2024-05-31, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Ja just ja, en New York jury är ju absolut inte partisk och demokrat stater är inte korrupta!
Juryn var godkänd av Trumps advokater
Citera
2024-05-31, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
"Naturligtvis bildspråk". Absolut. I Uganda kanske. Men inte bland presidenter i väst. Förrän nu.
Du tror alltså att Trump tog tag brudarna bokstagligen med ett grepp om fittan och släpade iväg dem? Jävla miffe.
Citera
2024-05-31, 09:07
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
This

Alla ska tjafsa så hårt för att de är på antingen Bidens eller Trumps sida och det är massvis med pajkastning fram och tillbaks.
Faktum är dock att båda 2 är totalt inkompetenta för rollen som president.

Ena är dement och den andre en tokig kriminell typ..

Ja, jämför med de stora presidenterna i USA. Jösses vilken skillnad.
Citera
2024-05-31, 09:08
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
Absolut, men där kan de ju ändå hävda att han är oskyldigt dömd. Dessutom inget brottmål väl så lägre beviskrav? Men hans egna ord är svårare att backa från. Tänkte jag.
Finns exakt noll mål där någon har fantatiska följare och det inte kommer finnas ett narrativ om att snubben egentligen är oskyldig - särskilt när det kommer till sexualbrott. Kallas för lex Drake och lex RKelly. Det är väntat och egentligen helt oväsentligt.
Citera
2024-05-31, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Du tror alltså att Trump tog tag brudarna bokstagligen med ett grepp om fittan och släpade iväg dem? Jävla miffe.
Spelar det någon roll? Vem fan pratar ens så där? Sdare gör det så klart men inte ens Åkesson hade kommit undan med 'det är bara att ta de på fittan, när man är känd kan man göra det'.

Eller det kanske han hade sorgligt nog
Citera
2024-05-31, 09:10
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Han följer bara manus från fabriken.

https://www.newsweek.com/us-civil-war-prediction-dmitry-medvedev-russia-putin-1855777

The full list of Medvedev's predictions:

Oil price to rise to $150 a barrel
Gas price will top $5.000 per 1,000 cubic meters
U.K. to rejoin the EU
EU to collapse
Euro to collapse
Poland and Hungary to occupy western Ukraine
Fourth German Reich with Poland, Baltic countries, Czechia, Slovakia, parts of Ukraine and "other outcasts" to be created
War between France and Germany
Poland to be repartitioned
Northern Ireland to join the Republic of Ireland
Civil war in the U.S.; California and Texas to become independent states. Texas and Mexico to form an allied state
Civil war to end and Elon Musk to become president (Elon Musk reacted with a shocked face emoji)
Stock markets to relocate from U.S. and Europe to Asia
IMF and World Bank crash
Euro and dollar to stop circulating: "Digital fiat currencies will be actively used instead"

Någon dåre kommer på sin höjd skjuta någon obetydlig tjänsteman och sedan kommer några hundra MAGA supporters hamna i finkan.
Spännande
Men för spågumma skrift
Själv tror jag att få stora företag vill försöka ta över ekonomin politiken och militären
Och bedriva ett marxistiska typ av samhällen
Där företagen äger alla råvaror och människor
Det är vår uppgift att förhindra detta .
Just nu står slaget i USA .
Europa förlorade sin kamp .
Citera
2024-05-31, 09:12
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Ja just ja, en New York jury är ju absolut inte partisk och demokrat stater är inte korrupta!

Visst känns det helt naturligt att inte kunna lita på något annat än sin egna lilla rubbade hjärna? 😀

Stående repliken från magabönder och annat b-folk: "Om det inte går som jag tänkt så är det fusk!".

WT och BT leder vägen framöver. Det är precis som Joe Rogan sa, redan för 9 år sen: "idiots are taking over".

WT och BT får flest barn. Och dagens sjukvård och trygghetssystem gör att de klarar sig och överlever. Darwin är satt ur spel. Där har ni anledningen till så väl Magas framgångar som dödsdomen för det moderna samhället.
Citera
2024-05-31, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FockeWulf190d
I de kretsar jag rör mig pratar vi inte så. Men du hör väl till skolan ”Jag kallar det inte våldtäkt utan överraskningssex” men då tar ni också risken att begå sexbrott.

Och som sagt, om du har rätt? Du tycker USA ska ha en president som skrävlar och ljuger? Javisstja det vill ni ju. Hur många lögner per dag var det Trump beslogs med under sitt presidentskap?
Nej inte i mina kretsar heller, för jag orkar inte lyssna på hjärndött machosnack, men det hindrar inte att detta är mycket vanligt beteende bland vissa kategorier av män. Ofta yngre män, men även bland lite äldre (Trump var drygt 50 här) gärna framgångsrika machomän.

Någon jävla gång i ditt liv måste du väl ha lyssnat på en man som har skrutit om sina erövringar? Har alla sådana män förbrukat sin rätt att inneha högre ämbete enligt din åsikt? I så fall varför och vilka konsekvenser skulle det ha på samhället om denna regel konsekvent började tillämpas tror du?
Citera
2024-05-31, 09:14
Medlem
Trump omger sig verkligen med dåliga advokater och jurister
Citera
2024-05-31, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Spännande
Men för spågumma skrift
Själv tror jag att få stora företag vill försöka ta över ekonomin politiken och militären
Och bedriva ett marxistiska typ av samhällen
Där företagen äger alla råvaror och människor
Det är vår uppgift att förhindra detta .
Just nu står slaget i USA .
Europa förlorade sin kamp .
Har de inte gjort det redan? Du är sent ute.
Citera
2024-05-31, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Spelar det någon roll? Vem fan pratar ens så där? Sdare gör det så klart men inte ens Åkesson hade kommit undan med 'det är bara att ta de på fittan, när man är känd kan man göra det'.

Eller det kanske han hade sorgligt nog
Är det verkligen ett allvarligt brott att prata så där om det bara är snack för att visa att man har många erövringar? Hur tror du Bill Clinton, JFK, LBJ uppträdde mot kvinnor och hur tror du att de talade om dem? Hycklande idioter är vad ni är hela högen.
Senast redigerad av TomSowell 2024-05-31 kl. 09:28.
Citera
2024-05-31, 09:17
Medlem
Sublinguals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Du ligger redan i en igenspikad kista fri från intelligens i nutid.

Lycklig stolle som alla politiker inklusive minst stolliga Donald och alla andra som gör så gott de kunde just då.

En kaffe passar nu bra.
Skön helg eller motsatsen!

Dina Ad hominem-argument är inte värda att besvara.

Sanningen är: Trump har blivit dömd för en fellony och det innebär att en stor mängd osäkra väljare kommer inte att rösta på honom. De kommer rösta på Biden eller så lägger de ner sin röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in