2024-05-31, 00:15
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord.Hell
Knappast jag som inte gillar trump alls börjar tycka att demokratin är på väg ner när.man slänger opposition i fängelset. Trump ska fan ha min röst om jag kunde rösta bara för att stoppa jävulskapen demokraternas district attorney håller på med

Typ, döma brottslingar?

Ja gud vad hemskt.
Citera
2024-05-31, 00:19
Medlem
Overminds avatar
Inget fan av Trumpeten men att ha detta i valåret där Biden är 100% senildement och enda utmanaren till honom får genomgå detta är skandal.

Vem kan Republikanerna utse nu? Mitt Romney? Ted Cruz? Demokraterna kommer vinna igen.
Citera
2024-05-31, 00:20
Medlem
Slottsherres avatar
Satt fint! Har redan druckit tillräckligt i kväll, så jag skjuter på skålandet
Citera
2024-05-31, 00:22
Medlem
En seger för 37 grader mänsklig värme.

#lockhimup
Citera
2024-05-31, 00:22
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Inget fan av Trumpeten men att ha detta i valåret där Biden är 100% senildement och enda utmanaren till honom får genomgå detta är skandal.

Vem kan Republikanerna utse nu? Mitt Romney? Ted Cruz? Demokraterna kommer vinna igen.
Du menar att det hade varit bättre att åtala honom efter han blivit vald till President?
Tror det hade skadat USA mer.
Citera
2024-05-31, 00:23
Medlem
Dumdrygs avatar
Det var sista chansen att undvika ett tredje världskrig. Grattis världen. USA kommer inte överleva detta.
Citera
2024-05-31, 00:24
Medlem
gratrunkarns avatar
ganska tydlig obama bestämt i att trump ska i fängelse så han kan vinna enkelt
Citera
2024-05-31, 00:26
Medlem
0rganets avatar
Gissar att MAGA kommer "läcka" ut alla i juryn och de kommer inte vara säkra med dessa sekterister.

Citera
2024-05-31, 00:27
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
ganska tydlig obama bestämt i att trump ska i fängelse så han kan vinna enkelt
Uh what.
Citera
2024-05-31, 00:30
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear
Ja, det är ju viktigt för slisk-demokraterna att se till att den senile pedofilen Biden blir president till varje pris, så att de har ytterligare 4 år på sig att göra precis vad fan de vill.

USA är ett skämt. Biden är tidernas mest inkompetente president. Trump är även han ett skämt, men mest på det personliga planet. Han är givetvis den bästa kandidaten av två usla valmöjligheter.

Om man på något sätt, av någon anledning, hellre ställer sig bakom jänkarnas demokrater än republikaner så avskriver jag direkt personen som lätt mentalt handikappad.

usa ska i ha trump tills han dör ända sättet att få i ordning i amerika igen på rigtigt. han är utsatt för häx jakt
Citera
2024-05-31, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind

Hade gärna sett Josh Hawley ställa upp i presidentvalet. På grund av USA:s efterblivna politiska poppolitiska system skulle han aldrig bli nominerad, men han är skarp, vettig och konsekvent. Ted Cruz är förvisso inte dålig han heller.
Citera
2024-05-31, 00:34
Medlem
Dirk.Coetzees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Inget är klart, men Trumps chanser att vinna valet minskade ikväll.

Får han ens ställa upp i valet? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in