2024-05-22, 09:10
Medlem
Det var väl ett jävla tjat om sina klackar? Har hon precis upptäckt klackskor eller???
Citera
2024-05-22, 09:12
Medlem
Riktig tantklack med 🙈

Där jag bor, där har INGEN över 25 år klackskor längre, inte ens när man går ut och festar. Å andra sidan bor jag absolut inte i supermoderna Stockholm🤷‍♀️
Citera
2024-05-22, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Riktig tantklack med 🙈

Där jag bor, där har INGEN över 25 år klackskor längre, inte ens när man går ut och festar. Å andra sidan bor jag absolut inte i supermoderna Stockholm🤷‍♀️

Ingen har klackar längre i Stockholm heller. Möjligen en superlåg klack inspirerade av Diors låga populära klackar. Men ballerina och coola sneakers är det 90% har nuförtiden. Sneakers i alla dess färger och mönster och märken, dyra som billiga
Citera
2024-05-22, 11:09
Medlem
Väldigt många stories från Gastropol för att sakna märkning om reklamsamarbete, må jag säga.
Citera
2024-05-22, 11:33
Medlem
Jösses va hon tjatar om sina klackskor...nu har hon gått en morgonpromenad med dom också... jag undrar när man ska få se henne i de där ruskigt fula skorna hon köpte tidigare i år, de med blomblad under hälen. Linn du läser ju här....när får vi se dom?
Citera
2024-05-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Väldigt många stories från Gastropol för att sakna märkning om reklamsamarbete, må jag säga.

Såg att Lydia som Linn har börjat umgås med jobbar där, får hon "kompis" rabatt eller är det betalt samarbete så ska hon ju självklart visa det
Samma med Simon hänt några gånger att han taggar en kebab-resturang i örebo där jag tror tidigare att Linn skrev att det va betalt samarbete (inte alltid dock) på sina stories.

Med tanke på hur slarvig hon är med med sitt jobb utåtsett så är man nyfiken hur ser det ut bakom kulisserna, många kvitton hon måste hålla reda på så det faktureras rätt. Och många siffror/redovisningar som skatteverket vill veta av. Man vill ju liksom inte vara med om en skattesmäll 🫣
Citera
2024-05-22, 12:10
Avslutad
Hon har avverkat en del ”bästaste frissan” och ”bästaste hårborttagningen”. Vad är hon inne på nu vad gäller bästaste BUSen? Tredje på ett år?
Citera
2024-05-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Såg att Lydia som Linn har börjat umgås med jobbar där, får hon "kompis" rabatt eller är det betalt samarbete så ska hon ju självklart visa det
Samma med Simon hänt några gånger att han taggar en kebab-resturang i örebo där jag tror tidigare att Linn skrev att det va betalt samarbete (inte alltid dock) på sina stories.

Med tanke på hur slarvig hon är med med sitt jobb utåtsett så är man nyfiken hur ser det ut bakom kulisserna, många kvitton hon måste hålla reda på så det faktureras rätt. Och många siffror/redovisningar som skatteverket vill veta av. Man vill ju liksom inte vara med om en skattesmäll 🫣
Med tanke på att hennes bolag gick -110 000 kr i resultat efter finansnetto men +60 000 kr i årets resultat så verkar hon ju tagit väl till godo på skatteavdrag för resekostnader och kostnader för dubbel bostad åtminstone. Så så får man onekligen hoppas att hon även bidrar med sin del av kostnader och skattar på samarbeten och utskick så som en bör.

Med reservation för att jag inte är någon expert på ekonomi. Men jag är tämligen säker på att en del av den där diskrepansen på 170 000 kr inkluderar skatteavdrag.
Citera
2024-05-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Med tanke på att hennes bolag gick -110 000 kr i resultat efter finansnetto men +60 000 kr i årets resultat så verkar hon ju tagit väl till godo på skatteavdrag för resekostnader och kostnader för dubbel bostad åtminstone. Så så får man onekligen hoppas att hon även bidrar med sin del av kostnader och skattar på samarbeten och utskick så som en bör.

Med reservation för att jag inte är någon expert på ekonomi. Men jag är tämligen säker på att en del av den där diskrepansen på 170 000 kr inkluderar skatteavdrag.

Oj, t.o.m röda siffror när man kollar på Allabolag, någon som är lite expert på företag och ekonomi?
behöver hon dra ner på några kostnader?
Citera
2024-05-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Oj, t.o.m röda siffror när man kollar på Allabolag, någon som är lite expert på företag och ekonomi?
behöver hon dra ner på några kostnader?
Nja, det är resultatet efter finansnetto som är negativt. Årets resultat är plus, dock endast 60 000 kr vilket inte är den rejälaste årsinkomsten. Gissningsvis har veckorna i Stockholm åtminstone delvis bidragit till det, om resor och boende går på företaget.
Citera
2024-05-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jösses va hon tjatar om sina klackskor...nu har hon gått en morgonpromenad med dom också... jag undrar när man ska få se henne i de där ruskigt fula skorna hon köpte tidigare i år, de med blomblad under hälen. Linn du läser ju här....när får vi se dom?
Hon verkar ju dessutom tagit av sig klackarna på gastropol så nog var det inte helt smärtfritt att gå på den där promenaden
Citera
2024-05-22, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaHolmsString
Hur får ni rada på all information om Linn? Vart postar hon den? Alla hennes media verkar vara helt dödad som Instagram och Youtube.

Nu har hon fått mailen hackad. Polisen inkopplad.
Som när nån hade handlat på hennes kort ….
Polisen har att göra 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in