2024-05-24, 12:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
visa att du är med i NMR o SD genom att stå med plakat o säga att kvinnor ska ha rätt att segregera sig från negermän. förbjud negrer i svenska skogar
Varför skulle jag springa runt med skyltar med budskap som du vill föra fram?
Det där får du sköta själv.
Citera
2024-05-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle jag springa runt med skyltar med budskap som du vill föra fram?
Det där får du sköta själv.
wow så inte alla män. dom män som är övrerepresenterade i kvinnohat är plötsligt ok.
vilken tur att vi har skarpa klipska kvinnor som dig som kan se det bara är vita svenska män som är problemet. tack för din kvinnliga verklighet som är så mycket bättre än våran vitamansnorm verklighet som inte förstår sådana saker
Citera
2024-05-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Det är ingen nånstans! som sagt att alla män är farliga.
Seriöst när fan ska ni växa upp?
Till vem vänder sig alla dina inlägg och alla dina trådstarter?

Exempelvis (FB) Män njuter av att våldta!
Citera
2024-05-24, 12:50
Medlem
https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2018/crime-in-the-u.s.-2018/tables/expanded-homicide-data-table-6.xls

av 1900 kvinnor som offer begick vita män 1000 anfall. av svarta män begick dom 750 anfall
det skiljer bara 250 förövare medans svarta är 13% och vita är 50%
sammanställt begår alla andra folkgrupper mer kvinnovåld än vita män.

med tanke på att det är 333 miljoner folk i usa är 2k kvinnor nära noll i offerstatistik
sen är usas statistik räkning konstig latin o hispanic räknas in i vita för att pumpa upp vitas våldstatistik i ras men sen delas upp i ethnicitiet senare

https://substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F4a9fd47 c-8b91-4c00-826f-df106 8cb2157_1374x1080.jpeg

du är statistiskt tryggare att möta en vit man än en svart kvinna. så vi vet nu att kvinnor är mer våldsamma.

att du använder svartas brottstatistik för att bara smutskasta vita män är helt sjukt.
Citera
2024-05-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent

https://www.thedoe.com/2020/07/01/orgasm-during-rape-myth/

https://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape/

forskning påvisar att runt varannan kvinna får orgasm o njuter av våldtäkt.
sen att dom blir mer risktagande o söker samma situation igen senare.

kvinnor har större sannolikhet att få orgasm av en våldtäkt än av att vara ihop med en kort eller fattig man
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513808001177

så nej män njuter inte av det utan kvinnor njuter av at rösta in våldsamma män så dom kan uppleva sina fantasier och sen copa med att projecera sin egen skam mot vita män.
Citera
2024-05-24, 13:01
Medlem
Citat:

Denna var en ironisk tråd skapad av mig som svar på en mycket då diskuterad tråd som handlar om att kvinnor skulle älska att våldtas och som flashback vägrade att ta bort från feminism.
Det är tydligt att det är ok att hetsa och hata mot kvinnor men inte mot andra grupper.

Men jag fattar att vissa inte greppar ironin alls, varken då eller nu.
Citera
2024-05-24, 13:03
Medlem
Citat:
Denna var en ironisk tråd skapad av mig som svar på en mycket då diskuterad tråd som handlar om att kvinnor skulle älska att våldtas och som flashback vägrade att ta bort från feminism.
Det är tydligt att det är ok att hetsa och hata mot kvinnor men inte mot andra grupper.

du o andra kvinnor har missat min ironi i flera inlägg och fultolkar det som bevis på att ni har rätt hela tiden.
Citera
2024-05-24, 13:07
Medlem
Citat:

Nej, den ironin framgår inte då den inte går att urskilja från alla dina andra inlägg och trådstarter.

Frågan gäller fortfarande. Vem är det du skriver för?
Citera
2024-05-24, 13:27
Medlem
Citat:
Nej, den ironin framgår inte då den inte går att urskilja från alla dina andra inlägg och trådstarter.

Frågan gäller fortfarande. Vem är det du skriver för?
nej jag förstår att du inte kan tolka ironi som sagt....eller orkar läsa en tråd i sin helhet, eller läsa vad som verkligen står i det jag skriver, eller nån kvinna skriver eller säger, misstänker jag.
Citera
2024-05-24, 13:36
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Vad du svamlar...

1. Björnar lever inte isolerade...de existerar fritt i våra skogar. Dina ex, med helt isolerade vargar, björnar ex är alltså bara....

2. Frågan som ställs, vad vill du helst möta ensam i skogen?....handlar inte om statistik
utan det den mynnar ut i är kvinnors medvetenhet över att björnar utgör inget reellt hot mot just dem i egenskap av att vara kvinnor. Björnar är inte ett skit intresserade i att attackera, våldta, strypa, plåga, etc.. just kvinnor, men det är alltså en andel av män.
I denna värld så strövar det runt betydligt fler män än björnar med siktet inriktat mot att skada just kvinnor. Och är man som kvinna medveten om detta, vilket kan jag lova dig de allra flesta kvinnor är, så ja då svarar man: björn.

Get it?

1) ja jag förstår detta, men dina exempel gäller ju INTE vad vi pratar om.

2) Man jämför självklart coronavirusets dödlighet kontra ex svininfluensans via att jämföra antal dödsfall per cap. Det gör man mest hela tiden, för det är det enklaste och översiktligaste sättet. Det betyder inte att man inte även inser och även räknar på ev. komplexitet som kan ha betydelse för dödligheten ex. att vi har bra botemedel mot det ena men inte det andra..eller att det ena är mer smittsamt än det andra, eller...you name it.
Samma sak här: Björnars "dödlighet" har sin komplexitet, mäns har sin.
Män det faktum som kvinnor högst troligt tänker på då de svarar björn, gäller fortsatt...
Björnen kommer till 99,9999% säkerhet bara dra sin kos så fort de fått vittring på en ensam kvinna i skogen, den är inte ett skit intresserad av sex med en kvinna, har inte sett ex. antal våldsporrfilmer, triggas inte av några sexuella fantasier som rör kvinnor etc ... En man däremot....
Mina exempel gäller sättet du felaktigt tror dig ha bevisat något. Om du säger att du förstår konceptet så förstår du också hur du hade fel.

Ska du gå tillbaks och uppdatera ditt citat till att du hade fel och inte lyckats bevisa något nu när du själv erkänner det?
Citera
2024-05-24, 13:41
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad fint att du ännu en gång ger exempel på hur ohederligt du drar dina slutsatser.
Jag har redan sagt att ditt resonemang inte håller och inte är relevant.
Nej, det har du inte. Jag bad dig om konkreta steg i logiken som inte stämmer och du hade inget. Då stämmer ju logiken och då har jag rätt. Jag har ju redan presenterat att jag har rätt så jag gav dig chansen att motbevisa något steg du väljer alltså att inte göra det.

Det är inte ohederligt på något sätt, det är så debatter fungerar. Att bara säga att "mina känslor håller inte med om din slutsats så din slutsats är fel" är inte något sakligt bestridande av något.
Citera
2024-05-24, 13:41
Medlem
Citat:
nej jag förstår att du inte kan tolka ironi som sagt....eller orkar läsa en tråd i sin helhet, eller läsa vad som verkligen står i det jag skriver, eller nån kvinna skriver eller säger, misstänker jag.
Jaja, jag är dum. Dum dum dum.

Svara gärna på frågan.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in