Citat:
Ursprungligen postat av
Judaland
Intressant att bli granskad!

Jag är dock oberoende och egentänkande och har ytterst sporadisk och kortfattad kontakt med andra användare.
Toyota-historien fick jag till mig kanske runt 2011, så ca 8 år sedan då. Jag var knappast först att höra den heller. De som varit med här länge och har koll (ugglan, xetium m.fl.) borde väl känna till historien sedan ganska länge också? För visst har den väl nämnts i tråden innan i våras?
Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Så du insinuerar i din inlägg från tidigare i morse (vilket nu är borttaget), att du håller öppet för att en av gärningsmännen står bakom mitt konto??? Jag orkar knappt skaka på huvudet... Sedan att du tror att jag kan vara en "tossig" person utan filter, alternativt filterlös och manipulerad av K-S, det är en sak. Men en potentiell gärningsman, det är för mycket. Det är allvarligt och INTE OK!
Slutligen, jag tar mig friheten att rätta dina uppgifter ovan. Det var väl lezaq postaren hette, inte något annat? Dessutom så har aldrig K-S skrivit något om uppgiften att Helena ska ha setts gå ensam på bron, så vitt jag vet. Det har däremot MickeR gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
P.S. Tror även att Judaland hade fått uppgiften om PLX309, och som denn* skrev om detta i tråden
1. Judaland har hört ett rykte om
en bil som rekonderats. Det är helt OK. Men att rekonderare i juni 1992 reagerar på en vit
PLX309 är lögn eftersom bilen inte var vit. Jag tror den var röd men minns inte färgen PLX309 skrev i tråden. Om Helena förts bort i en grön bil och rekonderarna rapporterat en röd bil hade jag köpt det hela då de kan vara färgblinda men vit = röd, tror inte det...
2. Du har nyligen skrivit att du vet namnet på en person som sett Helena gåendes
efter bron. Varför skall vi tro på det när polisen inte har en sådan uppgift? Varför berättar folk det för dig men inte för polisen? Varför berättar folk för dig om hur någon som sett Helena på Stadt senare ser en kvinna ryckas in i en bil i korsningen Marieforsleden/Ekuddenvägen (och håller öppet för att det är Helena) när samma person inte berättar det för polisen. Tycker du verkligen att vi andra skall tro att denna uppgift är trovärdig?
Är det inte oerhört märkligt att folk som har uppgifter letar upp anonyma dig men inte polisens 114 14?
Ja, jag tror att du är en tossig person. Om "Pelle" berättar för dig att han tror sig sett ett UFO så tänker du först att Pelle är trevlig och verkar vara seriös, och ett, tu, tre så tror du mer på UFO än Pelle själv. Så tror jag du fungerar som person. Noll procent kritisk förmåga, vilket betyder att du fyller tråden med skit.
Beträffande MiRö och vittnet som sett Helena så gäller det i början av bron. Du har själv citerat mig och av citatet framgår med all önskvärd tydlighet att jag talat om
efter bron.