Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Kanske empatilösa människor som du som är det stora problemet. Vad du säger är att du är en Gud som minsann vet bäst, för att du har en viss åsikt. Men om du kan visa att de längst ned i samhället som du föraktar, är en majoritet, så får du gärna visa på det.
Det kan förstås vara så att när beslutsfattandet, fattas av sådana som dig, som ser sig som bättre än andra, som sådana som Trump uppstår. När man spottar på andra människor och dömer ut dem. Tror du att de kommer att ändra åsikt för att man pissar på dem, eller är du faktiskt betydligt dummare och insiktslösare än du själv tror.
Nu projicerar du och stoppar ord i min mun igen (det fetade). Gör du ofta sånt?
Ditt vurmande ordbajsande föranleder mig att tro att du är en f.d folkhemsvärnande vänstertomte. Numera kanske SD?
Och vad får dig att tro att jag är ute efter att ändra en massa WT's åsikt?

Mitt liv är bra mycket roligare och intressantare med allt underhållande innehåll dessa typer berikar min tillvaro med. Därav mitt flashbackknarkande också.
T.o.m clownen Dånald är ju kul att följa. Därav hans benämning. Han är ju inte så bra för samhällsutvecklingen så klart. Men han är en show. Och han ska väl bjuda oss på minst 2 shower till innan valet. Eller hur många rättegångar handlar det om?
Även din lilla återhållsamma indignerade upprördhet är lite kul.