2024-05-17, 20:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Jag respekterar dig för att du svarar!

Men kan du ärligt säga att du representerar alla kvinnors verklighet?

Och det innan vi talar om jag kan ”definiera kvinnors verklighet”. Sedan kan vi tala om det det.
Nej, jag representerar inte kvinnors verklighet eftersom den absoluta majoriteten av kvinnor inte behöver förhålla sig till mig.
Däremot delar jag verklighet med alla andra kvinnor i avseendet att vi måste förhålla oss till män och de risker de utgör, samt att män alltid försöker ta över rätten från oss när det gäller att definiera vår verklighet och vad vi måste förhålla oss till och hur det skall ske.
Citera
2024-05-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var inte jag som tog upp "odjur" som våldtar människor.
Jag är kvinna - jag vet att det enda odjur som våldtar kvinnor är män.

Ja självklart. Vilka skulle annars göra det...
Citera
2024-05-17, 20:56
Medlem
Citat:
Det var inte jag som tog upp "odjur" som våldtar människor.
Jag är kvinna - jag vet att det enda odjur som våldtar kvinnor är män.

Och sedan vill idioter samtidigt säga att denna manshatande "man vs bear" trend inte alls handlar om mamshat... här bokstavligen har vi en kvinna som säger "enda odjur som våldtar kvinnor är män"....

Inse fakta... det är en manshatande trend som är drivna av äckliga manshatare...
Citera
2024-05-17, 20:56
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Hat kan komma i olika former. En kvinna behöver inte bokstavligen uttrycka "Jag hatar män" för att något ska vara manshatisk. Jag skulle säga även att det finns en stark samband mellan dom kvinnor som "choose bear" och ha andra åsikter som "manshat är naturligt"... "Jag förstår varför kvinnor hatar män"... "män är äckliga" etc..... dvs denna åsikt är oftast grundade i manshat

Låt oss nu jämnföra hur snabba kvinnor är med att kalla något för "kvinnohat." T.ex Andrew tate har aldrig yttrat sig orden "I hate women" (Han har dock sagt andra sexistiska saker)... Men detta är poängen... hur snabba kvinnor var att kalla han och massa andra män för kvinnohatare... även fast dessa män har aldrig rent ut sagt orden "Jag hatar kvinnor..." Jag tror män bör göra samma sak med manshatare.... vi borde vara också tydliga och snabba med att bara kalla ut saker för manshat så som kvinnor gör med kvinnohat

Det är skönt endå att du kan reflektera över det. Så nära men endå så långt borta...
Citera
2024-05-17, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Det är skönt endå att du kan reflektera över det. Så nära men endå så långt borta...

Precis några svar innan så sa man att "män är det enda rovdjur som våldtar."

Och du kan fortfarande inte se manshatet... du är hopplös... du är inte alls nära .... du har ett långt väg att gå
Citera
2024-05-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
KOlla upp vilka män som har mördat kvinnor. Det är inte bara utländska män. Ted Bundy tex. Han hade fullt upp om man säger så. Så sluta försök dra frågan ifrån vad det handlar om. Acceptera bara att kvinnor inte är trygga i dagens samhälle med män! Kan du tänka på två saker samtidigt?
https://affes.wordpress.com/2022/08/15/overblick-del-4-overrisk-i-brottslighet-efter-ursprungsomraden/

scrolla ner ser du att centralasien (Aghanistan) är 12 000% mer överrepresenterade än svenskar.
fast dom bara är runt 5% av befolkningen.
men visst ALLA MÄN (SPECIFIKT SVENSKAR)
sen får ted bundy mer kärleksbrev än 70% av hela svenska befolkningen. för att kvinnor älskar att bli mördade.
jag håller med dig och accepterar helt att kvinnor inte är trygga idag. jag argumenterar att det är kvinnorna som skapat sin egen situation och skyller ifrån sig genom sexism och rasism.

INGEN MAN I TRÅDEN FÖRNEKAR KVINNORS RÄDSLA ELLER HOTBILD vi argumenterar emot manshatet kollektivt samt hur dom använder argumenten för att skända män.
Citera
2024-05-17, 21:03
Medlem
Citat:
Nej, jag representerar inte kvinnors verklighet eftersom den absoluta majoriteten av kvinnor inte behöver förhålla sig till mig.

Ett svar från ett proffs! 100%

Citat:
Däremot delar jag verklighet med alla andra kvinnor i avseendet att vi måste förhålla oss till män och de risker de utgör, samt att män alltid försöker ta över rätten från oss när det gäller att definiera vår verklighet och vad vi måste förhålla oss till och hur det skall ske.
Kvinnor, erfarenhet, män, förtryckta, ofria.

Svar från nån som inte lever i verkligheten: 2%
Citera
2024-05-17, 21:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Kvinnor går runt främmande män DAGLIGEN din aphjärna.... DET ÄR SKILLNADEN... kvinnor stöter inte på lika många björnar som dom gör främmande män....

Hur kan detta inte gå in i dina två fungerande hjärnceller... fyfan... och att tänka att sånna idioter som dig kan gå och rösta

Vad i helvete tjänar en random man på att attackera en random kvinna ? Fråga dig själv varför du har den äckliga synen på män.... verkligen sök professionell hjälp .... herre gud
Hur kan du fortsätta missa frågeställningen igen och igen och igen. Är du läshandikappad?

Vad möter hellre kvinnor i skogen - en främmande man eller en björn.
Majoriteten väljer björn.

Du känner dig semikränkt för att främmande kvinnor inte vill möta dig i skogen -- har du funderat på varför du har det sjuka behovet av att känna dig vald före en björn av främmande kvinnor?
Har du funderat på vad din konstiga önskan signalerar till kvinnor?
Citera
2024-05-17, 21:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Och sedan vill idioter samtidigt säga att denna manshatande "man vs bear" trend inte alls handlar om mamshat... här bokstavligen har vi en kvinna som säger "enda odjur som våldtar kvinnor är män"....

Inse fakta... det är en manshatande trend som är drivna av äckliga manshatare...
Nej, det handlar inte om manshat, det handlar om kvinnors verklighet och vilka risker de har att förhålla sig till.
Precis som det inte är manshat att välja bort en fest med 7 främmande män.
Citera
2024-05-17, 21:08
Medlem
Citat:
Hur kan du fortsätta missa frågeställningen igen och igen och igen. Är du läshandikappad?

Du känner dig semikränkt för att främmande kvinnor inte vill möta dig i skogen -- har du funderat på varför du har det sjuka behovet av att känna dig vald före en björn av främmande kvinnor?
jag vill hellre möta en björn en dig din efterblivna feta kosa.
jag skulle välja en björn över en fet slyna varje gång för du är så värdelös
Citera
2024-05-17, 21:09
Medlem
Citat:

DET ÄR DU som missar poängen gång på gång... det är en manshatande trend och du vägrar inse det

Du har även bokstavligen tagit av masken och även visat ditt äckliga manshat genom din kommentar där du nämnde att "dom enda rovdjuren som väldtar är män"

Hejdå ditt jävla manshatande äckel... tack för att du iaf gjorde det lättare för mig att visa andra att detta faktiskt handlade om manshat hela tiden
Citera
2024-05-17, 21:17
Medlem
Citat:
DET ÄR DU som missar poängen gång på gång... det är en manshatande trend och du vägrar inse det

Du har även bokstavligen tagit av masken och även visat ditt äckliga manshat genom din kommentar där du nämnde att "dom enda rovdjuren som väldtar är män"

Hejdå ditt jävla manshatande äckel... tack för att du iaf gjorde det lättare för mig att visa andra att detta faktiskt handlade om manshat hela tiden
ingen kvinna verkar förstå att män föds till att beundra kvinnor. alla kvinnohatare uppstår genom att behöva interagera med dessa kvinnor.
män i större grad stödjer våldtäktsmän mer o mer bara för att kvinnorna är så jävla kassa.
om jag var i skogen o hörde en kvinna skrika efter hjälp idag skulle jag bara gå vidare o låta henne besudlas. jag vill ju inte kränka hennes självständighet då hon är kapabel nog att inte behöva min hjälp.
jag har aldrig våldtagit en tjej men behandlas som det endå. lika bra att dom slaktas inshallah.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in