2024-05-24, 12:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Kanada och USA är inte heller Svalbard. Liksom svartbjörn och Grizzly inte är isbjörnar.
Det förändrar inte poängen - inse det
Ju farligare björnarna som väljs är, desto mer befäster det faran som kvinnor upplever med främmande män.
Citera
2024-05-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
ingen har kritiserat att män kan vara farliga. sen att du stör dig på andras blickar rättfärdigar inte dina förutfattade meningar.
alla män som stör sig på blåhåriga feminister borde alltså ha rätt att driva hat mot dom.
vi vet att deras blick är fylld med ondska

Nä just....man kritiserar när kvinnor protesterar eller påpekar faktumet att män kan vara farliga samt vad orsakerna bakom denna farlighet handlar om.

DET är oförlåtligt.
Citera
2024-05-24, 12:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet77
Ja, schizofren förmodligen. Men det förändrar ändå inte det faktum att män är farliga och våldsamma. Enbart blicken från en man gör att man känner sig illa till mods.
Jag utgår ifrån att du raljerar -- men det där stämmer absolut ibland. Jag tror de flesta mött män någon gång där deras sätt att titta gör att man tar en omväg och definitivt inte vill hamna ensam med dem vare sig i skogs eller stadsmiljö.
Citera
2024-05-24, 12:16
Medlem
den riktiga sanningen i den eviga kvinnan är mikrochimmerism och telegony. dom absorberar dom värsta dragen från männen dom ligger med och sen projecerar ut det i världen
kvinnorna är dom riktiga onda männen
Citera
2024-05-24, 12:17
Medlem
pyroclasms avatar
Kvinnor har en skev självbild. Genom att tänka på sig själva som offer tänker de även på sig själva som attraktiva.
Senast redigerad av pyroclasm 2024-05-24 kl. 12:23.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
ingen har kritiserat att män kan vara farliga. sen att du stör dig på andras blickar rättfärdigar inte dina förutfattade meningar.
alla män som stör sig på blåhåriga feminister borde alltså ha rätt att driva hat mot dom.
vi vet att deras blick är fylld med ondska
På vilket sätt driver man hat mot en man för att man inte vill träffa honom ensam i skogen? Eller undviker honom i andra miljöer?

På vilket sätt utgör en kvinnas färgade hår ett hot mot dig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nä just....man kritiserar när kvinnor protesterar eller påpekar faktumet att män kan vara farliga samt vad orsakerna bakom denna farlighet handlar om.

DET är oförlåtligt.
det är skillnad på att säga att blattar begår brott emot att alla blattar är farliga.
jag kommer erkänna dig rätt i sak när du filmar dig själv gå ut på plattan o skrika alla negermän är våldtäktsmän
Citera
2024-05-24, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det förändrar inte poängen - inse det
Ju farligare björnarna som väljs är, desto mer befäster det faran som kvinnor upplever med främmande män.
Jag har inte ifrågasatt detta. Jag har varit väldigt tydlig med det till och med.

Det förändrar inte att ni kämpar med näbbar och klor för att visa att män är farligare än kvinnor, något ingen ifrågasätter, så att ni kan fortsätta klaga på skötsamma män.
Citera
2024-05-24, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilket sätt driver man hat mot en man för att man inte vill träffa honom ensam i skogen? Eller undviker honom i andra miljöer?

På vilket sätt utgör en kvinnas färgade hår ett hot mot dig?
visa att du är med i NMR o SD genom att stå med plakat o säga att kvinnor ska ha rätt att segregera sig från negermän. förbjud negrer i svenska skogar
Citera
2024-05-24, 12:20
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Tja, det beror väl på omständigheterna..
Jag möter hellre en panda i skogen än en militant feministisk vegansk kvinna..
Citera
2024-05-24, 12:21
Medlem
Citat:
det är skillnad på att säga att blattar begår brott emot att alla blattar är farliga.
jag kommer erkänna dig rätt i sak när du filmar dig själv gå ut på plattan o skrika alla negermän är våldtäktsmän

Det är ingen nånstans! som sagt att alla män är farliga.
Seriöst när fan ska ni växa upp?
Citera
2024-05-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Det är ingen nånstans! som sagt att alla män är farliga.
Seriöst när fan ska ni växa upp?
JAHA ja nu plötsligt var det inte alla män.....
kan du göra en lista på etniciteter du vill träffa i skogen då som är godkända enligt dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in