordafrikanska, arabiska eller indiska mäns kvinnosyn att kvinnor bör undvika män(även vita män). Det är helt uppenbart vad din och feministernas agenda är: så splittring mellan svenska män och svenska kvinnor och använda sig utav det nordafrikanska, arabiska eller indiska män sysslar med för att attackera svenska och vita män.

Var fan fick du allt det ifrån? Bara för att jag genomskådade er jävla abort-bluff omgående så betyder det inte att jag vill splittra svenska män och kvinnor. Tvärtom faktiskt.

Snarare ni antifeminister som vill splittra svenska män och kvinnor genom ert eviga gagg om hur mycket bättre tex thailändska och afrikanska kvinnor är och hur jävla värdelösa "moderna" västerländska kvinnor är.
Citera
2024-06-02, 19:17
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är inte bara kvinnor. Termen används ofta när man talar om sexualbrott och bedömningar av dessa och därför är det den debattens som synts.
Att människor - både män och kvinnor - kan bli handlingsförlamade i olika situationer borde däremot vara känt också för dig.

När du citerar text så hör det till god ton att ge en länk till texten.

När du nu var inne och läste på sidan så hoppas jag att du skummade de där meningarna om att brunbjörnen är skygg och fredlig och undviker människa snarare än att attackera.
Det är alltså tämligen ofarligt även om du ser en björn i skogen.

Jag har hela tiden utgått från att ett möte betyder fysiskt möte. Dessutom är sannolikheten att bli överfallen i skogen av en främmande man även den väldigt liten så det är tämligen ofarligt att vistas i skogen.
Så om de blir handlingsförlamade varför tänker du ändå att man kan agera som man bör enligt råden? Dessa handlingar kräver just precis handling och inte handlingsförlamning.
Citera
2024-06-02, 19:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag har hela tiden utgått från att ett möte betyder fysiskt möte. Dessutom är sannolikheten att bli överfallen i skogen av en främmande man även den väldigt liten så det är tämligen ofarligt att vistas i skogen.
Så om de blir handlingsförlamade varför tänker du ändå att man kan agera som man bör enligt råden? Dessa handlingar kräver just precis handling och inte handlingsförlamning.
Ofta räcker det med att stå still när det gäller vilda djur. De vill inte ha närkontakt med människor.
Blir man handlingsförlamad när det gäller en människa som vill en illa då är man ju rejält körd.
Citera
2024-06-02, 19:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman

För Grizzly-mannens flickvän var det farligt att hänga både med mannen och björnen.

Hur ska vi plocka sönder och överanalysera detta?

Medans björnen käkade på grizzlymannen hade tjejen tid att springa iväg, vart hon skulle springa vet jag inte, såg aningen ensligt ut där de var. MEN hon stannade kvar och försökte få bort björnen från grizzlymannen.

Vilket bevisar att kvinnor är lojala, tvärtom en lögnaktig hora som antifeministerna alltid försöker måla ut kvinnor som.

Vidare blev även hon till slut uppäten av björnen, vilket visar att kvinnor är beredda att dö för män. Tvärtom vad antifeministerna brukar försöka få det till. I deras värld är det ju bara män som uppoffrar sig.

Nåväl, detta fallet visar iallafall tydligt vad som händer om kvinnor varken väljer bort mannen eller björnen. Båda skulle valts bort.
Citera
2024-06-02, 19:28
Medlem
En björn kan äta 80 kg blåbär på en dag.

Den äter också myror och växter.

Björnar är helt enkelt otroliga och passar bra i skogen. Det äter djur också men mest kalvar som inte kan springa så snabbt.

Om man träffar på en björn ska man lämna något ätbart som den blir upptagen med ,t.ex bär.
Citera
2024-06-02, 19:31
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo ! Men skillnaden har ökat. Unga män stöder Tidö gänget mer.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/unga-man-och-unga-kvinnor-rostar-allt-mer-olika

Männen vill att kvinnorna ska få det bättre och att kvinnornas känslor för män förbättras och mer gillande uppstår mellan män och kvinnor. Så vi inte har björndebatten i evigheter och istället löser problemet.

Du svarade inte på en enda av mina frågor. Rätt talande don't you think?

Sluta för bövelen och sprid den där jävla dyngan nu om att kvinnor "kämpar för att få hit män".
Citera
2024-06-02, 19:35
Medlem
Citat:
Var fan fick du allt det ifrån? Bara för att jag genomskådade er jävla abort-bluff omgående så betyder det inte att jag vill splittra svenska män och kvinnor. Tvärtom faktiskt.

Allting jag skrev i min "harang" var alltså korrekt. Det är rätt lätt att se vad din agenda är när du inleder med meningen "det är vita män också" och sedan vill smeta ut kvinnosynen som nordafrikanska, arabiska och indiska män har på alla män(och då även vita). Dessutom är feministerna som pushar den här frågan på sociala medier ofta väldigt noga med att påpeka att det gäller särskilt vita män. Ge mig en anledning till att din agenda skulle vara annorlunda när din första mening är "det är vita män också".

Vill du diskutera "björn vs svensk man" eller vill du diskutera "björn vs MENA-invandrare"? Det är två helt olika frågor nämligen.

Citat:
Snarare ni antifeminister som vill splittra svenska män och kvinnor genom ert eviga gagg om hur mycket bättre tex thailändska och afrikanska kvinnor är och hur jävla värdelösa "moderna" västerländska kvinnor är.

Haha! Vem fan vill ha någon thaikvinna eller neger och få någon rashybrid till unge? Aldrig i livet. Vem är det som är oärlig här? Du kan inte hitta ett enda inlägg av mig där jag uttrycker den åsikten. Vi behöver fler svenskar, och européer överlag, inte fler afrikaner eller halvafrikaner.

Det stämmer dock att det finns sådana MGTOW-töntar som säger detta jämt och ständigt, men att du försöker smeta på mig deras åsikter är som vanligt en lögn ifrån dig, särskilt då jag vet att du vet att jag är kritisk mot dessa töntar. Jag vet det för att jag sagt det rakt ut till dig ett flertal gånger.
Senast redigerad av Reiwa 2024-06-02 kl. 19:38.
Citera
2024-06-02, 19:40
Medlem
Citat:
Du svarade inte på en enda av mina frågor. Rätt talande don't you think?

Sluta för bövelen och sprid den där jävla dyngan nu om att kvinnor "kämpar för att få hit män".

Kanske inte du !

Men många kvinnor röstar på C ,V MP och S just nu ger det mer män till Sverige.

Tidö-gänget vill att de ska bygga gränshinder och att asyl-processen läggs i andra länder.

Detta av den anledningen att ju färre män det finns i ett område ,desto mindre rädda blir kvinnorna för män. Alltså männen närmare sig björnarna i populäritet.

Kanske inte kämpar men de är mycket mer än män benägna vilja ha mer män till Sverige.
Citera
2024-06-02, 19:43
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
En björn kan äta 80 kg blåbär på en dag.

Den äter också myror och växter.

Björnar är helt enkelt otroliga och passar bra i skogen. Det äter djur också men mest kalvar som inte kan springa så snabbt.

Om man träffar på en björn ska man lämna något ätbart som den blir upptagen med ,t.ex bär.

Grizzlymannen såg ut att kunna väga runt 80 kg, han blev i stort sett helt uppäten.

Hans flickvän såg ut att väga mellan 50-65 kg. Hon blev också i stort sett helt uppäten. Till och med deras kläder åt björnen upp.

Alltså kan en björn äta jävligt mycket människokött på en sittning också.

Kan man inte ha med sig en styck grizzlymannen på vandringen och slänga honom framför björnen? Tar ändå ett tag att äta upp 80 kg kött tänker jag, mer än 80 kg blåbär? 🤔

Prepper, och hur fan gör vi med invandringen???! Kan vi slänga invandrarmännen åt björnarna? Men skulle inte björnarna få smak för människokött då och bli människo-köttätande monster som björnen i den där filmen med Anthony Hopkins??!

Smarta, sluga jävla monster som bara "GE OSS MERA ARABKÖTT NUUUUHH!!!!!!"

Aww nähh Prepper, då måste vi skicka ner dig till arablandet och hämta hit fler arabmän till björnarna. Annars kommer björnarna äta vitt kött istället och så kan vi ju inte ha det, vem ska betala skatt i detta jävla landet då då?

Skulle det gå med ryssar då istället kanske om björnarna blev finsmakare helt plötsligt och ville ha vitt kött? 🤔 Är där inte rätt mycket kött på Putin?

Många svåra frågor Prepper, men i slutändan leder det till mer gillande för män det garanterar jag! 👍🙏🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in